meget skønne ... og noget så ganske ufatteligt afhængigheds-skabende, det glemte jeg nok lige at nævne ovenfor.
Se blot
Ryan her: "Ohh man, time to alleviate some serious pain..."
Eller de to foregående
her og
her Selv om Ryan her
selv har "valgt" at prøve OxyContin den første gang, den anden gang og ikke stoppede i tide, har jeg simpelthen så ondt af ham.
For hvis man ikke selv har prøvet at være afhængig af opiater eller morfica, kan ingen vide de ufattelige smerter han har i hver en celle af sin krop. Hvor stor en anstrengelse det er, blot at svare ja eller nej til et spørgsmål,og hvor lidt alle øvrige medikamenter hjælper ham ...
Tro mig, han siger i et af indslagene, at han aldrig har givet nogen et blowjob i bytte for Oxy'er. Det er sikkert sandt, men kun fordi han har haft penge når hans dealer havde Oxy'er på lager, ellers vil man fornedre sig til enhver syg ting, blot for at "få sit stof".
Mange siger abstinenser efter et Oxycodon (OxyContin) misbrug, er værre end når en heroin-misbruger tager en kold. Jeg har ikke prøvet det sidste, men har taget en kold tyrker efter et massivt OxyContin forbrug (ikke misbrug, det var lægeordineret efter ledskader i hele kroppen).
Jeg var på 3 x 80 mg OxyContin + 4 x 10 mg OxyNorm pr. døgn da det blev taget fra mig, fra den ene dag til den anden. Lægen stoppede udleveringen en dag, da han mente den slags medicin kun var for kræft-patienter og jeg "ville have godt af at komme ud af det".
At mine led så ligner en på 90, jeg har flere kilo titanium i kroppen og ikke en gang kan komme ud af sengen uden den smertestillende medicin, det var han sådan set kold overfor ... sødt, ikke :)
Så tro mig, jeg ville have gjort ALT for at få bare én 40mg pille, de 32 timer jeg lå i sengen, kastede op i sengen, lavede "andet" i sengen, og til sidst var umulig at komme i kontakt med. Det var først da vagtlægen ringede til min egen læge, for at høre hvad han havde gang i, og om han virkelig skulle fortælle den her historie på sygehuset, nu da han blev nødt til at indlægge mig fordi jeg var helt væk.
Så kom der sgu andre boller på suppen, og det er utroligt at bare én 40 mg. OxyContin kan få en helt 100% på fode igen, efter man har været så syg i så mange timer.
Anyway, alt dette var blot for at sige, at Oxy'er ikke er til at spøge med :)