Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 19:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Astralt plan
Resist skrev:
Anarkrig skrev:
Lige først til anbefalingerne.
Jeg har altid kørt en fast rutine i forhold til at introducere til syre(som har været endemålet) Først en god moderat dose mdma for at opleve at være så påvirket i positive omgivelse, så en lille dose svampe for at opleve at være fra den, det mulige stress og self visuelle og lydmæssige forstyrrelser uden at være sat i det i 12 timer som kan virke som meget lang tid hvis man ikke har prøvet det før. Hvis alt dette går godt kommer mærkerne på bordet.

Så du indtager altså kun LSD hvis du i forvejen er påvirket af MDMA og svampe?
Det er en fed filosofi du har og alle burde vide at blandinger af MDMA, svampe og LSD er genialt!

Enten er det rigtig fornuft det her, og han sætter folk ind i det over en tre måneders periode (eller mere) eller også er det, som du tolker det, rigtig dumt...... :?:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Altså svampe og syre går rigtig godt sammen, men ved sku ikke med emma, jeg kunne ikke forstille mig at det skulle være særligt behageligt med de 3 forskellige ruser sammen, har engang prøvet syre med et par baner emma, og det var sku meget godt, mig og en ven fik en gåtur der burde tage 30 min normalt til at tage 4 timer, dog skal det siges at det kun var på en enkelt stor dråbe syre. Tror hurtigt at det kan blive for meget hvis man tager en stor dosis lsd

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Nu har jeg prøvet LSD, hvilket var min første oplevelse med den psykedeliske verden. og jeg kan huske at da jeg tog det var det vildt underligt, slet ikke til at beskrive, og det kan godt blive for meget i længden når det vare 12-24 timer og er første gang. man kommer på et tidspunkt til at få nøja over man tror det aldrig vil stoppe eller at man er blevet sindsyg. de første 4-5 måneder efter jeg havde taget det, kan jeg huske at jeg sagde til mig selv at jeg aldrig ville prøve det igen, da jeg ikke bryder mig om at være så blank at jeg ikke kan få styr på tankerne. men nu vil jeg egentlig vildt gerne prøve det igen, og er rigtig glad for at jeg tog det den gang. dog tror jeg at man kan "træne" sindet, og få bedere styr over sig selv når man tripper, med lsd trip.
men men men, dog er jeg vild med et vissuelle ting og sager der flyver rundt i luften, og den evne lsd'en har til at kunne få dig til at tror på alt. feks troede jeg mine sko var våde, fordi nogle bildte mig ind jeg havde gået rundt i en sø, (ikke særlig betænktsomt, efter som det kan fucke en op at blive bildt et eller andet ind) selvom jeg sad i 30-40 min og konstant mærkede på mine sko om de skulle være måde haha :D

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem

Resist: Øhhh, var ikke klar over det var til at misforstå når jeg skrev hver gang jeg skulle introducere, som jo ikke er hver gang jeg tager det. Kan ikke lige selv se hvordan det skulle blive en kombi, men det var ihvertfald slet ikke det der var tiltænkt. Det er normalt over en periode på 4-6 måneder.

Er generelt ikke den store fan af kombinationer, kun i den forstand at jeg stort set ryger pinde på alle stoffer.

Mvh
Anarkrig

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Anarkrig skrev:
Resist: Øhhh, var ikke klar over det var til at misforstå når jeg skrev hver gang jeg skulle introducere, som jo ikke er hver gang jeg tager det. Kan ikke lige selv se hvordan det skulle blive en kombi, men det var ihvertfald slet ikke det der var tiltænkt. Det er normalt over en periode på 4-6 måneder.

Er generelt ikke den store fan af kombinationer, kun i den forstand at jeg stort set ryger pinde på alle stoffer.

Mvh
Anarkrig

My bad, jeg skimmede dit indlæg for hurtigt igennem.

Anyways så lyder du som en rigtig god måde at gøre det på. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]