Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 31 jul 2025 23:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
nårh .. jeg har sgu aldrig kunnet mærke en skid specielt på noget amf nogensinde...
men det kan også være fordi jeg længe før jeg prøvede amf har taget meget mdma, mephedrone, kokain, og alt det andet...
amf er i hvert fald ikke imponerende.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
NSjælland Dude skrev:
jo det var amfetamin.. og 6 gram er ikke meget lol...

Du er da sjov at høre på Nsjælland dude. 6g er ikke meget syntes du på én nat?

:stupid:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Bl0dpump skrev:
NSjælland Dude skrev:
jo det var amfetamin.. og 6 gram er ikke meget lol...

Du er da sjov at høre på Nsjælland dude. 6g er ikke meget syntes du på én nat?

:stupid:

Det kommer jo an på renheden.

Medlem

lige meget hvad så er 6 gram sku meget! alt for meget!
Okey måske ikke hvis det er 10% amf og 90% cuttings, men jeg tror godt nok det er de færeste der får amf der er under 10% :)

Medlem

doh.. hvad ville der da ske hvis man indtog 6 gram god amf??-- ??? ja kom da endeligt med et svar... og gider ikke høre om kriblen i kroppen... snakker om en euforisk rus eller noget andet mærkbart....

Medlem

NSjælland Dude skrev:
doh.. hvad ville der da ske hvis man indtog 6 gram god amf??-- ??? ja kom da endeligt med et svar... og gider ikke høre om kriblen i kroppen... snakker om en euforisk rus eller noget andet mærkbart....

Man vil højst sandsynligt få det dårligt, og det vil hvertfald skade dig både psykisk og fysiks.

Hvis man har god HR kan man sagtens køre til næste dag på hvertfald 500mg god amf.
Hvertfald mine erfaringer.

Medlem

hvis det er det eneste svar så kan i ikke påstår jeg tog 6 gram dårlig amf...
især ikke når alle andre siger det er god amf...

Og tog det ikke for at holde mig kørende... ville se om jeg kunne få en rus på amf...
Snakker ikke om kriblen i kroppen osv... Men blæst oppe i hovedet... Fandt ud af det ikke var muligt.

Medlem

NSjælland Dude skrev:
hvis det er det eneste svar så kan i ikke påstår jeg tog 6 gram dårlig amf...
især ikke når alle andre siger det er god amf...

Og tog det ikke for at holde mig kørende... ville se om jeg kunne få en rus på amf...
Snakker ikke om kriblen i kroppen osv... Men blæst oppe i hovedet... Fandt ud af det ikke var muligt.

Man kan sagtens tage 6 gram amf hvis man er rimelig tolerant, og har dårlig HR(tager det for ofte og er ligeglad med senere bivirkninger)

Jeg har læst(kan ikke helt huske det så godt) at hvis man var meget tolerant over for stoffet kunne man få sprøjtet 25gram amfetamin ind i sine åre. vi snakker self. ikke om gade amfetamin.

Medlem

Well, LD50 for amfetamin på rotter er et sted mellem 55 mg/kg. (http://www.bluelight.ru/vb/archive/inde ... 97113.html) og 96,8 mg./kg (http://www.erowid.org/chemicals/ampheta ... ects.shtml) som er det mest brugte til at sammenligne med mennesker med.

Dvs. at hvis man vejer 77 kg. (som jeg selv gør) vil det begynde at blive rigtig farligt (fatalt) når man har indtaget et helt rent amfetaminprodukt i en dosis på ml. 4235 mg (4,2 g.) - 7457 mg (7,5 g.) - og højst sandsynligt også tidligere, da man ikke kan sammenligne det direkte. Rotterne har eksempelvis også indtaget stoffet oralt i stedet for nasalt, hvilket bl.a. også kan have betydning.

Medlem

CannaChem skrev:
Citat:
AMF = FUCKING Crap...

Helt enig. Men vi kan helt sikkert blive enige om, at det har været det mest crappede amfetamin nord for København, du har fået fingre i...
Tsktsk...alene det, at du nævner 6 gram uden virkning får mig til at klukke :)
6 g, selv over en hel nat, kan med større sandsynlighed slå en velvoksen mand ihjel...

Har du prøvet med 50 mg meth?
Hvis ikke du kan mærke det, så er dit dopamin-neurotransmittersystem substitueret med et helt andet og ukendt ét :lol:

Citat:
Jeg tror derfor der kan være en smule forskel på virkningen af amfetamin, men det hænger måske sammen med stoffets potens...?

Neeeej!!! Amfetamin er amfetamin. Der kan være forskel på dosis, afhængigt af hvilket salt man indtager. Methamfetamin er methamfetamin - og ikke amfetamin - Der kan ligeledes være forskel på virkning, afhængigt af hvilket salt man indtager.
At der kan være urenheder iblandet, stammende fra syntesen eller tilsat efterfølgende, kan forklare den forskellige virkning. Men amfetamin er nu engang amfetamin!!!
Capice?

Dine udokumenterede påstande og stupide overlegenhed irriterer mig grænseløst!

Baseret ud fra hvad jeg har læst flere gange, bl.a. her på boardet, vurderer jeg at det kan have betydning (stoffets potents <-> rus). Jeg har set flere skrive at rusen er (væsentlig) anderledes når man får noget forholdsvist rent kokain el. amfetamin, frem for noget urent. Og nu da jeg selv har oplevet det, tror jeg endnu mere der kan være noget om snakken.

Brug hellere den tid du bruger på at lave udråbstegn, på at finde dokumentation for dine påstande - så kan du genvinde min respekt!

Medlem

Geografisk sted: ja
Hahaha! 1 gram er sguda ikke "små mængder". Grunden til de latterlige doseringer er fordi i køber voldcuttet amfetamin. Den gang jeg selv tog lidt amfetamin oplevede jeg éen gang at få fat i noget helt rent amf (næsten), og der skulle ikke så meget til for en god rus.
Så har jeg også prøvet noget cuttet lort, hvor man skulle indtage 1gram+, hvilket IKKE er det værd (især ikke hvis man tager streger... stakkels næse!).

Jeg er selv stoppet, og tager ingen stimulanter før jeg har fået mit hjerte tjekket, da jeg ofte oplever palpitationer og ekstrem hjertebanken i dagligdagen= super paranoia hvis jeg er på stimulanter da de forværrer det.

Junior medlem

Lidt til dem er ikke her prøvet amfetamin før.
Det er ingen opfordring til at producere, indkøbe eller indtage noget som helst af nogen art, men som sædvanligt en bare en god historie fra min side.

1. Du kan lave det, selv så ved du hvad du har, det er måske lige langt nok at gå for at prøve og bruge lidt amfetamin en gang i mellem så-.

2. det er god ide at søge/lede/finde/ ham der kender en, der kender en, der kender en, der sælger sådan noget
(husk at virke rigtigt, man er lidt med rette, paranoide i de kredse ) , det er godt at komme tæt på kilden, for at få noget der er rimeligt rent, her skal du ikke fedet med en 100kr seddel, du har et par tusinde eller tre med, så har du også til et stykke tid.

3a. stoffet. Det er amfetamin vi vil have, det er ikke noget andet vi søger, eksempelvis met-amfetamin ( det er så potent og virker meget hurtigt, så det giver et "sus" ved indtagelse, i det at det virker hurtigt og i større mængde euforie lignede til stand, det virker heller ikke så længe til gengæld, hvis du har en psykisk defekt i hovedet, om du kender den eller ej, så finder met-amfetamin den og stikker sin finger i og roder rundt. Metamp, er ikke for begynder og måske slet ikke i virkeligheden for nogen, i det hele taget. dosis 5-10 milligram ren dextro-metamp. er et godt bud på en start.)

3b. Amfetamin er sætter ind langsommere 2-10 minutter og virker længere 4-6 timer, aftagende efter ca.2 timer og er anderledes end metamp. ved at det ligsom er lidt, som en "volumen" knap på musik anlægget, der kan skrues op på, du bestemmer selv hvor meget/hvor længe og det er for langt de fleste, de kendte personligheds træk
der skrues på, det burte vel være overflødigt at sige, for meget og/eller for længe af noget som helst er skadeligt.
Ting at overveje, pas på hvad er er er en god ide når du er på amfetamin er sikkert ikke en god ide dagen efter, pas på du kan crash ret hurtigt,(i sær med alkohol combo ) det ikke en god ting når der er ild i pejsen , åbne vinduer i frost vejr og så videre og så videre.
Dosis for ren dextro-amfetamin er
1. god eksamen!. 5-10 milligram.
2. aften i byen efter arbejdsdag!. 10-50 milligram redoseret efter et par timer med ca det samme.
3. 150-200 milligram, det er vildt, vær sikker på du ikke har nogen hjerte fejl, udfordring! tør du redosere og hvor mange gange?.

Det amfetamin du kan få fat i er næsten helt sikkert racmik blanding i beste fald og så for dobles dosis næsten, der til skal lægges hvor meget crap der er i det møg du har købt.

Så du prøver først med hvad der mægte svare til et tændstiks hovedes lille bunke og finder ud af hvad du står med, hvilket hvis du er heldig svare til dosisen god eksamen.( hvis du ikke har fået metamfetamin eller bøf )

Mest almindelige fejl!, manglende styr på amfetamin/alkohol combination, der som følge af at amfetamin bliver forbrændt hurtigere end alkohol gør at folk sover stille ind pga. alkohol forgiftning når støtten fra amfetaminen aftager, selvfølgelig kan man også bare over dosere eller komme på en "rigtig" god ide, som man kan få når man har taget amfetamin og ikke venter til næste dag med at gennem føre!

God fornøjelse Electrolyse47
Elektrolyse til amfetamin produktioner en ren vinder!

Medlem

Jeg fårstår virkelig heller ikke hvorfor folk drikker på amfetamin, man kan jo ikke mærke alkoholen?

Junior medlem

åh det sker nu nemt, man er i byen og så tager en ene drink den anden, samtidig flyver tiden med amfetamin og så går det hurtigt, der op af med drinks, jeg har selv gået hjem fra en aften i byen med regning på 28 genstande hvor jeg mindst selv har drukket de 20
uden enligt at have lagt mærke til det var så mange eller forden sags
skyld at kunne mærke at det var 20 inden bords der var kommet !
mvh electrolyse47

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Selv om det efterhånden er sjældent jeg tager amfetamin elsker jeg stadig comboén amf/alkohol.

Jeg kan sagtens mærke alkoholen, bare ikke på samme måde som normalt. Det bliver meget lettere for mig at styrer min rus, jeg kan stadig blive meget fuld det er bare på en mere kontrolleret måde og den følgende dag vågner jeg aldrig op med sorte huller i hukommelsen (hvilket godt kan være tilfældet når jeg ikke tager amfetamin :-D). Desuden gør comboen mig så dyrisk som det næsten kan lade sig gøre, det eneste jeg tænker på er fisse, sprut og mere speed, lyder måske ikke så tiltalende, men fuck deter nice når man er i det.

Jeg har svært ved at tro på folk der siger de ikke kan mærke alkoholen, hvis det er tilfældet synes jeg i skal komme og drikke med mig :-d
Derimod forstår jeg ikke folk der tager amfetamin uden alkohol? Jeg har selv gjort det i en periode på en måneds tid, men det var kun på grund af en sindsyg arkord jeg havde sagt ja til og efter min menning er amfetamin uden alkohol som sex uden udløsning.

Medlem

Ej det syntes jeg nu ikke, man bliver jo frisk skarp og ens selvtillid ligger jo på over de 1000% :D
Dog er det selv 2 år siden jeg sidst har rørt amfetamin :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvorfor snakker alle om dextroamfetamin og methamfetamin ligepludselig?

NSjælland Dude
Der er en tendens til at ALLE brianer og pushere med deres urene 10%'s (eller det der er værre) amfetamin siger at det er god amfetamin. Pusheren siger det selvfølgelig altid, for han skal sælge sit produkt. Andre, evt. venner, siger "det er god amfetamin" - JA ?! Men iforholdtil hvad? Det er en temmelig subjektiv udmelding, for hvad hvis de nu altid har taget amfetamin på 5%'s renhed?

Lige netop amfetamin er sindsygt svært at finde i nogenlunde renhed medmindre man har forbindelser, og hvis man er så uheldig at bo i en brianprovins, ja så bliver man nødt til at lede længe.

Medlem

NSjælland Dude skrev:

Du vil skide og brække dig. ;)

Jeg har igår sniffet 0,9g amf og er stadigvæk vågen. Lykkedes mig at få 1,5 times søvn i nat ( 12-14 timer efter intagelse ).
Tror ikke der er så meget at diskutere, hvis du siger du har taget 6g amf uden at blive blæst, kan du vel selv "do the math"..

Jeg har før haft amfetamin der gav en utrolig behagelig, blæst, dejlig, euforisk fornemmelse i kroppen - og holdte mig kørende et døgn på 100mg. Det er ren amfetamin.

Jeg har derimod også set amf på de 5% renhed, hvor ikke engang 5-10g kunne hamle op med de 100mg. Det er jo direkte vanvid og sniffe!

crUnk.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
crunk skrev:
NSjælland Dude skrev:

Du vil skide og brække dig. ;)

Nej da NSjælland Dude vil da ikke .. Han kan snilt suge 6g god amf på en nat .. Kein problem :cheers:

Junior medlem

Hvis du er ny deltaager her så læs lige mit indlæg 14 maj 20090 14.34

Alt ædende ateist
jeg har det sjovt nok anderledes med amfetamin.
hvor i mod jeg næppe tænker på andet end Fisse og æde orgier når
jeg har røget lidt fnisse urt.

crunk.
crunk´s beskrivelse af 0,9 g. amfetamin skal nok passe. Hvad man skal gøre sig klart, er at med 0,9 g. så vil en vis procent del om end lille, ikke over leve et sådan indtag.

mvh. elevtrolyse47

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]