Max Tramp skrev:
Resist skrev:
Doh ja nu fik jeg lige vendt den i hovedet. Hvis det er det han mener så bær over med mig, har ikke sovet i lang tid.

Det har du vist ikke gjort længe. Du lukker en masse arrogant pis ud generalt uden at bidrage med noget brugbart.
Kære Max Tramp. Sikke dog en kreativ og brugbar kommentar.
Alene det at du vælger ikke at tage sådan noget i en PM viser jo bare hvor meget du bidrager til psychedelia, hvilket jo også tydeligvis kan ses hvis man læser dine 64 indlæg. Jeg er streng når folk bryder reglerne eller er til fare for dem selv eller andre.
Hvis du har yderligere spørgsmål eller sure opstød at komme ud med, må du tage det i PM.
Repulsivt skrev:
Resist skrev:
TTramper skrev:
Ayers, undersøge om mit serotin niveau kunne være lavere end normalt? Altså generelt i forhold til andre folk, eller efter rusen?
Han hentyder til at du har taget MDMA for ofte, og derved har udviklet et underskud af serotonin.
Du skriver at du har et interval på fire uger imellem dine ture på MDMA. Det er faktisk ikke godt nok, da hjerne ændringer først er tilbage til det normale stadie efter MDMA, da 2-3 månder godt og vel er rundet af.
Jeg vil råde dig kraftigt til at tage nogen længere pauser, og så supplere op med 5-htp og b6 vitamin. Se evt.
http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=6450Hmm jeg mener da kliniske undersøgelser om risiko og neurotoksistet viser at hjernen er 100% genopbygget efter 3-4 uger.. Selvfølgelig kan det diskuteres hvorvidt serotonin lageret er genopbygget 'nok' til en tur MDMA efter denne periode, men jeg ville blot lige referere til en af de kliniske undersøgelse
http://thedea.org/neurotoxicity.html#mentalJeg kiggede lige dit link igennem (fremragende info forresten, til alle der interesser sig for MDMA) og fandt da ellers blot information der bakkede min teori op.
However, in the case of recreational drug use, this effect is almost always disruptive: You take a drug for a brief period, your brain tries to compensate, and then when the drug is gone your brain is off-balance again, now over-compensating. It will return to normal, but the process can take days, weeks, in some cases even months. In the case of MDMA, your brain makes itself less sensitive to serotonin to try to compensate for all the serotonin the drug releases. Fully re-setting its sensitivity levels after even a single use of MDMA can take weeks, even months from a very high dose. If you use MDMA frequently, your brain doesn't have enough time to re-set and gets pushed further and further from normal levels of serotonin sensitivity. In extreme cases, this can apparently lead to users becoming seriously depressed, anxious, unmotivated, poor memories, etc.Under alle omstændigheder er det en meget god ide at holde et interval på mindst 2-3 måneder imellem sine MDMA ture. Men det er vist også blevet sagt nok gange.