Godmorgen alle..
Lige en kommentar jeg gerne vil knytte til rygning af mdma..
Info:
(29 år, debut hash 17 år, debut hårde stoffer 19 år (kokain 12-17 gange=10 g, amf 5 gange=3 g, mdma 1 gang=0,8 svampe 1 gang=8 stk, meget mildt), sidste 6 år røget hash jævnligt, måske os en tand for meget, studerende

Jeg har nu røget hash en del gange og er fuldt ud tilfreds med virkningen, men ja som alle andre er jeg hammerende nysgerrig.. Det er omkring 5 år siden jeg sidste gang tog kokain og amf, som var mit fortrukne stof dengang, og har længe tænkt på at prøve noget andet i fremtiden, noget i samme grad men alligevel anderledes. Savia var oppe og vende, men tør simpelthen ikke, har set nogle videoer hvor de er helt helt væk, er generelt heller ikke så meget for syretrip, visuel og jeg tror jeg kan flyve tilstand.
Men en dag spurgte en af mine yngre kammerater mig om mdma ikke var noget, og da jeg har haft super god erfaring med E/mdma/fantasi/kiks hvad end det nu var, så slog jeg da til. Vi havde aftalt det skulle være en hyggelig aften, så han kl 1945 kom med 15 g hash og 1 g mdma og jeg havde sørget for alkohol, snacks og sodavand. Jeg må indrømme jeg blev lidt skuffet da jeg så mdma'en, havde fået af vide at det var godt (kostede dog 400.-), men det lignede mest af alt spæd(amf) meget hvidt og lugtede også lidt sådan. Min kammerat stod inden for ham pusheren, og har alligevel ingen test så tænkte all in..
Vi knuste det helt, så det blev meget fint pulver og som sagt all in, så jeg rullede min 200 kr. seddel sammen og op i næsen røg det, av av av av av FUCk det gør nas skulle jeg hilse og sige, har godt læst jeres dom om det her på forummet og er helt enig, rusen kommer hurtigt og effektivt og svinder lidt hurtigt ud igen.
Efter 2 baner delt på i to, en til hver næsebor, så var jeg godt kørende vi rullede herefter en pind og røg den. Jeg blev skæv, men ikke sløv og træt som alle andre gang, var stadig frisk i hovedet og kroppen.. Vi indtog herefter kun oralt mdma via enten sodavand eller vand. Vi indtog 0,5 g mdma og 4 g hash ialt begge to, indtil han skulle hjem kl 0,20. Stemningen havde været høj hele aftenen, der blev hørt musik, spille ps2 og fortalt.
Efter han så var taget af sted og vi havde delt resten mdma'en op, tænkte jeg, DET skal sgu da ryges skal det. Og da jeg ingen videre avanceret ryge udstyr har, (ryger kun joints) tænke jeg at jeg ville sprede noget ud over gløden og så inhalere. Det gjorde jeg så, ved ikke hvor meget jeg puttede på, men en lille finger spids ca. Virkningen gik rent ind efter 5 min, og varede ca 20 min, og meget INTENS!! ikke ubehaglig tværtimod synes jeg.
Nu da posen snart er ved at være tom, kæberne ømme og tungen urolig og kl snart er 0600 er det nok os på tide at komme i seng. Det har været en god aften for i mig idag, og glæder mig allerede til næste gang om lang tid..
Drmalle