Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 aug 2025 16:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

GHB hjælper ikke med hensyn til styrketræning.

http://www.getbig.dk/vis_artikel.asp?id=81

Udover alle de andre råd der er skrevet, så pas på med afhændighed. GHB er ofte forbandet billigt ( [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]), så man kan nemt blive lidt for glad for det.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Daffy, læs lige hvad der står på den side du linker til :
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
GHB er endnu et af de kosttilskud, der var meget populært i de tidlige 90ere. Reklamerne lovede forøget vækst hormon udskillelse og lavere cortisol niveau. Det skal siges til reklamernes forsvar at disse to påstande måske ikke er helt hen i vejret (måske bare overdrevet en hel del). (1)

Det betyder at det ikke er umuligt at man rent faktisk KAN bruge GHB i træningsøjemed. Naturligvis skal man ikke tage så høj en dosis at man bliver æskelam, men du kan ikke ud fra de oplysninger udelukke at man kan forbedre sine træningsresultater med GHB.

-Child

Insane psychedelia user!

Nej okay, men jeg tror nu godt at man kan udelukke GHB som genvej mht. styrketræning. GHB's stimulerende effekt på muskelvækst er da vist heller aldrig rigtig blevet bevidst, er den?

Personlig har jeg prøvet at indtage en lille dosis GHB i forbindelse med træning, det hjalp absolut ikke på resultaterne, men lidt på humøret [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Derud over er det vist bedst at være 100% klar i hovedet hvis man ligger og fumler rundt med bænkpress med mange kg.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Perspnligt tror jeg heller ikke på at GHB ville kunne forbedre resultatet af træning... Og som du siger, det er sgu en god idé at være klar i hovedet, specielt hvis man træner med mange kilo! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

-Child

så hvidt jeg hved så er der kun en undersøgest i nu omkring GHB og styrketræning .og den er lave af en japaner/kineser profeser .og der er så hvidt jeg huske ikke bevist det stor....

mvh trold

Junior medlem

Geografisk sted: Hovedstaden i Jylland
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af enlight:
Tror det er BDO. Var det ikke det ham her i Jylland havde købt ind i meget store mængder for nogen år siden ? (2000?)

<HR></BLOCKQUOTE>

Det var BDO (Butylen Glycol) som der var rigtigt meget i omløb af i 2001
http://www.nr-djurs.net/red11/gb/2001/2001-07-23/8489.html

regards
enlight

Medlem

Geografisk sted: Nowhere
Well, hvis GHB virkelig ER et wonder drug, hvilket det ifølge min terminologi lyder til at være - så er der vel ikke andet for end at prøve at købe noget af lortet! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Hvis man nu, rent hypotetisk, købte noget af det - hvordan får man det så? I en lille flaske måske?
Jeg hører ofte, at doserne bliver omtalt og "målt" i noget så difust som hætter.
- Hjælp mig lige ud her. [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Jeg vil TRO at en hætte er låget på flasken....(men skal ikke kunne sige det).

Det er nu også ret populært at udmåle det med sprøjter....hvis man da har adgang til sådan nogle.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Alle har adgang til adgang til sprøjter...! De kan købes på apoteket til 2 kroner stykket eller sådan noget... En hætte er en kapsel på en ½-liters flaske... Der er ca 1,4 gram i, så hut jeg hvisker... Men hæng mig ikke op på det, hvis det er forkert... Brug hellere en sprøjte...:)

- Rylle

Medlem

Ja, jeg kan godt regne ud at 'kapsel' må være låget på flasken, men det siger jo stadig intet om hvor meget GHB man får. Det kommer jo an på koncentrationen. [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]
Men hvis man har en injektionssprøjte med sig, så skulle det være muligt at måle det rimelig godt, hvilken portion man køber. Men altså stadig ikke hvor meget GHB der reelt er i...

Men hvad gør man så, når man står der med en sprøjte med who knows hvor meget GHB, og skal til at fyre den af?

Site Admin

Kører den i lysken, hvad ellers?

Medlem

[img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af skambidt:
Men hvad gør man så, når man står der med en sprøjte med who knows hvor meget GHB, og skal til at fyre den af?<HR></BLOCKQUOTE>

Så hælder du dosen i et glas, fylder op med vand(eller hvad du nu vil blande det med) indtil du har ca. en mundfuld, og bunder. Derefter skyller du lige glasset efter og drikker skyllevandet også, for at få det hele med.
Ovenstående er min fremgangsmåde når jeg tager BDO, det må kunne bruges til GHB også.

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>ken ishii skrev:
Kører den i lysken, hvad ellers?<HR></BLOCKQUOTE>

LMAO! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

daffy's drinkforslag:

x gram NaGHB
Coca Cola lemon
evt. en citron skive.

NaGHB'en hældes op i et long drink glas. Resten af glasset fyldes derefter med Coca Cola lemon. Pynt med citron. Perfekt til terasse hygge og til strandture.

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Psyko's drinksforslag:

X gram Na-GHB
Et shotglas

Indholdet hældes op i et shotglas (brugt evt. måleglas) og skylles ned, inden hjernen når at registrere den grimme smag.

-Psyko

Medlem

Okay, I get the idea. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Man skal nok heller ikke være nervøs for at få for stor en dose, når man bare starter ud med 1 ml. Det er sjældent at de pushersvin er direkte gavmilde! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Men, da min akvariefisk, Fridolf, som så gerne vil prøve GHB, desværre befinder sig i en ørken - UDEN GHB, vil den gerne vide om den så bare skal prøve noget BDO i stedet. Er det noget hen ad GHB, hvad virkning angår?
[img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
UTFSE!!! - BDO skulle have en mere beskidt rus og et hårdere "come-up" end GHB, der skulle være mere smooth og behageligt! Desuden skulle BDO være mere skadeligt for mave og lever! Men....UTFSE!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Personligt foretrækker jeg også bare at køre den koncentrerede NaGHB-opløsning ned, da det bare smager intenst salt... Så kan man altid chase med noget andet. (chase = skylle efter)

OBS!

Der kan være 7.5 ml. i en hætte fra en normal ½-liters sodavands-flaske...

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Ved GHB synes jeg ikke der er brug for at blande det op! Det smager bare MEGET af saltvand.. Blev lidt overrasket, spørg selv Århus hovederne [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

BDO derimod SKAL blandes op... Appelsin juice er ok til at tage smagen...

Har også engang brugt gelantine kapsler, str. 00 til det... Der kan være ca. 0.8 ml i!

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
BDO skal ligeledes drikkes rent og i et shotglas, eller er man ikke en rigtig mand.

Anyways, så synes jeg ikke BDO er særlig fedt og bivirkningerne kan være ret slemme, særligt ved overforbrug. Det er et wonderdrug, bortset fra at der ikke er noget "wonder" over det.

Mvh. Psyko

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]