Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 13:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Poppers
Insane psychedelia user!

Ronja, yes there is a difference, but I don't believe that the same chemicals can have different effects, i mean, alot of them only contains Amyl nitrate, but there's also some brands which contains: Butyl nitrite, isobutyl nitrite.

I've found a pretty good site about poppers, right here

Håber ikke danskerne behøver oversættelse [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 22 Februar 2003: Besked ændret af: ~Jensus~ ]

Junior medlem

Geografisk sted: København
Poppers is not used as "afrodisiac", but to relax muscles and this way ease for example analsex. One shopkeeper once said to me, that you can also put couple of bottles to the bookshelter when you´re having a party, so the liquid slowly goes into the air and all the people in the party will breathe some without noticing... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

But of course the classical sniffing and a short rush is the best way. I like it together with ecstasy. Allthough if you take a lot, you may have a terrible headache. There are differences between marks, but I can´t remember what is the best. "Golden something" was good... [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: syd for storstrømmen
er jeg virkelig den eneste herinde der føler at min hjerne sindsyg nemt bliver både grillet og ristet på længere sigt?

tager det ikke mere. gjorde det en del - især med shrooms.

-Z..

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Heh, jeg prøvede poppers for første gang i London her for nylig, hvor de solgte det overalt på gaden på sådan en gade / sted der hedder "Campden Market". Var sgu lidt nervøs da der var et stort [X] på, men fuck det det blev sgu inhaleret i store mængder [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] .. Fuck jeg havde det sjovt sammen med de andre, satme en sjov oplevelse. Et par stykker af de andre blev lidt stenede og fik lidt hovedpine, heldigvis gjorde jeg ikke [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] - Men prøv det satme griner!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Så vidt jeg har forstået virker poppers ved at udvide blodkarene rundt om i kroppen.

Når blodkarene udvides _meget_ uden på hovedet får man hovedpine (som ved 2.fases-migræne). Det skyldes blodkarene er omviklet af aksoner der strækkes når blodkarene udvider sig. Denne irritation af aksonerne giver smertefornemmelsen.

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Ja Buddha, jeg oplever ingen bivirkninger ved poppers dagen efter og knap nok, lige efter indtagelse (allerhøjest en anelse hovedpine der hurtigt forsvinder).

Mvh. Psyko

Medlem
Brugeravatar

poppers også....

Dedikeret medlem
Brugeravatar

jeg har nu aldrig fået hovedpine af poppers, men udover det såå: hvis man vil nyde, må man yde!! [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Århus
Hmm... Har en kammerat der får hovedpine bare han sniffer det en enkelt gang... Så det må være meget individuelt om hvorvidt poppers giver hovedpine eller ej.. !?!?

Dedikeret medlem

Jeg har haft ondt i næsen af poppers........

men det er ikke en historie jeg føler for at uddybe

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
hehe den historie indebærer hvis også en sø hvis jeg husker rigtigt [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]