Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 01:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for København
Jeg har haft nøjagtig den samme form for oplevelse som dig, det var dog amfetamin.

Mig og en veninde var hjemme hos mig og sniffede vel et 0,5 hver inden vi skulle videre i byen og mødes med nogle andre, det var jo ikke meget så jeg tænkte ikke videre over at jeg skulle ud og drikke. Jeg blev også ved med at drikke og da vi kom ind på baren tog det virkelig overhånd, jeg købte mig røvfattig. Senere hen fortalte de andre at jeg havde lavet ting jeg ikke ku huske, såsom at være ved at kysse med en anden mand selvom jeg har fast kæreste, d'oh! og at jeg har hoppet rundt og lavet mærkelige ting og sunget "Killing in the name of" inde på MacD. Hvad fanden har folk ikke måtte tro når en dum pige render rundt og spiller rocker, forhelvede. Det værste er at min hukommelse er fuldkommen blank fra den nat, husker meget lidt desværre. Forresten var det også en rigtig gang dårlig dårlig! Havde det af helvede til i flere dage.
Det var noget af et chok for mig, da jeg aldrig har haft sådan en oplevelse før. De gange jeg har blandet stimulanser og alkohol har det gået fint nok, men det tog vel overhånd denne gang.

Dedikeret medlem

Hypnotized skrev:
og at jeg har hoppet rundt og lavet mærkelige ting og sunget "Killing in the name of" inde på MacD. Hvad fanden har folk ikke måtte tro når en dum pige render rundt og spiller rocker, forhelvede.

Jeg ville hygge mig over det og få respekt. Vær stolt af dig selv. Gadetrash længe leve. Men uden black out delen, enig.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
Slap af med alt det alkohol når du indtager stimulanser.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]