Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 16:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det dummeste, du kan gøre, når du tager steroider, er at tage stimulanser som amfetamin, ecstasy, kokain (dog er kokain "bedre" at tage end de fleste andre, men i større mængder har det altså også en udtalt appetitnedsættende og kredsløbsforhøjende effekt). Dog er psykedeliske stoffer (ikke-stimulanser) ikke ødelæggende for din krop og træning. Der er kun den mentale effekt og de mulige følgevirkninger.

Så længe du kan håndtere dit humør og dine impulser og er bevidst om, hvordan du håndterer dig selv, så vil du sikkert godt kunne styre et psykedelisk trip, uden at du flipper ud. Det har nok ikke den vilde effekt. Du skal dog være klar over, at hvis du oplever noget negativt, kan det føles stærkere end normalt. Der er også den risiko, at du måske ikke spiser nok under trippet og måske får forstyrret dit søvnmønster efterfølgende, som jo så har en negativ indvirken på din muskelopbygning.

Medlem

Intense Energy! skrev:
FlæmMing skrev:
Vent med at spise svampe hvis du er på kur!!

Btw så husk din pct,nolva, hcg. Er det er must efter kur, og god HR.

Hvor gammel er du?

Nolvadex, er overhovedet ikke et anti østrogen. Der er mange det tror de kan bruge det i forbindelse med deres pct. Det kan man på sin vis også, men ikke i samme grad som HCG virker!

Jeg tror du er fuld af lort..... :hm: :stupid:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Personligt ved jeg sq ikke hvad der er værst --> steroider som "kan" være skadelig for dine organer eller svampe som "kan" være skadeligt for din psyke. Begge ting er jo i princippet ulovligt og skadeligt.. Med hensyn til HCG.. Hvis man nu f.eks læser biologi bare på c-niveau finder man ret hurtigt ud af hvor skadelige kvindelige kønshormoner er for kroppen og skal generelt set kun tages i ABSOLUT nødstilfælde hvis ens kugler er på størrelse med hagl.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark. Mellem Skagen, og Tyskland.
psy-boy skrev:
Intense Energy! skrev:
FlæmMing skrev:

Hvor gammel er du?

Nolvadex, er overhovedet ikke et anti østrogen. Der er mange det tror de kan bruge det i forbindelse med deres pct. Det kan man på sin vis også, men ikke i samme grad som HCG virker!

Jeg tror du er fuld af lort..... :hm: :stupid:

Jamen lille ven, hvorfor læser du så ikke det her, og fortæller mig om jeg er fuld af lort igen bagefter?

http://www.bodyhouse.dk/idealbb/view.asp?topicID=5435

:roll:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Darkpsyc0 > Nu vil jeg ikke rode mig ud i en længere diskussion om hvorvidt steroider er værre end svampe, da det efter min mening er en personlig sag, men du begår en fejl når du siger at steroider KAN være farlige for kroppen.

De ER farlige for kroppen, og det er stort set umuligt at bruge dem (i forbindelse med træning) uden at overbelaste/skade flere organer, for ikke at snakke om led, hud og hjernen. Det er op til folk selv om de vil bruge steroider, men det her er et HR-forum, og steroider er altså mere harm end de fleste andre stoffer.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Det sjove er, at man jo rent faktisk ikke har nogle beviser for steroider er farlige :D .. Selvfølgelig kan da være mindre bivirkninger (forhøjet blodtryk mm).. Prøv at se den her "truth about steroids" http://www.youtube.com/watch?v=z0LEj8IPHGU

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Darkpsyc0 skrev:
Det sjove er, at man jo rent faktisk ikke har nogle beviser for steroider er farlige :D .. Selvfølgelig kan da være mindre bivirkninger (forhøjet blodtryk mm).. Prøv at se den her "truth about steroids" http://www.youtube.com/watch?v=z0LEj8IPHGU

Det sjove er jo faktisk også at den slags også kan være falske.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det ufede ved steroider er jo også at de nemt kan gå udover andre mennesker pågrund af at man bliver meget aggresiv af dem. Jeg så en udsendelse på DR1 på et tidspunkt om en 18-årig fyr som havde taget steroider i forbindelse med styrketræning. Og fordi der var en fyr som kom til at spilde lidt øl på ham havde han gået helt amok og sparket ham op til 40 gange imens han lå ned.

EDIT: Jeg har søgt drenge, men har ikke kunne finde udsendelsen på nettet, tror også den blev vist i år 2006 eller sådan noget.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Senest rettet af Puny_pete 08 jun 2008 20:27, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Darkpsyc0 skrev:

Den film der har intet at gøre med sandheden, prøv at kigge det her forum igennem: http://www.bodyhouse.dk/idealbb/forum.asp?forumID=37

Der er masser af personlige beretninger fra folk der har oplevet bivirkningerne af steroider i form af bla. for højt blodtryk, for høje levertal, hjerte/kredsløbs problemer (dvs. blodpropper), depression, agressivitet, mere eller mindre permanente ledskader og permanent impotens.

Desuden er det løgn hvad de siger om at der ikke er lavet undersøgelser af steroiders skadevirkninger, der er lavet masser (tjek evt. pubmed).

Medlem
Brugeravatar

Lol, Psyc0 det siger da sig selv at ens psyke bliver påvirket når den hormonelle balance i kroppen fuckes up.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
GangsterMark skrev:
Lol, Psyc0 det siger da sig selv at ens psyke bliver påvirket når den hormonelle balance i kroppen fuckes up.

Ja ikk. Alt der gør et eller andet ved kroppen har en efter effekt. Ja darkpsy, ej er det rigtigt at steroider er farlige, den havde jeg ikke regnet ud :lol: Min bedste ven vil også begynde på det fis, fordi han vil se stor og farlig ud, har sagt til ham at det er latterligt, og han sidder inde for vold fordi at han i forvejen har svært ved at styre sig. Han siger også hele tiden, kom nu begynd og træn, så deler vi en kur hehe. Hader det lort :lol:

Medlem
Brugeravatar

Nu skal i jo bare tænke på :) ... Det er de færeste som oplever aggressioner, dårlige lever tal osv osv.. Det er dem som ikke fatter at dosere det rigtigt..Der er jo ligeså mange eks med folk der er blevet aggressive og dårlige pga all kind of drugs.. Selvfølgelig kan man være uheldig at lortet er urent og der kommer infektioner, Men det er jo lidt det samme som med så meget andet.. But no doubt det kan ikke være sundt ;) siger jeg heller ikke.

Medlem

Det har intet med at gøre at de dosere forkert når de bliver aggresive på steroider. Og jo de fleste bliver meget nemmere aggresive eller irreteret meget hurtigt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Steroide doser er vel per definition forkerte da du går ind og ændrer den naturlige balance i kroppens hormoner. Hormoner regulerer en hel masse ting og de bliver alle sammen påvirket, det er derfor at birvirkningerne er så forskellige.

I øvrigt er doserne ved steroider på recept LANGT mindre end dem der bliver taget af folk der træner.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Puny_pete skrev:
Det ufede ved steroider er jo også at de nemt kan gå udover andre mennesker pågrund af at man bliver meget aggresiv af dem. Jeg så en udsendelse på DR1 på et tidspunkt om en 18-årig fyr som havde taget steroider i forbindelse med styrketræning. Og fordi der var en fyr som kom til at spilde lidt øl på ham havde han gået helt amok og sparket ham op til 40 gange imens han lå ned.

Hvis vi nu satte amfetamin, kokain eller alkohol ind i stedet for steroider, så lyder den klagesang, som noget vi har hørt før. Hvor står det f.eks. skrevet, at det med 100% sikkerhed var steroiderne, der forårsagede denne adfærd? Nogle mennesker er bare fucking aggressivt anlagt, ikke så sjældent er de tiltrukket af macho sportsgrene som styrkeløft og bodybuilding. Når de så med fuld overlæg indtager steroider, så burde de vide bedre, for naturligvis øger det aggresiviteten. Endelig: hvis denne scene har udspillet sig fordi nogen havde spildt øl på ham, så er mine penge også på at vores macho fyr selv var stang hamrende bacardi.

Jeg skal indrømme, at jeg ikke har læst ret meget på steroide-lektien, men jeg mener det er forkert at bruge anekdoter som dette til at "bevise" noget, for reelt kan man bevise alt på denne måde. Ganske som politikerne "beviser" at alle stoffer er faaaaaaaarlige.

Vi vil så gerne udpege én ting som den Absolutte Ondskab, men reelt er det nok nærmere summen af de involverede elementer der er afgørende. Tankegangen kendes også andre steder fra, f.eks. som når folk prøver at beskylde en bestemt ting for fedme og så enøjet kun beskylder FEDTET for at fede, samtidig med at de skovler utallige kalorier indenbords i form af kulhydrater (selv om personen spiser 2000 kalorier i form a fedt og "kun" 1000 i form af kulhydrater, så er og bliver det summen af de to, der bringer vedkommende de 500-1000 kalorier over det anbefalede).

Jeg kan ikke se, at svampe har en direkte farmakologisk interaktion med steroiderne, så ud fra det synspunkt er det sikkert nok at kombinere de to. Aggresiviteten kan givetvis være et problem, men det må person selv mærke efter: føler du, at du har haft episoder, hvor du har været ude af kontrol, ryger du konstant op i det røde felt? I så fald: tag svampene i et alene-trip eller sammen med en betroet ven/tripsitter.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Puny_pete skrev:

Ved du om det er muligt at opstøve den udsendelse et sted på nettet?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Halose skrev:
Puny_pete skrev:

Ved du om det er muligt at opstøve den udsendelse et sted på nettet?

Så må i da meget gerne smide et link tak:)

Junior medlem

Geografisk sted: lige midt i jylland
:hm: hvis du endeligt har gjordt op med dig selv at du vil stresse din krop større, hvilket er hvad du gør ved og køre en kur, så forstår jeg ikke hvorfor du ikke , har kigget på vækst.. er noget renere, ikke noget der er godt ,men dog en del bedre... angående og blande de to ting, det kan ikke frarådes nok,på kur vil du helt sikkert kune mærke dit sind ændre sig, måske kun en ganske lille smule, men kan være længe nok til og plasere , dig selv i en flad sitiuation, gør det ene færdgt inden du køre for hårdt på det andet, ps : håber da du har været forbi din doktor, hvem ved kan jo være dit stofskifte cykler så hårdt derud af . så din krop ikke når og optage en disse,og kan være grunden til du ikke fylder så meget i landskabet, som du mener du burde gør jo ikke nogen skade og tjekke motoren af inden du smækker den i maks gear, held og lykke

Junior medlem

Geografisk sted: Midtjylland
psy-boy skrev:
Intense Energy! skrev:
FlæmMing skrev:

Hvor gammel er du?

Jeg tror du er fuld af lort.....

Jamen lille ven, hvorfor læser du så ikke det her, og fortæller mig om jeg er fuld af lort igen bagefter?

http://www.bodyhouse.dk/idealbb/view.asp?topicID=5435

ja her kan vi jo så konkludere du er fuld af lort..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]