Jeg tager Keta fordi det er verdens mærkligste stof det er ligsom verden bliver version 1.2, alting virker "falskt" og ting har det med at ændre størrelse.
Bruger det både som feststof og som k-hole generator i bælgmørke, førstnævnte nasalt og sidstnævnte oralt.
At det er et farligt stof finder man hurtigt ud af, ment på den måde at rusen er så nem at styre nasalt at jeg ihvertfald oplevede meget lig dengang man startede med at ryge bong.. det er så nemt og hurtigt lige at nappe en lille en, og rusen fortager sig hurtigt igen.
Derfor er det med at være vågen, tror jeg de fleste der har været i besiddelse af en stor pose hest kan skrive under på !!
Men k-hole delen er fantastisk jo, første gang jeg ramte hullet var alt for fedt (og slet ikke meningen)
Havde lige prøvet keta et par gange og mødte så en fyr fra gamle dage jeg ikke havde set i laang tid, vi faldt så i snak og kom ind på psychadelica... det endte self med at jeg fik købt to håndfulde, hvorefter jeg og en kammerat trakede hjemad mod mig i sommervarmen.
For at komme hjem skulle vi følge en skovsti ca 2 km, vi nåede 100m ind da vi mødte en bænk som vi da lige så vores snit til at teste hesten ud på.
Der blev lagt op og kørt indenbords, og det næste jeg husker er at jeg kommer til mig selv liggende i skovbunden..kan ikke bevæge min krop, kun dreje hovedet.
Ser så min kammerat ligger 10m væk i den anden side af stien osse ude i skovbunden, kan høre og se alt men ikke bevæge mig og jeg kaster en del op..men har det fint
Herefter kommer der så et hold kondiløbere som stopper og tror vi (især jeg) er ved at dø, de snakker med min kammerat der kan tale en smule og det ender med at de ringer til panserne

Min kammerat for kæmpet sig på benene og slæbt mig derudaf, gider ik lige bustes med vores nye stash jo...
Ved det lyder fuckd, en det er en uforglemmelig oplevelse jeg ser tilbage på med go' grineren.... gotta admit, I love ketamine