Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 01:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 66 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Jeg må ikke for kæresten ! ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Methyline skrev:
Jeg må ikke for kæresten ! ;)

Jeg tvivler på, at der er nogen herinde, der er interesseret i at vide det. Det er i hvert fald ikke det tråden omhandler.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Kokain giver som de andre siger en meget subtil men samtidig super lækker rus.

Jeg har erfaret at set og setting har en stor indflydelse for virkningen af stoffet. Er jeg omringet af en masse andre festglade mennesker med en lækker stemning og høj musik, får jeg meget mere ud af kokain, amfetamin og MDMA for den sags skyld, end hvis jeg bare sad derhjemme eller var til en stille og rolig hyggefest.

Men pas nu på! Kokain er super vanedannende og skal respekteres på samme skala som heroin, GHB og lignende vanedannende substanser.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Jeg tror helt sikkert man bliver mest glad for I tager kokain der hvor de laver det.
Også en form for ulandshjælp må man sige.
Ellers tror jeg det er i din hjerne det foregår, noget med nervetrådenes dopamintransportere bliver omdirigeret.

http://sund.ku.dk/sund-nyheder/neuronyt/

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København N
Minimal skrev:
Jeg synes, coke er vildt lækkert. Der er ikke noget andet stof, der både smager, lugter og føles komplet lækkert. Det er et luksusstof og bør også koste, hvad det gør. Til gengæld er det begrænset, hvad man kan bruge rusen til i sig selv. Det er ikke nogen decideret sjov oplevelse, men spæd op med noget alkohol eller noget psykedelisk, så har man også en masse sjov og ballade.

Præcis! Det er nemlig et meget luksuriøst stof og det bliver også meget værdsat når man en sjælden gang indtager det. Jeg synes også der er lidt set & setting med hensyn til stoffet - fx inde på diskotek er stemningen super fed i forvejen og hvis man så tager en streg får man ekstra højt humør fordi der netop er så vild stemning.

Ja man bliver glad men så vildt synes jeg heller ikke det er. Man bliver til supermand og har det fedt - synes dog at amfetamin gør en mere glad.

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
cocain og svampe er en utrolig sjov og fed combi selvom man blir lidt for klar i hovedet på svampe rusen men ellers er det en oplevelse for sig selv :D jeg har kun prøvet den combi 1 gang og tror ik jeg kommer til det igen men det var en god oplevelse

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens, Danmark
Min første erfaring med stimulanser var noget super-godt Amf. Det var den klassiske, hvor nakkehårene rejser sig på den mest vidunderlige måde, og alle bare er så dejlige og alle mennesker i hele verden er ens venner :)

Men ven og jeg tog dog lidt for meget den aften, og kørte for hårdt på i stedet for at gå hjem og sove/slappe af. For henad 7-tiden om morgenen fik vi en kæmpe neder på, virkelig depression og helt umuligt at forestille sig at man nogensinde skulle kunne fungere igen. Men ja, I gættede det, næste aften var vi på den igen, men da var det slet ikke som første gang, og det bliver det aldrig. Amf er dog stadig noget jeg holder meget af, ikke mindst på grund af dem uhyggeligt voldsomme liderlighed man får af det, en hyper oplevelse efter min mening :)

I øvrigt er en Xanax eller Valium og så en streg rigtig godt - for mig - andre skal passe på hvis de ikke er vant til det, da man nemt kan tro man kan æde Xanax i stride strømme, men det kan man altså ikke, selv ikke på amf! :)

Pas endnu mere på, hvis du har scoret nogle OxyContin! Nyd dem ved at knuse dem til et fint pulver og så insufflere dem. Aldrig blande med Benzo'er, det er den sikre vej til drømmeland ... for evigt! Men ellers er de skønne, Oxy'er, meget skønne :)

Senest rettet af OxyContinuum 11 nov 2008 14:19, rettet i alt 2 gange.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

meget skønne ... og noget så ganske ufatteligt afhængigheds-skabende, det glemte jeg nok lige at nævne ovenfor.

Se blot Ryan her: "Ohh man, time to alleviate some serious pain..."

Eller de to foregående her og her

Selv om Ryan her selv har "valgt" at prøve OxyContin den første gang, den anden gang og ikke stoppede i tide, har jeg simpelthen så ondt af ham.

For hvis man ikke selv har prøvet at være afhængig af opiater eller morfica, kan ingen vide de ufattelige smerter han har i hver en celle af sin krop. Hvor stor en anstrengelse det er, blot at svare ja eller nej til et spørgsmål,og hvor lidt alle øvrige medikamenter hjælper ham ...

Tro mig, han siger i et af indslagene, at han aldrig har givet nogen et blowjob i bytte for Oxy'er. Det er sikkert sandt, men kun fordi han har haft penge når hans dealer havde Oxy'er på lager, ellers vil man fornedre sig til enhver syg ting, blot for at "få sit stof".

Mange siger abstinenser efter et Oxycodon (OxyContin) misbrug, er værre end når en heroin-misbruger tager en kold. Jeg har ikke prøvet det sidste, men har taget en kold tyrker efter et massivt OxyContin forbrug (ikke misbrug, det var lægeordineret efter ledskader i hele kroppen).

Jeg var på 3 x 80 mg OxyContin + 4 x 10 mg OxyNorm pr. døgn da det blev taget fra mig, fra den ene dag til den anden. Lægen stoppede udleveringen en dag, da han mente den slags medicin kun var for kræft-patienter og jeg "ville have godt af at komme ud af det".

At mine led så ligner en på 90, jeg har flere kilo titanium i kroppen og ikke en gang kan komme ud af sengen uden den smertestillende medicin, det var han sådan set kold overfor ... sødt, ikke :)

Så tro mig, jeg ville have gjort ALT for at få bare én 40mg pille, de 32 timer jeg lå i sengen, kastede op i sengen, lavede "andet" i sengen, og til sidst var umulig at komme i kontakt med. Det var først da vagtlægen ringede til min egen læge, for at høre hvad han havde gang i, og om han virkelig skulle fortælle den her historie på sygehuset, nu da han blev nødt til at indlægge mig fordi jeg var helt væk.

Så kom der sgu andre boller på suppen, og det er utroligt at bare én 40 mg. OxyContin kan få en helt 100% på fode igen, efter man har været så syg i så mange timer.

Anyway, alt dette var blot for at sige, at Oxy'er ikke er til at spøge med :)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg må desværre citere noget af Blæste Nico's signatur:

Coke gør dig lækker, Coke giver dig selvtillid, Coke giver gode damer.

Hvis man først har prøvet den rigtige importvare, evt. farmaceutisk kvalitet og har rykket en ordentlig bane eller to af det,
og går en tur, er det fandme som om at træerne bøjer sig for en, for du er FOR FUCKING COOL og har intet problem med at smalltalke og hitte på alle de søde tøser du møder på din vej - for du ved jo de ka' li' det! ;) - og det kan skam også give pote, men dermed ikke sagt at man får fisse udelukkende af at tage coke, det kræver sgu en indsats. :lol:

Det er i hvertfald min erfaring efter at have haft et kortvarigt solidt misbrug.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Bare man havde prøvet coke i den kvalitet :(

En af mine nærmeste venner havde prøvet noget kokain nede i Venezuela, og han beskriver det på præcis den måde Dex. Desuden sad han til sidst med følelsen af ikke at gide sniffe mere. Det gængse gadecoke fra DK er lige modsat imo, der har man lyst til at tage den ene streg efter den anden.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Dextrose skrev:
Hvis man først har prøvet den rigtige importvare, evt. farmaceutisk kvalitet og har rykket en ordentlig bane eller to af det,
og går en tur, er det fandme som om at træerne bøjer sig for en, for du er FOR FUCKING COOL og har intet problem med at smalltalke og hitte på alle de søde tøser du møder på din vej - for du ved jo de ka' li' det! ;)

Sådan var min første oplevelse med Coke præcis! :gud:

Det var i december 1998 hvor en af mine net-venner der boede i USA, havde adgang til både godt Meth og godt Coke. Så han tilbød at sende mig noget, og jeg var sgu lidt nervøs for at han sendte det. Men han sendte det i et Bruce Springsteen Live 1975-1985 CD-Box set. Han havde så skilt CD-coverne ad, og lagt poserne med pulver inde i det hulrum der er, der hvor lågets hængsel sidder fast. Der er plads nok hvis man rykker bundpladen af, lægger skidtet ind, og så klipser den ned igen.

Anyway, der kom altså sådan et 3-disc set (som jeg havde i forvejen, men hvad :) og da han havde mailet mig og sagt, at der kun kom noget godt Meth tog jeg hul på en af poserne, tog en ordentlig streg, virkelig en blæser af kaliber. Og da det var den 23. december gik jeg så ud for at købe julegaver. Jeg er notorisk sent på den med den slags, klokken var en halv time i lukketid, det var knaldhamrende koldt og det sneede endda lidt. Men der var jo intet at gøre, de skide gaver skulle jo købes.

På vej op mod gågaden her i byen, hvor alle butikkerne ligger, fik jeg pludselig varmen ... faktisk tog jeg jakken og skjorten af, puttede dem i min rygsæk og spankulerede op af gågaden i t-shirt uden ærmer og svedte som et svin. Men det var lige meget, for alle jeg mødte fik et "glædeligt jul, hvor ser du dejlig ud" for jeg havde det bare SÅ godt!

Samtlige gaver blev købt på rekord-tid, og pige-ekspedienterne fik den helt store charme-tur, "hvor ser du bare dejlig ud, jeg skal vist handle her noget oftere" ja til en fyr der ekspederede mig i Matas, lykkedes det mig gudhjælpemig at sige "Du får mig sgu seriøst til at ønske jeg var til fyre, for du er fandeme godt nok nuttet" ... :shock:

Da jeg kom hjem, stadig i mega højt humør, ville jeg lige maile min ven og sige, at det fandeme var noget godt meth. Han havde allerede skrevet til mig, at jeg lige skulle passe på det i Disk 2 ... det var noget af det bedste Coke han længe havde oplevet, og jeg skulle ikke tage ret meget af det til at starte med ;-)

Well ... det var sgu en skøn blæser, og en dejlig jul :)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Dextrose skrev:
og går en tur, er det fandme som om at træerne bøjer sig for en, for du er FOR FUCKING COOL og har intet problem med at smalltalke og hitte på alle de søde tøser du møder på din vej - for du ved jo de ka' li' det! ;) - og det kan skam også give pote, men dermed ikke sagt at man får fisse udelukkende af at tage coke, det kræver sgu en indsats. :lol:

Det er i hvertfald min erfaring efter at have haft et kortvarigt solidt misbrug.

x2. Det coke jeg har prøvet i dk, har været noget lort, også derfor jeg egentlig ikke ville købe, da jeg fik tilbudt noget fra Tyskland - men fuck det var godt :). Var på arbejde da jeg prøvede en streg 70 - 80 mg. Glemte helt at arbejde og gik bare rundt og snakkede med folk i 30 - 45 min efter indtagelse..
Og jeg kommer op på maks 04 - 0,5g på en nat - og så er det jo egentlig ikke så dyrt :D

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Hæh, ja derfor er jeg sgu også noget nede over de 10g jeg har blæst mig igennem siden fredag ... det er tirsdag eftermiddag nu, så det siger lidt om, hvor lidt det har virket på mig. Intet fik jeg ud af det, undtagen at jeg kunne holde mig vågen.

Så nu står den på amf eller meth fra nu af, coke var fantastisk første gang, men den chance tager jeg godt nok ikke igen, ikke når jeg elsker amf så højt, da jeg har prøvet det mange flere gange end Coke og det har til gengæld altid været fra "OK" til "kanon-blæser-godt" :)

Men sur oplevelse med så stor en mængde, der bare er spildt. Well, life goes on, på'en igen ... må se om min leverandør gider have mere med mig at gøre snart, jeg render ham lidt tit på dørene :gud:

In our memories
Brugeravatar

Tommyknockers skrev:
må se om min leverandør gider have mere med mig at gøre snart, jeg render ham lidt tit på dørene :gud:

Plejer det at genere en dealer, at kunderne kommer ofte igen? :P

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Næhhh, han er bare super! Og så har jeg lige taget hul på 120 Rita'er, så ALLE er bare lissom "super" lige nu ;-) Det plejer i øvrigt være et godt tegn på at jeg bør gå i seng :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København N
Dette er lidt off-topic men synes det er bedre end at hive frem i gamle tråde. Har fået noget cola på det sidste som jeg ville mene var ret godt men når jeg læser dextroses forklaring på hvordan cola er tænker jeg lidt at jeg måske har fået noget dårlig cola ELLER at stregerne ikke er store nok.
Hvis man har noget EKSTREMT rent kokain hvor mange mg burde man så tage for at få den følelse som dextrose beskriver: "...er det fandme som om at træerne bøjer sig for en..."
Jeg oplever det samme i en mindre grad men tager også streger på ca 80-100mg det kan bedre mærkes når jeg har drukket lidt alkohol...

In our memories
Brugeravatar

Chiller-Dog skrev:
Dette er lidt off-topic men synes det er bedre end at hive frem i gamle tråde. Har fået noget cola på det sidste som jeg ville mene var ret godt men når jeg læser dextroses forklaring på hvordan cola er tænker jeg lidt at jeg måske har fået noget dårlig cola ELLER at stregerne ikke er store nok.
Hvis man har noget EKSTREMT rent kokain hvor mange mg burde man så tage for at få den følelse som dextrose beskriver: "...er det fandme som om at træerne bøjer sig for en..."
Jeg oplever det samme i en mindre grad men tager også streger på ca 80-100mg det kan bedre mærkes når jeg har drukket lidt alkohol...

Hvis streger på 80-100 mg giver dig den effekt, kan du godt være tilfreds. Det er langt over standardcoke og sikkert ret høj procentdel rent.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Chiller-Dog skrev:

Jeg synes 100 mg er for meget, hvis det er rigtig godt. Tror også 80 ville være det, ihvertfald til den første streg.

Det er sådan så hjertet hamrer og farverne bliver skarpere og du spænder i kæberne og står og virrer med hovedet som en kanin på en motorvej bare du hører den mindste lyd. Lidt for anspændt.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
På roskilde i år, havde jeg fået anskaffet noget ret godt coke. Havde 4g med, som holdt mig kørende i 6 dage (Jeg startede omkring kl 15 hver dag og sluttede omkring 00, sådan at jeg også kunne få sovet) Det var, som Zarathustra beskriver det, sådan at kæberne spænder og man bliver helt varm i hele kroppen lige efter indtagelse. Derefter gik jeg ellers bare rundt og havde min "sprød" på hele dagen, med redoseringer hver 1-1,5 timer. Damn det var en herlig uge. Håber jeg kan gentage succesen til næste år, fordi det var satme en fed festival :D

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Steve Peck skrev:
På roskilde i år, havde jeg fået anskaffet noget ret godt coke. Havde 4g med, som holdt mig kørende i 6 dage (Jeg startede omkring kl 15 hver dag og sluttede omkring 00, sådan at jeg også kunne få sovet) Det var, som Zarathustra beskriver det, sådan at kæberne spænder og man bliver helt varm i hele kroppen lige efter indtagelse. Derefter gik jeg ellers bare rundt og havde min "sprød" på hele dagen, med redoseringer hver 1-1,5 timer. Damn det var en herlig uge. Håber jeg kan gentage succesen til næste år, fordi det var satme en fed festival :D

Skal vi være kærester?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 66 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]