@_@ skrev:
Resist skrev:
@_@ skrev:
FromCirclesAllRise skrev:
@_@ skrev:
har set en dokumentar om det, det er vist rimligt populært i usa. Vil fraråde alle og prøve det, folk i den film var HELT væk
Du kan sku da ikke fraråde folk noget som helst pga. en film.
Film der omhandler stoffer er generelt fyldt med bull shit, så de netop skræmmer folk til ikke at prøve det pågældene stof, dokumentaren nu handler om.
ska nok selv besteme hva jeg fraråder folk, jeg så hvordan de trippede på det og det så alt for sygt ud. Nogen af dem måtte holdes nede af 5-10 mand råbte og skreg og nogen måtte i spændetrøje så kom ik og sig det ik er farligt.
Du kan ikke dømme en substans baseret ud fra en video eller to.
Alle er forskellige og at være så fordomsfuld som du er lige nu vil jeg kalde ren idioti.
Som Malkavian siger så findes der også videoer på nettet af fordruknede bolte der ter og skaber sig som tosser - det er jo ikke ensbetydende med at alkohol har den effekt på ALLE, vel?
at samligne alkohol med med pcp er idioti lille ven

dømmer den også udfra hva jeg har hørt andre sige, og det er totalt hjernedødt trip. Du ka se Prometheus har prøvet det, se hva han skriver

Hvor sammenligner jeg alkohol med PCP?
Pointen er at du ikke kan dømme en substans ud fra hvad du har set i en dokumentar samt hvad du har hørt rundt omkring fra. Det er simpelthen for sjusket!
Du er nød til at se på det objektivt, og det gør du ved at undersøge hvilke effekter stoffet har på kroppen, og IKKE ved at dømme ud fra en dokumentar om de mest langt ude mennesker i USA.
Jeg vil anbefale dig at du kigger lidt på
http://www.erowid.org - Igennem erowid og lignende sider kan få et ret godt indblik i de forskellige substanser og du kan samtidig være sikker på at propaganda samt misinformation ikke har nogen indflydelse på de forskellige fakta om substansene.