Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jun 2025 18:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af daffy duck:
Efter safedance forklaring skulle man heller ikk' få nogen virkning ud af MDMA når man lige har trippet det. Lad os da indse at MDMA kun virker 3-4timer! Og at virkningen ligeså forsvinder ved overforbrug!<HR></BLOCKQUOTE>

Man holder rusen ved lige ved at blive ved med at æde piller. der kommer ikke et "peak" til, men du kan blive ved med at være blæst liiiidt længere +/= du bliver langsommere "ublæst"

Medlem

Geografisk sted: et eller andet sted
alt efter hvor stort et serotonin lager du har ! når der er brugt op så er det da ligemeget hvor mange piller du æder

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ja, men MDMA udløser også Dopamin og Norepinephrin - hvilket nok er det der gør en så fucking mystisk efter et par piller...

Personligt syntes jeg det er en god ting med de voldsomme triprapporter, til "skræk og advarsel" for nye brugere... Det er voldsomt, men narko er fandme ikke legetøj, og der kan være brug for at statuere eksempler - no offense, MDMA!

Medlem

Geografisk sted: Den Anden Verden?!?
BlaaaH [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

[ 29 2002: Besked ændret af: MÐM@ ]

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
jeg er nok en af dem der ikke altid tager højde for at jeg er en førstegangsbruger....
da jeg var i amager bio og se/høre Infected Mushroom, åd jeg til et afterparty 5 TT´er på under 6 timer... fordi jeg bare blev mere sløv/træt og doven, som jeg åd dem.... dette var dog ikke så underligt eftersom jeg kun havde sovet 4 timer siden ogsdag morgen, og indtagelsen skete søndag !!!
- bare for at fortælle at nogen altså godt kan blive påvirket af andres bedrifter.... for det havde i den grad også med det at gøre... der var en anden til den fest der havde spist 12 TT´er siden starten af koncerten....
´
jeg ved ikkke hvor man kan hnte hjælp til at komme ud af et så voldsomt misbrug som dit, MDM@. Men Danks råd med at kontkte Henrik Rindom, er ikke dårligt, i det mindtse ved han hvor du kan hente hjælp hvis hen ikke selv har tid / vil.
men det misbrug du har gang i ender i død, hvis du ikke får gjort noget ved det...

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Vil det sige at man kan ikke kan få noget ud af ecstasy hvis ens serotonin lager ikke er? Folk med depressioner er jo tit ude af stand til at producere serotoning, vil det sige de ikke kan trippe ecstasy?

-Psyko

In our memories
Brugeravatar

De vil ikke få det store ud af det...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvorfor ikke bare slette triprapporterne? Man kan vil handle kvalitetsbevidst i HR´s navn?
Der er absolut ingen der har gavn af at læse sådanne triprapporter. Med mindre man hænger rapporterne ud som at være usaglige eller farlige!

Jeg føler ivrigt med dig MDM@, du har et seriøst problem - og kan blive et seriøst problem for hele narkotika debatten.
Du skriver i din ene rapport at du/I havde fået en ny ladning piller hjem- og at du personligt testede kvaliteten ved at spise 10 stk.
Dette fortæller at du overdriver men ikke tænker sig om før du skriver(Hvilket nok er at fortrække) Det kan dog også fortælle, at du er uansvarlig, og iøvrigt ude af stand til at bedømme situationer, hvor du kan skade dig selv eller andre. Dette er i virkeligheden hvad dette board prøver at forhindre.

Jeg vil anbefale dig at lande fra din månetur. Måske skulle begynde et mindre hashmisbrug, som substitut, med mindre du har overskud/karakter til helt at stoppe dine eksperimenter. Få tænkt over tingene, og fald lidt til ro - ellers skader du dig selv eller andre.

(RygerSmiley)

Medlem

Geografisk sted: Den Anden Verden?!?
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Zionboy:
Hvorfor ikke bare slette triprapporterne? Man kan vil handle kvalitetsbevidst i HR´s navn?
Der er absolut ingen der har gavn af at læse sådanne triprapporter. Med mindre man hænger rapporterne ud som at være usaglige eller farlige!

Jeg føler ivrigt med dig MDM@, du har et seriøst problem - og kan blive et seriøst problem for hele narkotika debatten.
Du skriver i din ene rapport at du/I havde fået en ny ladning piller hjem- og at du personligt testede kvaliteten ved at spise 10 stk.
Dette fortæller at du overdriver men ikke tænker sig om før du skriver(Hvilket nok er at fortrække) Det kan dog også fortælle, at du er uansvarlig, og iøvrigt ude af stand til at bedømme situationer, hvor du kan skade dig selv eller andre. Dette er i virkeligheden hvad dette board prøver at forhindre.

Jeg vil anbefale dig at lande fra din månetur. Måske skulle begynde et mindre hashmisbrug, som substitut, med mindre du har overskud/karakter til helt at stoppe dine eksperimenter. Få tænkt over tingene, og fald lidt til ro - ellers skader du dig selv eller andre.

(RygerSmiley)
<HR></BLOCKQUOTE>

Undskyld mit ordvalg men!!!
jeg BRÆKKER mig over dig...
slette rapporterne, ytringsfrihed my ass hvad tror du selv ?...
Skal mine oplevelser banlyses?
fordi DU ikke kan tag det for DU har noget imod dem burn in hell

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Synes heller ikke de skal slettes, for det er jo hans oplevelser, og vi tager det jo op nu ikke? MDM@ --> det er på den anden side, som at du slet ikke har fattet hvad denne side drejer sig om? Du ved godt at Harm Reduction er hovedgrunden til at denne side eksisterer ikke? Og du ved godt hvad det vil sige? For i lyset af det forstår jeg godt at Zion foreslår at de bliver slettet.
Men lige nu synes jeg egentlig ikke det er så vigtigt, det er straks mere presserende at du får handlet lidt så du kan få det bedre. Har du tænkt dig at stoppe med stofferne? Hvad har du egentlig tænkt dig at gøre?

Insane psychedelia user!

Hvem for noget ud af at hører om MDMA's 24piller aften?! Ingen! (måske ham selv..)

Relativistisk båthorn

De er en del af virkeligheden og den skal vel ikke sminkes?
Hvorfor ikke bare lave en tydelig disclaimer/advarsel ved rapporterne, så læserne ved at det kan være farligt at kopiere de handlinger de læser andre har begået?
Vi skal vel ikke være babysittere? Hardcore lamfightere vil der altid være, så jeg synes ikke man skal gemme det væk eller feje det under gulvtæppet.
Kun ved åben og total fri ytringsret mennesker imellem, kan vi træffe de mest velbegrundede valg. Får vi kun halvdelen at vide, er det overordnede billede ikke længere helt sandt og så træffer vi valg på en halv løgn.

Mdm@, det hjælper altså ikke at blive sur [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Slap helt af og lad være med at være nervøs over alt det der sker med dig iøjeblikket.
Du skal naturligvis tænke dig godt om hver gang du putter noget i munden og det er en fordel hvis du ikke forsøger at tvinge et trip frem ved at øge dosen. Du må hellere acceptere at du nogengange ikke vil mærke noget og at det så bare er sur røv. Konstant at øge dosen er ikke særlig heldigt.

Du har brug for tålmodighed hvis du vil forske videre i dine oplevelser og det kan godt være meget svært.
Men du behøver ikke ha' angst over dine oplevelser eller de dæmoner du har kontakt med. De er en del af dig og du har altid haft dem i nærheden, så stol på dig selv.
Det kan godt være de driller, men alt hvad de gør, gør de for at lære dig noget, så dont worry [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Men hold dig på rimelige doser (kan du regne ud hvad det er du er blevet 'vogter' for?) Jo længere du lever jo længere kan du nyde stofferne, så stay healthy og lad vær med at ta' nogle dumme chancer.

Tænk over det der sker. Også selvom du ikke har lyst til de tanker der måske kommer. Jo bedre du forstår hvad der sker med dig, jo bedre kan du også træffe de bedste valg for dig. Men det kræver tålmodighed, for det er som et kæmpe puslespil du kan lægge i mange år.

Du kan også vælge at holde en pause som andre har foreslået. Det er heller ikke nogen dårlig ide. Det vigtige er at du selv er med i det du laver og ikke lader andre styre det for dig.

Stoffer kan være farlige, det er der ingen tvivl om. Så lyt til den viden folk deler ud af og tag den til dig [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Du er ikke den første der har været igennem møllen, så lyt til de mange der har prøvet det før.
Der er ingen grund til at gentage deres fejltagelser hvis du kan undgå det (det er livet squ for kort til Mdm@)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Problemet kunne blive løst hvis jeg lavede så man kunne give et reply til en triprapport, så folk også kan læse kommentarer ...

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
God idé Woody.

Medlem

Geografisk sted: Kbh. Nv.
Til MDM@`s forsvar, kan jeg så sige at Når Jeg skal prøve E(Har ikke gjort det endnu) Bliver det ihvertfald ikke mere end 1-2 piller... Skræmmekampagner, u know..? Han opfordrer jo heller ikke til at man skal tage så store doser.. Men noget feedback på rapporterne er nok en god ide..
-Mathias..

Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Psyko:
Vil det sige at man kan ikke kan få noget ud af ecstasy hvis ens serotonin lager ikke er? Folk med depressioner er jo tit ude af stand til at producere serotoning, vil det sige de ikke kan trippe ecstasy?

-Psyko
<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg mener at ha læst noget om at depressive folk ikke får noget(næsten, altså) ud af mdma, og "normale" ikke får det store ud af lykkepiller

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af JEL:
[B]Hvorfor ikke bare lave en tydelig disclaimer/advarsel ved rapporterne, så læserne ved at det kan være farligt at kopiere de handlinger de læser andre har begået?
B]<HR></BLOCKQUOTE>

Ligesom før JackAss: do not try this at home, mm.

Hrrhrmmm... well, seriøst, wOODY's idé er glimrende

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af web:
Jeg mener at ha læst noget om at depressive folk ikke får noget(næsten, altså) ud af mdma, og "normale" ikke får det store ud af lykkepiller<HR></BLOCKQUOTE>

Det er som regelt fordi at de depressive folk tager SSRI'er som stort set blokerer effekten af MDMA...

Relativistisk båthorn

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af web:
Ligesom før JackAss: do not try this at home, mm.

Hrrhrmmm... well, seriøst, wOODY's idé er glimrende
<HR></BLOCKQUOTE>

Helt enig, woodys ide er bedre.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

JEG syntes det er fuldstændigt utroligt,at et individ kan finde på at hælde så mange E ned I røret.
Der er sq ikke noget at sige til at folk dør når de fylder sig med et stof der er blevet advaret om man kan dø af (af 2-4 piller)hvis man er uheldig,når de prygler XTC i den størelsesorden.

Okay hvis det var garanteret ren MDMA.Men det ka man bare ikke vide med den syge lovgivning vi har i øjeblikket. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Helt klart med den der advarselsting....

og helt klart at hvis man skal op i de doser - well - så er det enten lorte E eller osse er der en der har et problem - personligt har jeg jo selv været den helt store gnaver - ved de fleste jo osse - men har ikke spist E i snart 6mdr - og har ingen intentioner om at starte op på endnu en omgang weekendgufferen - mere realistisk, fornuftigt vil være at sige at jeg engang imellem vil tage det helt store lovetrip.

Vil aldrig nogensinde igen "mis"bruge E i den kaliber - man bliver nuts af det.

Og der er no questions asked - man bliver skør - sagt på en anden måde - man bliver en anden person end man egentligt er.

Så weekend gufferen er bare en NO-GO....

OG alle (inklusiv mig selv) der spiser 10 tabs eller over... Ingen respekt der - der er tid nok at gå amok i - det skal man nok nå - og det er lidt federe at gå amok engang imellem istedet for at toaste hele tiden...

På den anden side er 24 tabs ikke overdrevet - med det mener jeg at hvis man skal lege totalt burnoff (og "prale" lidt indirekte) og fortælle om alle de tabs man spiser - så er det ikke overdrevet - men set fra en realistisk side så er man fandme for dum.....´

Men det vil man helst ikke have at vide fordi det syntes man ikke selv at man er - men på et eller andet tidspunkt så kommer nedturen - og det kan godt være at man ikke syntes den er så slem og man så fortsætter med fråderen - så kunne man overveje at holde en lang pause og så se hvad der sker oppe i ens hoved efter den pause fordi det er først når man er ved at være "normal" igen at man ser hvor afbrændt man har været....

Peace......

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]