Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 20:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Re: MDAI ??
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Dextrose skrev:
Minimal skrev:
Ved heller ikke med dosen. Jeg delte 800 mg med en kammerat over en tur på måske 10-15 timer, da jeg tog det. På intet tidspunkt var vi serotoninblæste på den rigtige måde, men vi gakkede rundt på gulvet og op af væggene i et fedt koger-surrealistisk trip.

Ligesom for meget MDMA?

Nej, slet ikke. Det var som et almindeligt psykedelisk trip (men intenst på en speciel måde, ikke særlig dybt eller udfordrende psykisk, bare mærkeligt, flot og okay realitetsændrende), ikke som en overdosering af en stimulans. Vi startede jo også ud med at spise 50 mg, men da vi havde sat os op for stimulans/MDMA, så blev vi i hvert fald skuffede over, at det ikke var det, vi fik ud af det, men fandt os til sidst til rette i, at det primært er et psykedelisk stof og ikke en stimulans, og så havde vi da en fed tur. Der er en eller anden serotonin-relation i det... får et quick boost af humør i et par minutter, når jeg tager en stor dosis, men ellers ligger den bare "på lager", og jeg kan i bund og grund kun mærke, at det roder med serotoninen direkte, ved, at jeg var lidt brændt i kroppen dagen efter (mit ben rystede, når jeg holdt koblingen nede osv.). Men havde jeg spist 5 kiks, havde jeg været mere serotoninbrændt, og der var heller ingen nedtursfølelse.

Jeg tror gerne, at det er tæt beslægtet med MDA, men jeg kan i hvert fald ikke se det sammenlignet med MDMA. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]