Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 21:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Zopiclon
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
@Ganja: Det med den bitre smag det er rigtigt, men jeg har kun brugt det til at sove på 2-3 gange, de andre gange har været i kombo med alkohol og hash...
Det gør mig så lam i roen at jeg ikke kan smage den bitre smag [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
Ganske Smart!
Men det kan dog ikke anbefales at lave den kombo hvis man ikke passer på og er i sikre omgivelse (læs: lad være med at tage det på en motorvej...) for man kan sagtens blive så lam at man ikke fatter et pluk og bare vælter rundt!

VH Jonas!

Titel: Zopiclon
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C
En kort beskrivelse af virkningen af Stilnoct sammen med alkohol : Man handler før man tænker. Har ikke helt styr på hvem der er tilstede - det er som om der kan være en fornemmelse af at der er andre i lokalet end dem der egentlig er der. Hvis det lykkes en at holde sig nogenlunde i ro er det meget behageligt og hyggeligt at sidde og snakke med både reelle og imaginære personer, men hvis man seriøst begynder at styrte rundt synes jeg man har en tendens til at gøre ting, som man ikke nødvendigvis er helt glad for når man vågner næste dag (efter en god søvn, i øvrigt [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] ).

[ 13 2003: Besked ændret af: Syntese ]

Titel: Re: Zopiclon
Junior medlem
Brugeravatar

Jeg kan bekræfte, at de IKKE ka' købes i håndkøb...!

- Har netop fået dem udskrevet på recept af egen læge, da jeg lider af stærkt søvn-besvær når jeg skal til et møde eller sådan noget næste dag... I ved der når tankerne bare ruller der ud af for fuld damp :kram:

Jeg vil så bare lige advare lidt imod de piller.

Jeg har også fået dem på recept. De ødelægger søvnen på langt sigt, og gør en meget træt og energiløs.

Jeg havde en uheldig oplevelse med Zopiclone for lidt tid siden, hvor jeg endte i en deleriums tilstand, og har siden da haft slemme eftervirkninger.

Jeg oprette en tråd om det som du kan læse hvis du har lyst. viewtopic.php?f=4&t=51127

Ved godt at det ikke er en fornuftig håndtering af medicinen, men vil bare lige sige fra, at det ikke er at lege med;)

Junior medlem
Brugeravatar

Ø Tripperen! skrev:
Jeg vil så bare lige advare lidt imod de piller.

Jeg har også fået dem på recept. De ødelægger søvnen på langt sigt, og gør en meget træt og energiløs.

Jeg havde en uheldig oplevelse med Zopiclone for lidt tid siden, hvor jeg endte i en deleriums tilstand, og har siden da haft slemme eftervirkninger.

Jeg oprette en tråd om det som du kan læse hvis du har lyst. viewtopic.php?f=4&t=51127

Ved godt at det ikke er en fornuftig håndtering af medicinen, men vil bare lige sige fra, at det ikke er at lege med;)

Svar: Mange tak for info & råd min ven, jeg vil meget gerne læse din tråd om medicinen for, at få lidt viden om det... Ska' dog siges jeg på ingen måder vil misbruge dem, det kun til nødsituationer hvor jeg ikke KAN sove - Det sker som regl kun når jeg har et møde med kommunen og sådan nogle ting, der plejer jeg, at spekulere som en gal, og stresser mig selv fordi jeg meget gerne vil kunne sove så jeg kan være frisk til diverse aftaler, møder osv. (Så det ikke hverdagskost såmen)

Men endnu engang mange tak for din feedback...! :)

Godt så:)

Men vil lige sige, at jeg heller ikke har misbrugt dem, og jeg havde et forbrug på omkring 8-12 piller årligt. Alligevel nåede de at spise mig op tilsidst, uden at jeg overhovedet opdagede det efter at være endt i delirium.
De har en depressions lignende effekt på nervesystemet, hvilket stresser hjernen, og tømmer den for energi så vidt jeg forstår det. Derfor gør de en søvnig.

Jeg ville til enhvertid hellere bruge et svagt benzodiazepin, Melatonin eller en joint end et hypnotica, eller et Z-drug som de også bliver kaldt. Da det jeg har oplevet med pillerne, minder meget om det jeg læser, at folk oplever på Natskygge familien.
Zopiclone er et afskyeligt medicin synes jeg.

Ved ikke om du har prøvet Melatonin, men det vil jeg ihvertfald anbefale istedetfor, hvis det kan gøre trikket.

Vh Ø !

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]