Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 15:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tæt på Kongebyen
Nastyinc skrev:
Minimal skrev:
Nastyinc skrev:
Minimal skrev:
Nastyinc skrev:
Når man får det hvordan "knuser" man det så ? Skal man virkelig til at bruge fx et barberblad ?

Du kan da bare mase det med noget hårdt... Og så hakke det lidt finere bagefter med fx et barberblad. Det er da besværet værd.

Og hvis det ikke bliver hakket optimalt, bliver det så bare spildt eller ? :)

Du får mere ud af det, når det er fint. Det bliver jo bedre optaget end større klumper. Dem kan man som regel grave ud igen lidt senere...

Okay tak, så skal det satme hakkes godt igennem :wink:

Du kan sagtens mase det helt fint med et kreditkort, på en granit eller glasplade..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Det kommer sku an på hvor hård stenen er, syntes jeg.
Nogle gange kan jeg ikke gøre det med et kreditkort, så flækker det ihvertfald.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
En god måde at tjekke kvaliteten på sin cola er selvfølgelig først at smage på det, har det overhovedet den der colasmag. Desuden kan du lige køre lidt rundt på ganen med din tunge. Da cola er vandopløseligt kan du mærke om der for eksempel er smiodt kratin eller kalk i det. Når du så har fastslået om det er relativt godt, kan du tage og nulre lidt af det mellem tommel og pegefinger. cola blir til olie og forsvinder så jo mindre pulver der er tilbage jo bedre kvalitet. Denne fremgangsmåde kan dog kun fortælle om det er god cola eller meget god cola. Da jeg aldrig har oplevet at cola på ca 65% forsvinder ind i huden på denne måde. Og husk at hvis det lammer med det samme, så er det lidokain, hvorimod cola lammer langsomt over ca 10 minutter.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Kiliman skrev:
FlæmMing skrev:
Kiliman skrev:
FlæmMing skrev:
Hvis du ligger en streg op på en 50-60mg, og tager den. Hvis det slår i brystet, inden for et par sek, og du mærker effekt.

Så har du fået noget rigtig god kvalitets kokain.

Hvis du derimod skal op i doser på en 90-100mg så har du fået dig en omgang skam cuttet lort. "Tak dealer".

:lol:

God vejledning, men satme sjældent der er så god cola at du kan nøjes med 50mg streger, og så koster det for det meste også over 500.- på gaden

Jeg vil IMO hellere give 1000 kr for et gram helt rent cola, end at købe noget skamcuttet lort til 500.

:D

Jeg vil gerne se dig finde et gram HELT rent cola nogen steder

Mener jeg har læst et eller andet sted, at det (vil gætte på det er næsten) er helt umuligt at skaffe noget som er renere end 95 % . Og hvis man skal have det så rent som 95 % så bliver det vist også vildt dyrt, men det er vist sådan noget som de lader som om de render rundt og tager i filmen "Rich Kids" :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nastyinc skrev:
Kiliman skrev:
FlæmMing skrev:
Kiliman skrev:
FlæmMing skrev:
Hvis du ligger en streg op på en 50-60mg, og tager den. Hvis det slår i brystet, inden for et par sek, og du mærker effekt.

Hvis du derimod skal op i doser på en 90-100mg så har du fået dig en omgang skam cuttet lort. "Tak dealer".

God vejledning, men satme sjældent der er så god cola at du kan nøjes med 50mg streger, og så koster det for det meste også over 500.- på gaden

Jeg vil IMO hellere give 1000 kr for et gram helt rent cola, end at købe noget skamcuttet lort til 500.

Mener jeg har læst et eller andet sted, at det (vil gætte på det er næsten) er helt umuligt at skaffe noget som er renere end 95 % . Og hvis man skal have det så rent som 95 % så bliver det vist også vildt dyrt, men det er vist sådan noget som de lader som om de render rundt og tager i filmen "Rich Kids" :wink:

Jeg har ladet mig fortælle at den højeste renhed i form af .HCI kokain er 87%.

Titel:
Annoying attention wh0re!
Brugeravatar

Geografisk sted: In the chopaaaaaaaa.
Resist skrev:

Hvis du skulle have din egen tone at føle, ville jeg pointere at du er en fucking idiot, bruge 3 roll eye smileys, og kalde dig en retarderet kikseklapper, men jeg vil nøjes med at højligt fortælle dig, at der er ikke noget som hedder HCI.

Titel:
Medlem

FFS alle de "tror" og "mener" ting. Byg nu tingene op med fakta eller hold mund. Hvordan skal man nogensinde kunne tilegne sig viden fra det her forum, med tråde som denne, der er fuld af personlige indicier.

Og stop nu det pyramidequoting eller hvad man kalder det. Kan i ikke nøjes med at quote den besked i svarer på?

MODERATOR WHERE ART THOUGH!??!?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Resist skrev:

Du har vist ikke læst ordentligt efter.

Det er en gammel pusher-skrøne det lort.

Europium har beskrevet en metode til at rense gade-kokain op til 99-100% renhed i Alkymistens Hjørne.

http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=15277

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Det er rigtigt nok at "gammeldags" coke er på ca 87% Dvs. den der er raffineret på batterisyre og benzin, og det er det man i mange år har kaldt ren coke, men nyere ekstraktionsmetoder kan få denne renhed helt op i næsten 100%
Har en gang fået noget cola der var renset helt derop, det mister helt sin colasmag. Det lugtede nærmest muggent i duften, især når jeg sniffede det.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Citat:
Har en gang fået noget cola der var renset helt derop, det mister helt sin colasmag.

Så må den såkaldte 'colasmag :?: ' jo være noget som ikke skal være der.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Max Tramp skrev:
Resist skrev:

Hvis du skulle have din egen tone at føle, ville jeg pointere at du er en fucking idiot, bruge 3 roll eye smileys, og kalde dig en retarderet kikseklapper, men jeg vil nøjes med at højligt fortælle dig, at der er ikke noget som hedder HCI.

Skulle det være en fornærmelse? Du er sød når du er sur. :)

Jeg kan mærke en vis form for irritation der sidder ved i dig. Det har jeg det såmænd godt med. :wink:

Hvis du har mere konstruktivt lort at fyre af, så kan du gøre det i pm.

Senest rettet af wEstzIde 19 mar 2008 23:05, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Citat:
Så må den såkaldte 'colasmag Question ' jo være noget som ikke skal være der.

Tror smagen sidder i de plantebestanddele der er tilbage ved den klassiske ekstraktion.

Titel:
Medlem

Lige et hurtigt spørgsmål :). Garantere det altid bedre kvalitet når din coke er i klump? eller er der måder til at få dårlig coke til at klumpe?

Grunden til jeg spørg er, at jeg altid får min coke i klumper, og hver gang har det været yderst tilfredsstillende, i forhold til den ene gang jeg købte hos en anden dealer hvor jeg fik det som helt fint pulver, hvor jeg sku tage meget mere for at få samme virkning?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

tfss skrev:
Lige et hurtigt spørgsmål :). Garantere det altid bedre kvalitet når din coke er i klump? eller er der måder til at få dårlig coke til at klumpe?

Grunden til jeg spørg er, at jeg altid får min coke i klumper, og hver gang har det været yderst tilfredsstillende, i forhold til den ene gang jeg købte hos en anden dealer hvor jeg fik det som helt fint pulver, hvor jeg sku tage meget mere for at få samme virkning?

Det er ingen garanti. Sten kommer i helt forskellige styrker. Du kan få noget meget rent coke i sten, og du kan få noget 20% rent coke i sten. Hverken på hårdheden eller farven kan du definere styrken, du kan dog bruge duften af det. Jo stærkere duft af den sædvanlige aske-agtige coke-dunst, des bedre er det sgu gerne Jeg har også prøvet noget 85% rent coke, som var knust til fint pulver af forhandleren, og bedre coke har jeg aldrig fået.

Titel:
Medlem

okay tak :) så blev jeg lidt klogere hehe..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er muligt at cutte coke op, og herefter lave det til en fin sten. Så dette er desværre ikke en indikator på kvalitet.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Kiliman skrev:
FlæmMing skrev:
Kiliman skrev:
FlæmMing skrev:

Ja okay helt rent får men ikke. Men en 93-95% rent så ;)

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Minimal skrev:
Hverken på hårdheden eller farven kan du definere styrken

God coke bør dog have et perlemors-agtigt skær - tjek http://www.erowid.org/chemicals/cocaine/cocaine_bits.shtml ("Uncut Cocaine HCl is pearlescent")

Jeg synes heller ikke man kan bruge hårdheden til noget. Jeg har både fået god coke der var hård, og rigtig dårlig coke der var hård. Synes dog ikke så tit man får dårlig coke der er "blødt".

Men... den sikreste test er sgu at sniffe en streg.
Det lyder måske dumt og Brian-agtigt, men som sagt kan coke komme i mange forskellige former, farver osv.. Så den sikreste måde er enten at få en prøve-streg før du køber, eller at prøve dig frem og finde en provider som har ordentlig coke.[/url]

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Zarathustra skrev:
Minimal skrev:
Hverken på hårdheden eller farven kan du definere styrken

Jeg synes heller ikke man kan bruge hårdheden til noget. Jeg har både fået god coke der var hård, og rigtig dårlig coke der var hård. Synes dog ikke så tit man får dårlig coke der er "blødt".

Ja lige præcis. Om det er i sten eller ej, er på ingen måde garanti for at det er godt. De gange jeg har fået kokain hvor dose på en 70-75mg stykker rev mig helt væk var helt fint pulver.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: rds
Var det ikke muligt og få lavet en sticky med alle de rigtige fakta osv, omkring diverse stimulanser, hvor der var nogle generelle tommelfingre regler, som man ku se, for om det er noget i den gode eller dårlige ende, man har fået fingre i?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]