Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 09:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Elsker bare at blive kastet ind i en ny verden som man så bruger trippet på at udforske og lærer at kende :D

Man bliver "retarderet" på en helt anden måde på psykedeliske stoffer end på fx benzoer, MDMA osv. Er så småt igang med de psykedeliske stoffer, og dam'n jeg er blevet imponeret af dem, that's the kind'a shit i like :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Xtreme skrev:
Elsker bare at blive kastet ind i en ny verden som man så bruger trippet på at udforske og lærer at kende :D

Man bliver "retarderet" på en helt anden måde på psykedeliske stoffer end på fx benzoer, MDMA osv. Er så småt igang med de psykedeliske stoffer, og dam'n jeg er blevet imponeret af dem, that's the kind'a shit i like :)

Det er en relativt uforsvarlig holdning du har til psykedelika IMHO.

Det er ikke en kategori man bruger til at "blive retarderet på/lamme igennem", da trippet er så meget mere end farver og reduktion af egenskaben - at kunne være normal.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Resist skrev:
Xtreme skrev:

Det er en relativt uforsvarlig holdning du har til psykedelika IMHO.

Det er ikke en kategori man bruger til at "blive retarderet på/lamme igennem", da trippet er så meget mere end farver og reduktion af egenskaben - at kunne være normal.

Uforsvarlig? Kører ikke doser på mere end et mærke af gangen.
Og vis mig lige HVOR i ovenstående jeg har nævnt at jeg vil udnytte det til at blive "retarderet/lamme igennem" på? Den eneste grund til jeg har brugt ordet "retarderet" var fordi det blev brugt tidligere i posten.

Jeg bruger det ind imellem fordi jeg synes det er "sjovt" og spændende. Og i øvrigt finder jeg ikke den store reduktion i mine motoriske egenskaber når jeg tripper.

Vil ikke mene det er mere forsvarligt at sætte sig ned og tænke end at gå rundt og kigge på ting når man er påvirket af psykedeliske stoffer.
Men hvad er det du bruger psykedeliske stoffer til så? :roll:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Xtreme skrev:
øvrigt finder jeg ikke den store reduktion i mine motoriske egenskaber når jeg tripper.

Har jeg sagt at det var tilfældet?

"Ikke at kunne være normal" = i overført betydning en reduktion af ens motorik??? Interessant.

Xtreme skrev:

Kører? Og hvad har det med sagen at gøre?

Xtreme skrev:
Og vis mig lige HVOR i ovenstående jeg har nævnt at jeg vil udnytte det til at blive "retarderet/lamme igennem" på?

Xtreme skrev:
Man bliver "retarderet" på en helt anden måde på psykedeliske stoffer end på fx benzoer, MDMA osv.

Kan godt lide at du sammenligner LSD med benzodiazepiner.

Xtreme skrev:
Men hvad er det du bruger psykedeliske stoffer til så? :roll:

Selvom det er et pisse arrogant spørgsmål i denne sammenhæng, vil jeg alligevel tillade mig at svare.

Jeg benytter det til at øge min bevidsthed, danne nye vinkler at forholde sig til tingene på - hvilket kan være fantastisk i forbindelse med selvudvikling.

Benyttet rigtigt med forholdsregler og set/setting, (som du måske skulle læse lidt om) kan det virkelig berige ens liv, og tilføje nye aspekter der kan give en konstant følelse af at være "høj", i dagligdagen.

Hvis du vil vide mere synes jeg du skal starte her

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
lad nu være med det pjat.. ;) Vi ska alle være gode venner. Xtreme kører ikke bil når han er skæv.

Selvudvikling ? Ja den er fin, men det er altså ikk lige så skægt som at udforske verden med LSD i blodet..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Resist skrev:
Xtreme skrev:
øvrigt finder jeg ikke den store reduktion i mine motoriske egenskaber når jeg tripper.

Har jeg sagt at det var tilfældet?

"Ikke at kunne være normal" = i overført betydning en reduktion af ens motorik??? Interessant.

Nej, men det er det jeg (ret uklart kan jeg godt se) påpegede med benzoer osv.

Resist skrev:
Xtreme skrev:

Kører? Og hvad har det med sagen at gøre?

Kører/tager, du ved hvad jeg mener.

Har ikke brug for at være høj i hverdagen, bruger somsagt rusmidler indimellem (med 1-3måneders interval) fordi jeg synes det er "sjovt" og spændende.

Men hvorfor er det forkert og uansvarligt IKKE at bruge psykedeliske stoffer til selvudvikling? :?

Titel:
Medlem

Der er lige kommet en masse rolling stones til Århus og jeg har fået at vide at de ligger i omkring 150 mics. De er rigtig gode, ikke de vildeste mærker jeg har haft under tungen. Gik en 25 km skovtur med et enkelt i kroppen i søndags hvor solen stod højt hele dagen og det fungerede fantastisk. Nok bedste tur til dato, sol, varme, natur og lucy i perfekt dosering.

Mvh.
Anarkrig

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Xtreme skrev:
Men hvorfor er det forkert og uansvarligt IKKE at bruge psykedeliske stoffer til selvudvikling? :?

Det er det absolut heller ikke.

Men som yeti pointerer, så er psykedeliske stoffer langt fra en boldgade af uskyldigt legetøj, som f.eks. uppers/downers kan fremtrykke en illusion af, ved første indtryk.

Derfor er det blot vigtigt at vide hvad man laver, når man roder med psykedelika, og ikke benytter det til at "lamme igennem". :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Anarkrig: Synes nu de stonesmærker vi har heroppe i nordjylland slår en del hårdere end 150ug. Dette kan være pga min efterhånden meget lave resistens og min lange lange pause med psykedeliske stoffer, men jeg tror det ikke, de visuals jeg havde var alt for intense til der kun har lagt 150ug på mærket, godt nok var jeg pænt mdma ramt da jeg indtog mærket, men det virkerede først da mdma'en var på vej ned, havde set forkert på klokken og fik det til at passe minus godt sammen, men mærket fik hevet mig op fra mdma comedownet, hvilket i sig selv er ret imponerende, plejer altid at ende i skumleren mdmamorgen - men ikke denne gang, farverigt oplysende trip igennem byen, var i solarium - endte med ikke at kunne finde hjem i en 40 minutters tid, fandt heldigvis havnen, så det jo ikke så svært.....

OG NEJ, man skal ikke bruge LSD og andre psykedeliske stoffer kun til at lamme sig på. Det skal altså bruges med respekt det meste af tiden, men en enkelt gang imellem kan man godt lamme sig på nogle af dem, stadigvæk med respekt for stoffet.... Lucy er en fandens so hvis man pisser hende af...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Resist skrev:
Xtreme skrev:

Det er det absolut heller ikke.

Men som yeti pointerer, så er psykedeliske stoffer langt fra en boldgade af uskyldigt legetøj, som f.eks. uppers/downers kan fremtrykke en illusion af, ved første indtryk.

Derfor er det blot vigtigt at vide hvad man laver, når man roder med psykedelika, og ikke benytter det til at "lamme igennem". :)

Har jeg nogensinde sagt andet? :?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Xtreme skrev:
Har jeg nogensinde sagt andet? :?

Hvorfor bliver du ved?

Xtreme skrev:
Man bliver "retarderet" på en helt anden måde på psykedeliske stoffer end på fx benzoer, MDMA osv.

Det er vist hentydning nok. Men lad det nu ligge.

Xtreme skrev:

Har jeg nogensinde sagt at det var? Et vellykket trip er ikke ensbetydende med at man fokuserer på sit indre jeg og dyrker selvudvikling.

Det overrasker mig at du ophober den illusion.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Resist skrev:
Xtreme skrev:

Har sat retarderet i ""situationstegn, kan godt være jeg har udtrykt mig lidt uklart, men mener bare at den måde man bliver "dum" på er MEGET forskellig fra LSD til fx benzoer.

Resist skrev:
Har jeg nogensinde sagt at det var? Et vellykket trip er ikke ensbetydende med at man fokuserer på sit indre jeg og dyrker selvudvikling.

Det overrasker mig at du ophober den illusion.

Det lød bare sådan på dig i det tidligere du skrev.

Titel:
Medlem

Lucy har primært den funktion i min verden at hun vender det hele på hoved engang i mellem, så jeg kan se det hele fra en anden vinkel. Men det hænder at hun bliver brugt i sociale sammenhænge, hvor doseringen holdes lavt og vi tager ud på sjove eventyr, men antalet af påvirkede timer plejer at gøre det umuligt ikke at forholde sig mere seriøst til det hen ad vejen.
Med mindre man fylder sig med stimulanser, nervemedicin osv. oveni virker det til at Lucy(som et kvinde-menneske) nok skal nå til den seriøse samtale om hvordan tingene står.

Psychomancer: Det er selvfølgelig svært at sammenligne mærker, men gad vide om det ikke er de samme. Så lige omkring 10.000 af dem, da de kom for noget tid siden, så mon ikke de er kommet videre end Århus. Er dem I har også gule rundt i kanten, med sort bagrund og så tungen på midten?

Mvh.
Anarkrig

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
nu når vi snakker styrke på mærker ? Kan det ikk være forskelligt fra hvor på arkiet man får sit mærke ? fx dem ude i kanten kan have blevet "tørre" eller mere inaktiv. ? og dem i midten kunne man forstille sig var ikke nået at blive tørre..

eller så kan ens dealer have været et svin og lade dem ligge i sol lys og ikke luftæt ?

Titel:
Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
PsychedelicBaker skrev:
eller så kan ens dealer have været et svin og lade dem ligge i sol lys og ikke luftæt ?

Hvorfor skulle han dog gøre det ? Det mister man da kun kunder på, så hvorfor skulle han dog bevidst ville gøre sit narko dårligere ? giver da ingen mening. medmindre din dealer virkelig er en hat a dimensioner :roll:

Senest rettet af Қeta-Smølfen 19 apr 2008 13:21, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Anarkrig: Vores er næsten helt hvide bagpå, ganske svagt gule. Men ja, Arket er Hotlips mærket. Sort med røde læber. Et ægte lucy-kys;)

Titel: Re:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Psychomancer skrev:
Anarkrig: Vores er næsten helt hvide bagpå, ganske svagt gule. Men ja, Arket er Hotlips mærket. Sort med røde læber. Et ægte lucy-kys;)

Nøjagtigt de samme vi har. Og der er lige røget et indenbords hos mig og Bageren :twisted:

Min mening om dem kommer i morgen :)
:peace:

Titel: Re:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
yeti skrev:
PsychedelicBaker skrev:
Jeg tager sku bare begge mine på en gang.. trænger til at være retarderet!

Hvis det er sådan du bruger stofferne, så vil jeg anbefale at du holder dig fra alt psykedelisk. Hvad med at tage nogle rohypnoler istedet?

Det er da også sådan jeg indtager mit psykedeliske narko, gerne til fester hvor der er godt gang i den :). Og hvis man så blander det med en god omgang hash og andre sager, så kan det kun blive en god aften!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Bare i selv har styr på det ;) Tror sku ikke jeg ville ku klare det. 2c-b kan måske lige gå i nærheden af fremmede men LSD og andre stærke ting, uha..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Puuha, et mærke + 80-100mg ketamin hvor man midt under sin rumrejse finder ud af man har fået madforgiftning, IKKE FEDT :?

Men ellers ganske udemærkede mærker :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]