Sway skrev:
Andre der mener at de har smag ?

De kan sagtens have smag, men det er ikke LSD'en der smager, da LSD og lugt og smagsløst. Til gengæld kan papiret og evt. tryksværte sagtens afgive en smag, så det er sikkert det der er tilfældet med dine mærker.
CamelJJ skrev:
LSD er til at trippe på, ikke at små stimulere sig selv.
Det er i mine øjne at spilde sine muligheder her i livet, hvis man starter med 1/2 og især 1/4 af et mærke, første gang man prøver LSD.
Hvis man ikke ønsker godt trip, med en remlig kraftig styrke, skal man holde sig langt fra LSD.
Jeg kan godt forstå hvorfor du siger det, en for lav dosis LSD er ikke særligt interessant. Men fordi man sjældent kender styrken på nyindkøbte mærker, er det et meget dårligt råd du kommer med. Et enkelt mærke kan jo i princippet være på 500 mcg (selvom det er en sjældenshed), og så vil det give god mening at spise et halvt eller et kvart. Især for nybegyndere gælder det, at det er bedre med for lidt end for meget. Hvis man er mere erfaren kan man selvfølgelig godt tillade sig at være lidt mere ligeglad.
Første gang jeg prøvede LSD spiste jeg et halvt mærke der efter sigende skulle være på ca. 160 mcg, og det gav et fint, mildt trip, jeg synes var helt passende for en førstegangsoplevelse med et nyt psykedelisk stof. Senere har jeg så stille og roligt prøvet mig frem med større doser.