Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 17:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
phornuphto skrev:
Morten

Helt enig. Men læg mærke til spiffehs kommentar: "(Du skal ikke regne med eventuelle positive effekter.. ud over rusen)"

Hvor har han det fra? Det er jo et postulat som han skal dokumentere, men det gør han ikke. Derfor reagerer jeg.

Jeg forholder mig agnostisk til det, men skriver samtidig at det langtfra kan udelukkes da vi altså har tætbeslægtede eksempler på det modsatte.

Ud over vægttab har jeg aldrig hørt om positive effekter af amfetamin? fortæl mig om dem.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Jeg vil også gerne høre om andre positive egenskaber ved speed udover vægttab og øget fokus hvis man bruger det i korrekte doser og lider af en form for opmærksomhedsforstyrrelse....

Speed er til at holde sig vågen på, eller blive fokuseret hvis man er for blæst på et psykedelisk stof - igen i korrekte doser.....

Medlem
Brugeravatar

Amfetaminet methylphenidat (bl.a. Ritalin) bliver da i hvert fald brugt som symptoms-behandling for ADHD lidende.
I den forbindelse, vil det så have en negativ effekt på ens krop at bruge ritalin som speed hver weekend?
Det kan vel ikke være så slemt, nu hvor ADHD-lidende bruger præparatet hver dag.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
methylphenidat er fandme ikke flinkt ved dig - det er en stimulans - den er ikke så manisk som amfetamin, men der sgu skrald nok på da..... Ritalin UNO knust - damn - røvsparkeren....

Junior medlem
Brugeravatar

Jeg sys bestemt også at der er skrald på methylphenidater. Har dog eksperimenteret mest med Motiron, jeg sys det er super lækkert når man peaker, men når rusen er væk føler jeg virkelig en rigtig klam tomhed.. Meget slemmere end efter en amfetamin nedtur, men det er jo trodsalt forskelligt fra person til person..

Medlem
Brugeravatar

Ingen tvivl om Ritalin etc. ikke er legetøj.
Men spørgsmålet i tråden gik på i hvilket omfang det ville være skadeligt at bruge amfetamin hver weekend, og hvis man tager i betragtning at ADHD-lidende bruger Ritalin (eller andre mærker) hver eneste dag, må det da være begrænset hvor skadeligt det er at bruge det en gang i ugen for en ikke-ADHD-lidende.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]