Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 04:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Okay, tak for info'en gutter ;)

Tror jeg vil prøve det næste gang jeg er så heldig at få fat i noget MDMA, syntes nemlig de gange jeg har prøvet det, og jeg har sniffet det, selvom doserne er utroligt små, så kan det virkelig sparke benene væk under en på en fed nok måde, bare ikke hvis man er i byen, og ikke er kendt som byens kixe-klapper..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Zarathustra skrev:
Doserne afhænger også af dit køn - så vidt jeg husker reagerer piger stærkere på MDMA selv hvis man modregner eventuelle vægtforskelle mellem piger og drenge.
Så hvis du er pige ville jeg anbefale dig at starte med 75-80 mg i stedet for 100. Jeg har en veninde der blev MEGET påvirket første gang hun prøvede MDMA, og det var på 75 mg (uden redosering).

Derudover synes jeg et godt råd er at holde sig fra alkohol. Det gør selve MDMA-følelsen mindre fed, og det øger risikoen for dehydration.

Og jeg synes (som de fleste andre) at det er langt federe at spise MDMA end at sniffe det.

Og husk nu at nyde det! :D
De første gange er helt unikke og dem får du aldrig igen.

Det er helt sikkert - min kæreste på omkr. 60-65kg bliver meget påvirket af 70mg MDMA, hvor jeg måske tager 110-120mg for at opnå en lign. effekt... Det samme med Methylon, altså ikke doserne, men hun skal have en del mindre end mig.. Jeg vejer ca. 75kg

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Zarathustra skrev:
Jeg synes ikke længere det er fedt at sidde og klapre tænder, spasse med øjnene og savle ned ad mig selv uden at fatte noget som helst - ihvertfald ikke hvis jeg er i byen :D

Ja det er sjovt som MDMA har en tendens til at frembringe mongol lignende signaler. :lol:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]