Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 08:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Ja, frimærker smager af (aner ikke hvad de smager af) men de har en let, ikke dårlig smag.. Og hvis man har mere end et i munden, så bliver den selvfølgelig en smule kraftigere.

Andre der mener at de har smag ? :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
WTF frimærker med delekærv Ô_o ... too drunk to elaborate...

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg har aldrig set delekærv i micro dots og frimærker ?. og vil heller ikke have det, så bliver jeg bare mega forvirret når jeg kigger på dem :cry:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Jeg er også en af dem der aldrig har set et frimærke med delekærv, og mht smag har jeg overhovedet ikke oplevet nogen. Størrelsen har vel været omkring ml. 5-7mm på hver led. Man skal altså ikke sidde med et A4-ark i munden i længere tid.
I hvert fald ikke hvis der er LSD på, det vil være ret dumt ;)

Titel:
Dedikeret medlem

Smagen kan selvfølgelig være en illusion (placebo smag?) - fuck illusioner, de har ihverftald smag for mig! 8)

Edit: Èt A4-ark med 200 mics på, så har man også noget at bruge sit come-up på :roll:

Titel:
Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Sway skrev:
Smagen kan selvfølgelig være en illusion (placebo smag?) - fuck illusioner, de har ihverftald smag for mig! 8)

Edit: Èt A4-ark med 200 mics på, så har man også noget at bruge sit come-up på :roll:

vil da heller have et ½ mærke med 200 ug. på frem for et A4 ark med samme mængde syre. Ville da være trist og skulle æde et het stykke A4 papir for at at få effekt :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
kemal skrev:
Sway skrev:
men mht microdots, frimærker osv, så er der en grund til at de er hele - så indtag dem hele :)

Da noget mærkeligt at sige på et HR forum. Folk skal da have lov til at være forsigtige?

Det er da ikke så mærkeligt at sige, når vi snakker om psychedeliske stoffer.
LSD er til at trippe på, ikke at små stimulere sig selv.
Det er i mine øjne at spilde sine muligheder her i livet, hvis man starter med 1/2 og især 1/4 af et mærke, første gang man prøver LSD. :roll:

Hvis man ikke ønsker godt trip, med en remlig kraftig styrke, skal man holde sig langt fra LSD.

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Sway skrev:
Andre der mener at de har smag ? :)

De kan sagtens have smag, men det er ikke LSD'en der smager, da LSD og lugt og smagsløst. Til gengæld kan papiret og evt. tryksværte sagtens afgive en smag, så det er sikkert det der er tilfældet med dine mærker.

CamelJJ skrev:
LSD er til at trippe på, ikke at små stimulere sig selv.
Det er i mine øjne at spilde sine muligheder her i livet, hvis man starter med 1/2 og især 1/4 af et mærke, første gang man prøver LSD. :roll:

Hvis man ikke ønsker godt trip, med en remlig kraftig styrke, skal man holde sig langt fra LSD.

Jeg kan godt forstå hvorfor du siger det, en for lav dosis LSD er ikke særligt interessant. Men fordi man sjældent kender styrken på nyindkøbte mærker, er det et meget dårligt råd du kommer med. Et enkelt mærke kan jo i princippet være på 500 mcg (selvom det er en sjældenshed), og så vil det give god mening at spise et halvt eller et kvart. Især for nybegyndere gælder det, at det er bedre med for lidt end for meget. Hvis man er mere erfaren kan man selvfølgelig godt tillade sig at være lidt mere ligeglad.

Første gang jeg prøvede LSD spiste jeg et halvt mærke der efter sigende skulle være på ca. 160 mcg, og det gav et fint, mildt trip, jeg synes var helt passende for en førstegangsoplevelse med et nyt psykedelisk stof. Senere har jeg så stille og roligt prøvet mig frem med større doser.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Citat:
Jeg kan godt forstå hvorfor du siger det, en for lav dosis LSD er ikke særligt interessant. Men fordi man sjældent kender styrken på nyindkøbte mærker, er det et meget dårligt råd du kommer med. Et enkelt mærke kan jo i princippet være på 500 mcg (selvom det er en sjældenshed), og så vil det give god mening at spise et halvt eller et kvart. Især for nybegyndere gælder det, at det er bedre med for lidt end for meget. Hvis man er mere erfaren kan man selvfølgelig godt tillade sig at være lidt mere ligeglad.

Første gang jeg prøvede LSD spiste jeg et halvt mærke der efter sigende skulle være på ca. 160 mcg, og det gav et fint, mildt trip, jeg synes var helt passende for en førstegangsoplevelse med et nyt psykedelisk stof. Senere har jeg så stille og roligt prøvet mig frem med større doser.

Præcis, netop derfor jeg påpegede det.
Du kan jo aldrig vide hvor mange mics dit mærke er på, synes sgu det er bedre at få en stille og rolig oplevelse første gang end at det bliver for vildt, du kan sgu altid prøve igen.

Titel:
Dedikeret medlem

Hvis jeg havde et mærke med 500 mics på, ville jeg fandme ikke klippe det over! lsd virker ikke så kraftigt på mig, så jeg kommer altid op i nogle halv-store doser..

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Sway skrev:
Hvis jeg havde et mærke med 500 mics på, ville jeg fandme ikke klippe det over! lsd virker ikke så kraftigt på mig, så jeg kommer altid op i nogle halv-store doser..

Og hvad skal vi bruge det til? Jeg snakker om uerfarne førstegangsbrugere, som ikke ved hvordan det er og om hvor modtagelige de er overfor stoffet.

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Sway skrev:

Jeg tror det er mere sandsynligt, at de mærker du spiser er langt mindre stærke end du får at vide. Din pusher kender sjælent mærkernes styrke, med mindre han har lagt dem selv. Jeg er ret overbevist om at der er gået inflation i styrkeangivelsen. Meget naturligt på et marked, hvor høje tal sælger, og næsten ingen kender de forskellige mærkers reelle styrke. 500 mcg er en meget stor dosis!

Titel:
Dedikeret medlem

kemal skrev:
Sway skrev:

Og hvad skal vi bruge det til? Jeg snakker om uerfarne førstegangsbrugere, som ikke ved hvordan det er og om hvor modtagelige de er overfor stoffet.

Min første gang blev næsten ødelagt, fordi jeg fik at vide at jeg skulle starte med 1/2 - det virkede ikke rigtigt, så jeg fik ½ mere, og ½ mere - fik først virkning efter 1½ (og der var der gået ca. 8 timer fra T:0 )

Min første gang med lsd var yderst skuffende :-/ (og alle de andre til festen fik fin lsd virkning ved lavere doser end mig)

Edit: drupe, vælger at glemme det du skrev. pm mig hvis du vil vide hvorfor

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Introducerede engang to kammerater for LSD, hvor jeg fortalte dem, at de sikkert kun ville mærke et buzz og trippe ret mildt på et halvt mærke hver, da jeg ikke engang trippede kraftigt på et enkelt, selvom de skulle være på 300-400 mics. De kom dog tilbage med en oplevelse for livet, som fik dem til at mene, at de svampe- og 2C-B-trips, de tidligere har taget, var det rene vand ved siden af, de havde næsten fået for meget på et halvt mærke hver. Folk er meget forskellige, man skal ikke undervurdere det faktum, har jeg fundet ud af.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]