Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 01:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Hej

Gad godt have et normalt efedrin niveau på 8%.... Hvis man bare kunne udvinde det.... jeg indeholder over 4kg efedrin - det ret meget meth ;)

Hold jer nu bare fra at spise de ingredienser - det ligesom når man bager en kage -nogle skal bare stå og spise dejen, selvom den giver dårlig mave og nederen... Det jo kagen som er god :)

OT
Hvis du tager kreatin som et led i din træning og du er kroniks kaffedrikker - så spilder du dine penge på kreatinen - det er da blevet testet. Dog er det også korrekt at koffein alene kan have en positiv effekt på ens træning:)
Kreatin burde blive brugt af alle der bruger deres krop - jeg kan tage mange flere reps efter jeg er begyndt på kreatin - det betyder at man hurtigere får flere kg på stængerne og dermed vokser hurtigere - så det jo ikke hovedsagligt sprintere der bruger det - det giver mere udenholdenhed i musklerne.
Ved godt at man kan google sig frem til begge svar på det med kreatin og koffein... Personligt træner jeg bedre ude koffein - men det kan have andre årsager jo.

PLUR

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Booty-Lone skrev:
efedrin er ikke super farligt. idioti er farligt. man burde advare langt mere mod idioti end man gør i dag. jeg vil se vejskilte der læser "er du en IDIOT? hvis ja, stop bilen og GÅ hjem".

Kan godt være Efedrin ikke er "Super" farligt i din tro. Men skal vi nu ikke lige holde fast i at der har været dødsfald pga. af therma power. Og der har været en masse andre artikler igennem tiderne, med folk som er blevet syge.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Og nej, jeg siger ikke at jeg tror på alt hvad bladerne skriver. Men noget af det skal jeg jo nok være rigtigt i denne sammenhæng!

Medlem

Geografisk sted: Du fanger mig aldrig :p
Ja folk blev syge af dem, men igen så er therma power jo også en halv kraftig pille i forhold til andre ephedrin piller?

Jeg brugte dem selv gennem en måned, jeg spiste 2 om morgenen og 2 om eftermiddagen og mærkede intet fysisk ubehag ved dem ?

Ved fornuftigt brug af pillen må jeg give Lone ret i jeg heller ikke synes den er farlig.! 17 piller hmm nu drikker jeg en ½ l ghb.! :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

TicTac skrev:
Ja folk blev syge af dem, men igen så er therma power jo også en halv kraftig pille i forhold til andre ephedrin piller?

Nu snakker vi jo netop om Therma power. Og ja, det er en kraftig pille. Hvor vil du hen?

Medlem

Bare at jeg synes ikke som du skriver at den er så farlig igen. Fornuftigt brug af pillen til formålet (diæt) ender ikke ud i wooders oplevelse tjae så ghb kommentaren var vel en dum sammenligning? Er du med? ;)

Medlem

JEG VED IKKE HVOR JEG HAVDE DE 8 % fra :D ? set i bakspejlet kunne jeg jo egentlig godt regne ud det var forkert ! :)

MEGATRON

Med de "8%" hentyder TicTac sandsynligvis til mængden af "rigtig" efedrin i de 300 mg ephedra ekstrakt der er i en kapsel.

Edit: du har det nok fra mærkatet på Therma Power bøtten TicTac :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Dopamin skrev:
Med de "8%" hentyder TicTac sandsynligvis til mængden af "rigtig" efedrin i de 300 mg ephedra ekstrakt der er i en kapsel.

Edit: du har det nok fra mærkatet på Therma Power bøtten TicTac :)

Så har man godt nok læst forkert da! Men hva faen' vi laver jo alle fejl :)
Skål i Kakao ! :cheers:

Medlem

Dopamin -> DET VAR DET JEG MENTE :D (sidder og flover mig lidt bag skærmen :p)

Junior medlem

hej folkens :)

har ligget syg de sidste 5 dage efter oplevelsen, med forsat fysisk ubehag og ingen apetit. men som sagt så er det ikk sympati jeg leder efter, jeg skyder ikk skylden på andre end migselv, og skammer mig over at ha' kastet mig ud i noget så latterligt, kan huske min tankegang var ''de er harmløse de piller her'' imens jeg kastede dem ned 7 af gangen (DER STÅR IDIOT I PANDEN PÅ MIG)

jeg ville sige pillerne er ret så farlige, sikkert som nævnt ikk en ansvarlige doser, men daglige ansvarlige doser kommer hurtigt op på en 20 om ugen. da der enda står på bøtten at man skal hæve dosen til 4 piller om dagen i løbet med ens forbrug forsætter, virkelig nogle hjerteløse producenter..

Junior medlem

forresten så er der vidst noget om nogle 8%.
noget med ephedra skulle være 8% ephedrin. og de indeholdte 2-300 mg ephedra, og 200mg koffein, samt noget ingefær (Ginger) og noget der hedder white willow :S

OT:

nogle der ved hvor der vokser Spids nøgenhat på nordsjælland? :P vil helst gerne ha' nogle hjem og ligge inden seasonen slutter, men for mit vedkomne er jeg færdig med rusmidler det næste stykke tid, måske resten af året.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

woooder skrev:
hej folkens :)

har ligget syg de sidste 5 dage efter oplevelsen, med forsat fysisk ubehag og ingen apetit. men som sagt så er det ikk sympati jeg leder efter, jeg skyder ikk skylden på andre end migselv, og skammer mig over at ha' kastet mig ud i noget så latterligt, kan huske min tankegang var ''de er harmløse de piller her'' imens jeg kastede dem ned 7 af gangen (DER STÅR IDIOT I PANDEN PÅ MIG)

jeg ville sige pillerne er ret så farlige, sikkert som nævnt ikk en ansvarlige doser, men daglige ansvarlige doser kommer hurtigt op på en 20 om ugen. da der enda står på bøtten at man skal hæve dosen til 4 piller om dagen i løbet med ens forbrug forsætter, virkelig nogle hjerteløse producenter..

Det gør knap så meget, at man har prøvet at gnaske så mange, så længe man har lært af det champ :wink:
4 piller á 300mg ephedra og 200mg koffein. Føøøj, min krop ville have gået amok.

Taget fra wikien: Den danske psilocybinsvamp, Spids Nøgenhat (P. Semilanceata), kan nemt findes på danske marker i slutningen af sommeren. Det er størst sandsynlighed for at finde denne på aflagte eller aktive komarker, da der er masser af god næring i kokasser. Denne svamp er en af de mest potente rent procentvis, men den vejer desvære ikke meget, så der skal en god del til for et kraftigt trip.

Junior medlem

har siddet og regnet lidt på det. Du har ca. indtaget 400mg ephedrin + 3400mg koffein. Det er en ret heftig dosis! Jeg må sige du har været aldeles heldig. Jeg har selv haft erfaringer med at læse at en ung fyr tog en dosis der skulle være på ligefod med din eller mindre. og endte i en koma kan ikke huske om han døde af det.!

Har selv prøvet 150mg ephedrin 400koffein. Det er så oss det højste jeg tør at tag!!

Tak for dine 25 øre.

Junior medlem

River lige op i min gamle topic, da jeg har set en del unge spørge indtil therma power på det sidste.
det er ikke beregnet til at få en blæser på, så please lige meget hvor desperat man kan blive i en brændert, så hold jer væk fra therma power.
Virkningen kommer først rigtigt efter 10 timer eller lignende, og så sparkerk den igennem!
kan huske jeg gik hvileløst rundt med mit dropstativ i 2 dage rundt på det hospital, og lægerne var bare flabede mod mig og troede jeg havde prøvet at tage mit eget liv, og sagde jeg var for dum hele tiden.
så det var specielt ikk den fedeste dag i mit liv.
Håber det kan skræmme nogen væk, bare det skræmmer 1 så er jeg stærkt tilfreds.

Medlem

Der gAr satme ikke 10timer fQr therma power virker, ved ikke hvem der har bildt dig det ind, ellers skal vi da vidst se en kilde. Jeg vil sige maks 3-4 timer. og man kan regne med det en del fQr.

Men ja drop dog det lort. man for pA ingen mAde en s[ kaldt blaeser ud af det. Hvis du er heldig bliver du lidt hyped, og sveder utrolig meget :)

Junior medlem

det jeg mente var at selve koffein og effedrin ''speed'' effekten, den varer rigtig rigtig rigtig lang tid hvis man overdosere.
jeg lå søvnløs selv hele natten selv på 2. dagen.

Junior medlem

Hej - jeg er ny på boardet , men finder denne tråd ganske interessant. Efedrin er virkelig noget lort. Alt for mange tager let på det, og jagter det lette, billige sus, de giver. Man skal dog passe på med at smugle dem ind fra udlandet efterhånden. Kan sku give en massiv bøde, skulle jeg hilse og sige. Men det jeg ville fortælle om, var mine egne erfaringer med thermapower. Jeg gik i matematisk gymnasium tilbage i 2001 - der åd jeg dem som slik, og det hele endte med jeg fik en ret alvorlig depression. Hvis man ønsker at læse om slankepiller der virker og alle dem der ikke virker, og dem uden og med recept, så er der faktisk kommet en ny god informationsside der umiddelbart virker rimelig uafhjængig. Der er i hvert fald ingen reklamer eller noget. [url]ses på http://www.speediroeven.nu[/url]

Link omdirigeret - HopIFjordeN

Medlem

Ehm... Nu sælger deres moderselskab nu en del... Link. Væk. Tak.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]