Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 12:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
Cubensis skrev:
Hvad med om du fik dig nogle nye venner waggafnipsen?
De lyder da som de sygeste idioter.

bare fordi at jeg kender dem betyder det ikke at det er mine venner :wink:

nærmere mine gamle venner

Titel:
Junior medlem

Det er helt sikkert Robber! :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Cubensis skrev:
Hvad med om du fik dig nogle nye venner waggafnipsen?
De lyder da som de sygeste idioter.

Enig!

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: kolding
flunitrazepam kan uden tvivl være et farligt stof. jeg har selv lavet meget lort som jeg har fortrudt når der har været robber indenbords.

men af en grund vender jeg stadig ofte tilbage til de små grønne og bliver ved med at få gode oplevelser, som jeg husker!

i visse tilfælde feks efter en hård weekend med hangovers kalder jeg dem guds gave til mennesket!!

men det afhænger vel af hvordan man indtager. hvis man feks popper et par stk for at ta ud og slås eller tåge rundt og lave kriminalitet kan det meget hurtigt gå galt da man har tendens til at koble fornuften fra og føler sig usårlig og usynlig. vil heller ikk anbefale at tage i byen på rohybnol da man kan føle sig meget meget dum dagen derpå!

en anden fare er at ligesom alle andre benzoer at de er meget vanedannende!

men vil sige kan man styre det er det bare et mega herligt stof og helt klart min favorit hvis jeg skulle vælge!!

Titel:
Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
okay godt nok men det bil ikke sige at alle fucker op og laver dumme ting når de spiser dem . Men er der en dose for hvor mange man skal spise ?? :?:

Titel:
Medlem

heaven skrev:
okay godt nok men det bil ikke sige at alle fucker op og laver dumme ting når de spiser dem . Men er der en dose for hvor mange man skal spise ?? :?:

Hvorfor forsøger du dig ikke med en søgning her eller på erowid?

Titel: Re:
Junior medlem
Brugeravatar

heaven skrev:
jeg fik at vide de heder krydserere også fik jeg en dose der lød på 1 og redusere en time senere med en ½ er det fornuftigt :?: det var et rigtigt godt trip og ja jeg fik også at vide det var rohypnol :D

Krydser er bare en del stærkere en robber.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
heaven skrev:
jeg kan huske ALT . Men jeg en ting som var griner var at jeg kunne se et ansigt af en mand bag på min mobil sad og kigede på det ansigt i mega lang tid men kan man se syner på rohypnoler ( ps. manden bag på min mobil er der ikke længere ) :!:

Kan du huske alt? Så er du da godt nok den første.

Titel: Re: Re:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
FlæmMing skrev:
heaven skrev:
jeg kan huske ALT . Men jeg en ting som var griner var at jeg kunne se et ansigt af en mand bag på min mobil sad og kigede på det ansigt i mega lang tid men kan man se syner på rohypnoler ( ps. manden bag på min mobil er der ikke længere ) :!:

Kan du huske alt? Så er du da godt nok den første.

Og heaven hvis jeg var dig, ville jeg mig holde mig fra rohypnol, det er på INGEN måde legetøj.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
heaven skrev:
jeg fik at vide de heder krydserere også fik jeg en dose der lød på 1 og redusere en time senere med en ½ er det fornuftigt :?: det var et rigtigt godt trip og ja jeg fik også at vide det var rohypnol :D

Nu ved jeg godt at du har fået svar, men de små grønne er 542, rohypnol, de fået i flere forskellige varianter (dem der ses i film fra usa, hvide, som kan puttes i drinks), dem der står 542 på (de smitter vildt meget af hvis de bliver våde), og så er der nogle falske som smager sødt, det er derfor folk tit har mega blå mund (de sutter på dem)

Krydsere hedder rivotril (clonazepam) og de er en del stærkere, og er heller ikke samme slags benzo (de er vist mod angst osv, hvorimod rohypnol/flunitrazepam er sovemedicin.

mht doserne, så guffer folk gerne 1 - 10 (20) rohypnoler over 1 - 2 dage, nogle spiser flere, fordi de har opbygget en større tolerance. Jeg vil ikke anbefale folk at indtage rohypnoler, for jeg har set hvad der kan ske :/

God weekend, Sway :)

Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Sway skrev:
mht doserne, så guffer folk gerne 1 - 10 (20) rohypnoler over 1 - 2 dage, nogle spiser flere, fordi de har opbygget en større tolerance.

God damn it, that's a lot of robbers on one weekend :shock: :?

Dedikeret medlem

Keta-Smølfen skrev:

hehe ja, jeg gik kold efter 4 stk og en tur i føtex :D

Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Sway skrev:
Keta-Smølfen skrev:

Hehe ja, jeg gik kold efter 4 stk og en tur i føtex :D

hehe.. ja og jeg gik kold på 2½ :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Har også gjort noget ekstremt dumt på rohypnoler, den ene gang jeg prøvede det slugte jeg 1 pille og alt derefter har jeg fået fortalt.

For at gøre historien kort stjal jeg 6 øl og fik fat i nogle zolpidem og blandede det med rohypnol, ikke skide smart.. Kunne sku nok ha været død ;)
Hold dig fra det skidt :)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
I har opdaget at tråden er fra november sidste år, ik? :wink:

Dedikeret medlem

Det gik pludselig op for mig :oops:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Keta-Smølfen skrev:
Sway skrev:
mht doserne, så guffer folk gerne 1 - 10 (20) rohypnoler over 1 - 2 dage, nogle spiser flere, fordi de har opbygget en større tolerance.

Jeg har også set folk æde 10 på samme aften da jeg var yngre... Det kan dog kun lade sig gøre hvis man har en voldsom tolerance. IMO er rohypnoler simpelthen ikke værd at tage, og især ikke sammen med alkohol, som mange desværre gør. Man mister fuldstændig sine hæmninger og sin samvittighed, og det kan jeg ærlig talt ikke se det fede i.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Jeg har en bekendt, som har banket sin far i en elevator på sygehuset. Han havde vist taget 6 stk og var blevet dårlig, så hans far kørte ham på sygehuset. De gik så ind i elevatoren og på vej op bankede han sin far. Selv husker han intet. Har aldrig selv taget rohypnol, har heller aldrig været intresseret i at prøve det, får jeg muligheden kunne det godt ske.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Arius skrev:
Jeg har en bekendt, som har banket sin far i en elevator på sygehuset. Han havde vist taget 6 stk og var blevet dårlig, så hans far kørte ham på sygehuset. De gik så ind i elevatoren og på vej op bankede han sin far. Selv husker han intet. Har aldrig selv taget rohypnol, har heller aldrig været intresseret i at prøve det, får jeg muligheden kunne det godt ske.

Det fatter jeg overhovedet ikke, efter hvad du lige har beskrevet der kan ske efter indtagelse..
WHY?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Cooker skrev:
Arius skrev:

Det fatter jeg overhovedet ikke, efter hvad du lige har beskrevet der kan ske efter indtagelse..
WHY?

Jeg går udfra at du selv har taget nogle stoffer, som nogle folk har dummet sig på? Hvad med bare alkohol for eksempel? Jeg tør slet ikke drømme om hvad der er blevet udført af dumme ting af alkholpåvirkede personer.

Ikke alle der dummer sig så gevaldigt på benzo+alkohol, og heller ikke alle der er så dumme at nappe resten af pillerne i posen på samme aften, efter de første er begyndt at sparke ind.
Nogen fatter at holde dosen relativ lav.

Anyway, gammel tråd.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]