Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 23:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Resist skrev:
Jeg finder det foruroligende at denne substans har floreret så meget rundt i Danmark, samtidig med at ingen ved hvad det er, udover "svampe MDMA" og andre gængse gætterier.

Er der ingen der spørger deres pusher efter konkrete svar udover latterlige slangs længere?

jo, men selv pusherne ved ikk hva de sælger :s
Jeg vil lige prøve og høre nærmere om hvad det er her en gang når jeg lige finder ud af hvem det er der forhandler det..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Unden at Jeg har noget at have det i, kunnr jeg forstille mig at swampe Mdma, godt kunne være fx. BK-mdma + Et psykedelisk RC af en eller anden form. 2 billige RC's mix'et som så ville unne sælge længt dyre og end hvis han prøvede at sælge de to RC's hver for sig, Sælgeren ville samtidigt, osse have en meget mindre resiko forbundet med det han laver.

Medlem
Brugeravatar

Camel > joo den tanke strejfede mig også igår. Jeg snakkede med Winta om det igår nat. Men han kendte ikke til det..

Annoying attention wh0re!
Brugeravatar

Geografisk sted: In the chopaaaaaaaa.
Winta kender ikke en skid til noget som helst udover lousy digtning på gebrokkent engelsk. Men på det punkt er han så også virkeligt the man. Hvorfor skulle han pludselig være en altvidende autoritet? Jeg tvivler på, at manden overhovedet ved hvad kromatografi eller massespektrometri betyder, hvilke nok er de eneste værktøjer som kan løse gåden om "svampe-MDMA"

I mangel på GC/MS faciliteter, kunne man I først omgang selvfølgelig undersøge, hvorvidt der i det hele taget forefindes MDMA eller relaterede substanser i pulveret, med et EZ test kit.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Max temp: -273C skrev:
Winta kender ikke en skid til noget som helst udover lousy digtning på gebrokkent engelsk. Men på det punkt er han så også virkeligt the man. Hvorfor skulle han pludselig være en altvidende autoritet? Jeg tvivler på, at manden overhovedet ved hvad kromatografi eller massespektrometri betyder, hvilke nok er de eneste værktøjer som kan løse gåden om "svampe-MDMA"

I mangel på GC/MS faciliteter, kunne man I først omgang selvfølgelig undersøge, hvorvidt der i det hele taget forefindes MDMA eller relaterede substanser i pulveret, med et EZ test kit.

Du lyder da også utrolig smart, men mon ikke han spørger Winta, om han har kendskab til det, fordi Winta sælger research chemicals, og ikke fordi han skal løse gåder? Og er det egentlig ikke ret sandsynligt og til at gå ud fra, at det indeholder enten MDMA, methylon, MDA eller måske en helt fjerde MDMA-relateret substans?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Max temp: -273C skrev:

Den eneste der ser Winta som en altvidende autoritet må være dig, siden du i din verden, nu har et så stort og åbenlyst behov, for at gøre oprør mod denne såkaldte altvidende autoritet. Jeg håber ikke at denne altvidende autoritet, hæmmer dig alt for meget i din hverdag. Hvis dette aligevel er tilfældet, er du altid være hjetelig velkommen til kontakte mig med en PM, hvis du stadigvæk føler, at du har et behov for at afreagere på denne undertrykkene autoritet.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

I fremstiller individet som en alt vidende person, når i direkte refererer til en som ikke er på boardet, eller har noget kundskab til kemi. Hvad nytte har vi af det?

Nej i stedet skulle i tage og analysere det stads og droppe gætterierne.

Jeg er chokeret over at så mange er stødt på det, men kun har kendskab til diverse slang udtryks.

Medlem
Brugeravatar

Jeg spurgte jo bare Winta om han havde hørt om hvad "svampe MDMA" var. Fordi han sælger RC's.

Jeg har ikke mulighed for at teste hva "Svampe MDMA" er.

In our memories
Brugeravatar

Resist skrev:
I fremstiller individet som en alt vidende person, når i direkte refererer til en som ikke er på boardet, eller har noget kundskab til kemi. Hvad nytte har vi af det?

Nej i stedet skulle i tage og analysere det stads og droppe gætterierne.

Jeg er chokeret over at så mange er stødt på det, men kun har kendskab til diverse slang udtryks.

Hvis personen selv havde solgt det, var han ikke altvidende i verden, men i hvert fald vidende om, hvad det var for en blanding, og det har været dét, PsychedelicBaker har efterspurgt. Det har da ikke noget med kendskab til kemi eller guddommelige superevner at gøre.

Medlem

Okay HVAD FANDEN er det med ham winta?? Han var aktiv på boardet i min psykedeliske ungdom, og blev af (af mig) ukendte årsager smidt ud... ik? og nu er der en eller anden grudge i mod ham som bryder frem i lys lue i diverse tilfældige tråde, og jeg er så skide nysgerrig efterhånden; hvad har han gjordt? hvorfor snakker i hele tiden om ham? HVAD FANDEN ER DET MED HAM????
:offtopic: ja det tror jeg nok det er men i startede

MEGATRON

balle skrev:
Okay HVAD FANDEN er det med ham winta?? Han var aktiv på boardet i min psykedeliske ungdom, og blev af (af mig) ukendte årsager smidt ud... ik? og nu er der en eller anden grudge i mod ham som bryder frem i lys lue i diverse tilfældige tråde, og jeg er så skide nysgerrig efterhånden; hvad har han gjordt? hvorfor snakker i hele tiden om ham? HVAD FANDEN ER DET MED HAM????

Svjv har han omtalt mephedrone lidt for positivt her på forum, hvilket falder ret uheldigt sammen med at han vistnok sælger det.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

dopamin skrev:
balle skrev:

Svjv har han omtalt mephedrone lidt for positivt her på forum, hvilket falder ret uheldigt sammen med at han vistnok sælger det.

Han omtaler generelt alle de substanser han har forretning i, som værende meget positive uden videre bivirkninger. Hans tidligere doserings forslag var også helt hen i vejret.

Jeg kan sagtens se konceptet i at handle med research chemicals til forsknings instituts og diverse firmaer. Men den ide går lidt i sig selv når han sælger sine RC's til alle med et kredit kort og samtidig markedfører hans substanser på diverse narko forums.

In our memories
Brugeravatar

Resist skrev:
dopamin skrev:
Han omtaler generelt alle de substanser han har forretning i, som værende meget positive uden videre bivirkninger. Hans tidligere doserings forslag var også helt hen i vejret.

Jeg kan sagtens se konceptet i at handle med research chemicals til forsknings instituts og diverse firmaer. Men den ide går lidt i sig selv når han sælger sine RC's til alle med et kredit kort og samtidig markedfører hans substanser på diverse narko forums.

Han kørte det på en helt forkert måde herinde og sikkert også på andre forums, han nævnte jo kun positive ting og omtalte de stoffer, han solgte, som du selv siger. Men som jeg ser det, så er dét også det eneste møg. Hvem herinde har noget imod folk, der sælger stoffer? Hvordan skulle vi ellers få fat på dem?

Medlem

Nåh det er sådan det hænger sammen, jamen det lyder heller ikke moralsk forsvarligt.

Medlem
Brugeravatar

Men nok om winta. Svampe MDMA, stadig ikke nogen der har fundet ud af hva det indeholder af knas ?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Et godt udgangspunkt som max temp er inde på, kunne være at lave en simpel ez-test. http://www.eztest.com/shop/product_deta ... tem_id=129

Så har man da ihvertfald noget viden at forholde sig til.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Det også i omløb her i Aalborg havde bestilt noget mdma igår hos en ven som så skulle op og hente 2 gram da han kom tilbage med det sagde han det var mdma med svampe ekstrakt kigger underligt på ham og så på det mdma det ligner bestemt ikke mdma men noget hvidt pulver med små krystaller i. Min ven ringer så til ham dealeren og spørger hvad det er for noget fis, om han har cuttet det med sødetabeletter smagte meget sødt :P. Vi bestemmer os så for at prøve hvad det er vi har købt starter ud med en lille bombe havde heldigvis en ordenlig vægt ved hånden. Efter at have læst denne tråd igennem er mit umiddelbare gæt på det er Mda da det virkede en smule psykedelisk meget svage visuals og var faktisk helt ved mig selv. Idag dagen efter er jeg kun lidt tung i hovedet, kroppen har det helt fint mere eller mindre ingen bivirkninger som jeg ellers normalt har det efter en omgang mdma. Har stadigvæk en del tilbage af det skidt og vil sku ikke indtage mere af det blev dybt skuffet da jeg jo havde regnet med et lækkert mdma trip :(

Edit: Skal lige tilføjes at jeg bestemt ikke vil anbefale nogen bare at fylde sig med det, selvom jeg ikke oplevede bivirkningerne som noget særligt kan det sagtens være jeg bare var heldig, da jeg holdte dosen forholdvis lav! Men kan hvertfald sige fra mine erfaringer at det bestemt ikke virkede som almindeligt mdma.

Medlem
Brugeravatar

jeg har prøvet det omtalte svampe-MDMA. Og et godt råd til jer er, HOLD JER FRA DET!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
ERROR skrev:
jeg har prøvet det omtalte svampe-MDMA. Og et godt råd til jer er, HOLD JER FRA DET!

Kan vi få en begrundelse til hvorfor vi skal holde os fra det?

Medlem
Brugeravatar

Xtreme skrev:
Kan vi få en begrundelse til hvorfor vi skal holde os fra det?

ja da. jeg havde sniffet en streg på nok ca. 100mg, hjemme hos en dude. Da jeg så kom hjem havde jeg fået extrem kvalme, som alle andre der havde taget det også fået. jeg fik også nogle meget rædselsfulde og mystiske ryk i sækken, og i brystkassen. Havde det generelt som om jeg var ved at dø.

Men hvis det er det man søger, så skal jeg da ikke holde nogle tilbage for at tage det. :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]