Scented skrev:
Resist skrev:
Jeg kunne heller aldrig drømme om at indtage mephedrone, og giver dig absolut ret i at det er uansvarligt at det bliver solgt uden advarsler. Men det er direkte af økonomiske årsager og grådighed.
Så vidt jeg ved sælges det altid med advarslen "
Not for human consumption". Desuden følger der altid et "Material Safety Data Sheet" med forsendelserne.
Hvis folk vælger at ignorere disse eller køber det andetsteds, er de også selv ude om det. Men det er sku ikke noget i kan stille forhandleren ansvarlig for!!
nu stopper i? den der not for human consumption er jo latterlig at sætte på, når sælgeren fortæller åbenlyst om dets effekter når man indtager det, og indirekte opfordre til det.. - måske ikke latterlig at sætte på af lovmæssige grunde osv.. men.. hvem køber mephedron og ikke indtager det?.. renser toilet med det?
og jimfear: du ved jo godt jeg ikke kan læse, men jeg havde fået min mor til at læse følgende op:
resist skrev:
Citat:
"HVIS nu du læste
http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=22469 igennem, ville du se at ThirdEyeFlood kommer med en kilde, og noget information om hvor neurotoksisk mephedrone skulle være. I samme stil som methamfetamin.
Jeg synes det er utrolig sørgeligt og respektløst at så mange herinde fra kan indtage mephedrone som var det slik. Men det er vel folks eget valg."
- og så tænker jeg lidt.. meth er da næsten slik?.. mm meth *savle savle*
- oh well, jeg indtager alligevel ikke lortet.. det virker ret kedeligt... - ud over det jimfearie, er det normalt man gætter sig frem til skadeligheden af stoffer ud fra deres kemiske opbygning? kan godt se, at den kemiske opbygning kan sige meget.. - og især stofklasse osv... men for mig virker det ret svært at gætte sig til den konkrete neurotoksitet..
lidt ot: er der nogen der har overvejet, hvorvidt meffårdrøn kan bruges som precurser til spændende phenethylaminer?
jo en anden halv OT ting.. HVIS i virkelig mener det her er så farligt, burde polisen/andre instituter der har med den slags at gøre ikke kontaktes?, så lortet kan blive gjort ulovligt?.. ikke for at være en backstabber, men hey? hvis i alle sammen ender som bistandsklienter, fordi i får depressioner og ikke kan fugnere i det danske samfund fordi jeres serotonerge nerveceller er fortid... så flytter jeg fandme til sverige, jeg nægter at betale 86% i skat! - og sådan som mæffårdrøn er lige nu, findes der ikke et sort markedet... og måske er det ligesom PMA, bare et stof, der ikke er det værd? - på den her måde, ku man udryde det..