Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 19:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
sex på stimulanser er fucking genialt stimulanser er bare fucked up.... men det er vel fordi man ved det er pisse godt derfor er man mere liderlig

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg bliver seriøst et liderligt svin, der ikke kan få det frækt nok. Bliver rigtig dirty oven i hovedet.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Syd for vest, 3. stjerne til venstre.
Minimal skrev:
Jeg bliver seriøst et liderligt svin, der ikke kan få det frækt nok. Bliver rigtig dirty oven i hovedet.

hej smukke, klar til en date :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Drenge altså, stimulanser stimulere jo nerverne, derfor bliver man til en Don Juan.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Opis skrev:
Minimal skrev:

Puha, sådan noget har jo sin pris... 5 DKK for det hele (den ene krone er MOMS, de resterende 4 kroner går til (Redigeret af Ruth)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Syd for vest, 3. stjerne til venstre.
Minimal skrev:
Opis skrev:
Minimal skrev:

Puha, sådan noget har jo sin pris... 5 DKK for det hele (den ene krone er MOMS, de resterende 4 kroner går til (Redigeret af Ruth)

Tror du jeg er så billig... ha... jeg er gratis hehe

Junior medlem
Brugeravatar

ha ha ja hvad der er sparet er tjent.

Junior medlem
Brugeravatar

efter længere tid søgen må jeg vidst konkludere at det bare er dopaminen som gør det. har endelig fundet noget brugbart. hvorfor man går hen og bliver møg fræk slem dreng eller tøs der bare ikke kan få det hårdt nok. og det bare ikke kan blive for frækt. hæmningerne slippes, liderligheden overtager så kan alt ske. tak for de mange svar perverse, som intelektuelle. så blev jeg det klogere og rart at vide jeg ikke er den eneste møg liderlige frækkert den render rundt he he.

her er et lille udklip af det:

Forklaringen ligger i vores hjerne. Nærmere bestemt i den forreste del af striatum. Når vi indtager stoffer eller alkohol, frigives store mængder dopamin, som får os til at have det godt. Intensiteten af velværet afhænger af mængden af det frigivne dopamin. Små mængder giver et diffust velbehag, store mængder giver glæde. Rigtig store mængder giver lykkefølelse, og voldsomt store mængder er som en orgasme med en, man er sanseløst forelsket i.

Dopamin er en af de mere end 50 neurotransmitterstoffer, der sørger for, at hjernecellerne kan tale med hinanden. Vores hjerneceller er ikke fysisk forbundet. Cellerne kommunikerer med hinanden via neurotransmittere. Dopaminen virker i det system, vi kalder belønningssystemet, og er den gulerod af velbehag og lykke, som hjernen belønner os med, når vi gør noget, som fremmer vores overlevelse.

Vi er indrettet til at få mest mulig gén-overlevelse ud af mindst mulig energi. Vores hjerner er forprogrammeret til at foretage en lynhurtig cost-benefit-analyse af vores handlinger. Derfor er handlinger som sex en god energi-investering, fordi fortjenesten er, at vi får sendt vores gener videre til næste generation. Så der bonner hjernen ud, og vi får en massiv belønning i form af orgasme. Vi er også nødt til at indtage føde for at holde os i live, så vi kan føre vores gener videre. Derfor iværksættes belønningssystemet også, når vi spiser. Velværet, der er forbundet med mæthedsfornemmelsen, er resultatet af den dopamin, som hjernen har frigivet.

Men vi er faktisk blevet snigløbet af evolutionen. Hvor det på ursavannen ikke så lige til at få sig et skud lykkefølelse, kan vi i dag få det koncentreret i pilleform eller på flaske, som vi lige snupper til en aften i byen. Det er her filmen knækker. Vi bliver nemlig afhængige af den lette adgang til dopamin. Vores hjerne er uhyre lærenem, der skal ikke meget til, for at den husker, hvad der var en god dopaminudløser, og det vil den have igen og igen.

hvis i vil læse mere er linket her. http://www.experimentarium.dk/forsiden/ ... ticle/209/

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Hmm mystisk jeg plejer normalt aldrig at være horny på speed, men det var som om der var noget blandet i det jeg tog igår. Kunne sagtens sove og overvejede virkelig meget, at ordne en tyk dame. Meget skræmmende oplevelse, kan det være noget der er tilsat, fordi var ekstraordinær liderlig på det der skidt?

8)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Det er jo umuligt at sige nico.. Drak du dig kamp-stiv samtidigt ? for så er det måske det.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Hmm nej egentlig ikke drak temmelig moderart.

8)

Medlem

Jeg bliver også bankeliderlig på amf (og vist også coke så vidt jeg husker). Jeg kan godt få den op men kan ikke komme. Synes dog i det hele taget det er en forkert at sige at bare fordi man ikke kan få rejsning, bliver man ikke liderlig. Jeg kan godt have lyst til sex uden at få den op.

På alkohol bliver jeg ikke horny men har hørt at andre gør det. Alkohol er i det hele taget et dødsygt stof!

Med MDMA bliver jeg liderlig dog på en "blødere" måde i den forstand at jeg bliver mere kærlig og følsom.

Medlem
Brugeravatar

syntes jeg bliver mega liderlig af alle ikke-psykedeliske stoffer.
Ej okay ik morfin, men eller puuuha :P

Jeg spørger sikkert dumt, men de stimulanser i snakker om, Er det bare ikke-psykedeliske stoffer?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: østjylland
Blæste Nico skrev:
Hmm mystisk jeg plejer normalt aldrig at være horny på speed, men det var som om der var noget blandet i det jeg tog igår. Kunne sagtens sove og overvejede virkelig meget, at ordne en tyk dame. Meget skræmmende oplevelse, kan det være noget der er tilsat, fordi var ekstraordinær liderlig på det der skidt?

8)

Hehe rart at vide at jeg ikke er den eneste der får det sådan i en efterbrænder :lol:
Gik en periode og overvejede om jeg havde brug for hjælp.. For blev altid mega liderlig i mine efterbrændere og min hjerne blev fuld af tykke piger og ret kinky fantasys når man ikke kan sove.. :?
Faktisk pænt belastende..
Men hvorfor lige tykke piger??
Ja sex på stimulanser han være fedt, men osse meget underligt.. Især dagen efter *GG* Hvor jeg har meget svært ved at holde fokus. Er alle mulige andre og omgivelserne begynder at ligne noget fra en horror film.. Er sikker på at det skete fordi at jeg tit glemmer at holde pause :stupid:

Men tilbage til emnet så tror jeg osse det er fordi at man drikker oven i og så udløses der mere dopamin. :mrgreen:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]