Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
Jeg har fået MDMA der lignede sand.
Hvis du vil være mere sikker på hvad dine stoffer indeholder, burde du købe dig et Marquise testkit (stavekontrol?)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Minimal skrev:
Det kan også sagtens være MDMA. MDMA fås også i brune farver.

Indtil det får en acetone vask ;)

Titel: hold dig
Medlem

Hold dig væk fra det.. Har også lig haft det... har skifte deler pga det der.. han sagde det var helt vildt osv.. så jeg købte en hel masse.. uden at have prøvet det.. dumme mig-- Men ja det er sq ikke særlig godt syns jeg... det ka også godt lidt ligne rørsukker eller raps.. rigtigt skod

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Laks
jeg sidder med et g mdma i en stor krystal det er lidt guligt brunligt gennemsigtigt:P men vis jeg smadre den i mindre stykker bliver det mere og mere klart og når det er i små krystaller er det hel hvid og gennemsigtigt.. det slår fanme hårdt skulle jeg li hilse at sige..? men vis det er pulver eller små krystaller som har sådan en mærkelig farve så sys jeg godt nok det lyder noget giftigt!! det ville jeg aldrig indtage eller vis det lugtede kemisk! mit lugter slet ikk af noget.. og det skulle være rimelig rent... tror det ville være en god ide vis du bar holder dig fra det der rasp lignene noget vis de kalder det MDMA...! for jeg har godt nok aldrig hørt om det! og jo mere farve der er i jo mere urent skulle det være...!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Martin styre skrev:
jeg sidder med et g mdma i en stor krystal det er lidt guligt brunligt gennemsigtigt:P men vis jeg smadre den i mindre stykker bliver det mere og mere klart og når det er i små krystaller er det hel hvid og gennemsigtigt.. det slår fanme hårdt skulle jeg li hilse at sige..? men vis det er pulver eller små krystaller som har sådan en mærkelig farve så sys jeg godt nok det lyder noget giftigt!! det ville jeg aldrig indtage eller vis det lugtede kemisk! mit lugter slet ikk af noget.. og det skulle være rimelig rent... tror det ville være en god ide vis du bar holder dig fra det der rasp lignene noget vis de kalder det MDMA...! for jeg har godt nok aldrig hørt om det! og jo mere farve der er i jo mere urent skulle det være...!

Brune mdma krystaller er altså meget kendt og virker helt fint. Det er højst sandsynligvis blot biprodukter fra syntesen, grundet sløseri.

Undertegnede har desuden haft meget god success med at forvandle lysebrune mdma krystaller til hvide, vha. iskold acetone.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

TATP skrev:
Jeg har fået MDMA der lignede sand.
Hvis du vil være mere sikker på hvad dine stoffer indeholder, burde du købe dig et Marquise testkit (stavekontrol?)

Samme her, faktisk en meget god beskrivelse af det.

Som nævnt er det nok næsten helt rene mdma krystaller, der blot har fået lidt farve grundet biprodukter fra syntesen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]