Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 22:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Flaban skrev:
godz skrev:
Nå jeg troede at hvis man tog et stof en gang så ville man aldrig kunne ta det igen fordi tolerancen forbliver der resten af ens liv og så får man ingenting ud af det.

Det er ikke korrekt.

Nu skal du passe på hvad du siger. Nogen har misbrugt mdma så meget at de aldrig får "magien" igen. Følelsen af empati, stærk eufori, kærlighed til alle omkring en og den intense lykkefølelse.

Andre (som mig selv) har fået den igen ved at holde en laaang pause ;)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Scented skrev:
Resist skrev:
Winta skrev:
Scented skrev:
mht. krydstolerance mellem MDMA og Methylone lader det til(I mit tilfælde) kun at gå den ene vej. Jeg kan godt tage MDMA dagen før og alligevel få fuld effekt af methylonen, men hvis jeg gør det den anden vej rundt, får jeg stortset ingen effekt af MDMA'en.

Præcis det samme har jeg oplevet, så det er der jo nok noget om :)

Ehh.. Kunne det ikke være grundet at mdma tømmer dine depoter for serotonin? Hvilket methylon også kører på.

Jeg tror du misforstår os. Hvis vi tager Methylone dagen efter at ha' kørt MDMA(Holder selvfølgelig ikke hvis man rister sig selv fuldstændigt) får vi stadig stortset fuld effekt. Tager vi derimod tager MDMA dagen efter vi har kørt Methylone er der næsten ingen effekt. Det er i hvert fald min erfaring.

Jeg er helt uening. Jeg oplevede ingen tolorance da jeg 1 dag tog methylon, dag 2 MDMA, og dag 3 methylon igen.
Selv på 3 dagen med methylone tog jeg 185 mg og fik stadig fin effekt. Dog vil jeg sige at der var ikke så meget kraftig virkning. Men jeg kunne sagtens mærke methylonen.

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Resist skrev:
Winta skrev:
Resist skrev:
Mon methylon bloker for frigivelsen af serotonin og øger koncentrationen? :P Det er spas at sidde og udspekulere hvordan det hænger sammen, da der er lidt til intet biokemisk research på det.

Det har jeg faktisk også tænkt over, også fordi der ikke på samme måde er peak på methylon som der er på mdma, det er mere flydene, netop som om at det blokere, som du siger :)

Ja. Tænker lidt henad samme virkningsmekanisme som kokain har på dopamin. Også fordi at man ikke har tømmermænd dagen efter, hvis man holder det på et moderat forbrug. Og som du selv nævner - ingen kortsigtede bivirkninger umiddelbart.

Samtidig kunne jeg dog også forestille mig at methylon frigiver en masse dopmain eller noadrenalin, da man bliver pænt stimuleret/hyperaktiv, og kan springe en nattesøvn over hvis man går til den ;)

Ja, er der ikke nogle eksperter der kan belyse området lidt for os?

har vi ret i nogle af vores ideer?

Titel:
Medlem

Det var ment ironisk om jeg så er dårlig til at vise det deri er vel træls :D .. Men jeg ved godt at det ikke er sådan :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
Jeg tænker også lidt hen i af at methylon har en bestemt "dose" serotonin at skyde ud af hjernen, hver gang man ta'r det, og uden så hurtig toleranceudvikling som MDMA der istedet bare dræner hjernen for transmitterstoffer i et hug, men til gengæld med instant virkning.

Lidt ligesom at knuse et bolsje i kæften, i stedet for at slikke/nyde det færdigt. :oops:
I mine øjne set som spild. Men engang imellem kan man sku ikke lade være, med bare at knuse helvedes lortebolsje hårdt og brutalt i kæften.

- Det er jo så bare min personlige mening, og ikke noget kvalificeret bud.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Petter skrev:
Jeg tænker også lidt hen i af at methylon har en bestemt "dose" serotonin at skyde ud af hjernen, hver gang man ta'r det, og uden så hurtig toleranceudvikling som MDMA der istedet bare dræner hjernen for transmitterstoffer i et hug, men til gengæld med instant virkning.

Lidt ligesom at knuse et bolsje i kæften, i stedet for at slikke/nyde det færdigt. :oops:
I mine øjne set som spild. Men engang imellem kan man sku ikke lade være, med bare at knuse helvedes lortebolsje hårdt og brutalt i kæften.

- Det er jo så bare min personlige mening, og ikke noget kvalificeret bud.

Spild og spild. Jeg finder nu mdma rusen yderst tilfredsstillende :lol:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
godz skrev:
Du er nok bare en af dem der har mistet magien hehe.

Ja, jeg tror desværre du har ret :x

Resist skrev:
Et års pause kan gøre vidunder.

Jeg havde holdt en pause på over ½ år, uden nogen rigtige ændringer på min tolerance :? . Men ½ år er jo heller ikke 1 år :P
Tror du har ret i at 1 års pause ville gøre godt og det har jeg egentlig også tænkt mig.

Meget spændende diskussion i har gang i. Er blevet meget i tvivl om methylone overhovedet er værd at prøve. Der er jo så forskellige meninger om det hehe.
Det ender nu nok med at jeg giver det chancen alligevel :lol:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: 3630
Citat:
Er blevet meget i tvivl om methylone overhovedet er værd at prøve. Der er jo så forskellige meninger om det hehe.
Det ender nu nok med at jeg giver det chancen alligevel

Syntes bestemt at man skal prøve det en enkelt gang, første gang jeg tog det, fik jeg den syge eufori ved en 150 mg. dose, men hvis du er så tollerant over for MDMA er det tvivlsomt med effekten på dig, da efter hva jeg har forstået at MDMA og methylon ligger rimlig tæt på hinanden.

Men ja hva ved jeg.. :roll:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Mushi-mango skrev:
Citat:
Er blevet meget i tvivl om methylone overhovedet er værd at prøve. Der er jo så forskellige meninger om det hehe.
Det ender nu nok med at jeg giver det chancen alligevel

Syntes bestemt at man skal prøve det en enkelt gang, første gang jeg tog det, fik jeg den syge eufori ved en 150 mg. dose, men hvis du er så tollerant over for MDMA er det tvivlsomt med effekten på dig, da efter hva jeg har forstået at MDMA og methylon ligger rimlig tæt på hinanden.

Men ja hva ved jeg.. :roll:

Forkert.

Hverken effekt mæssigt eller tolerance mæssigt.

Methylon rusen kan beskrives som en speedende amfetamin effekt med en snert af mdma velværen.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Resist skrev:
Forkert.

Methylon rusen kan beskrives som en speedende amfetamin effekt med en snert af mdma velværen.

Her er JEG så uenig... Første gang jeg tog methylon, kunne jeg knap nok mærke forskel på dét og MDMA. Holder også mere på, at det er ligesom MDMA, men at det dog håndterer serotonin blidere, så man uanset hvad ikke kan bryde helt igennem som på MDMA. Mht. toleranceudvikling er jeg enig med dig.

Titel:
Methylon Connoisseur

Minimal skrev:
Resist skrev:
Forkert.

Her er JEG så uenig... Første gang jeg tog methylon, kunne jeg knap nok mærke forskel på dét og MDMA. Holder også mere på, at det er ligesom MDMA, men at det dog håndterer serotonin blidere, så man uanset hvad ikke kan bryde helt igennem som på MDMA. Mht. toleranceudvikling er jeg enig med dig.

Her vil jeg også skrive mig på, synes bestemt ikke det ligner amfetamin nær så meget som mdma.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Winta skrev:
Minimal skrev:
Resist skrev:
Forkert.

Her vil jeg også skrive mig på, synes bestemt ikke det ligner amfetamin nær så meget som mdma.

Ja okey, det må variere en del på folk. Jeg vil helt klart give jer ret i at det minder om mdma, men det er (for mig) mindre euforisk og mere stimulerende. (Rent mdma er altså heller ikke særligt stimulerende) Men som sagt, virker vel forskelligt på folk :)

Titel:
Methylon Connoisseur

Resist skrev:
Winta skrev:
Minimal skrev:
Resist skrev:
Forkert.

Ja okey, det må variere en del på folk. Jeg vil helt klart give jer ret i at det minder om mdma, men det er (for mig) mindre euforisk og mere stimulerende. (Rent mdma er altså heller ikke særligt stimulerende) Men som sagt, virker vel forskelligt på folk :)

Ja præcis, man skal se forskel på mdma og kiks.. jeg vil give dig ret i at det der mere stimullerende end mdma, men synes faktisk også det er mere love end mdma, men det er nok fordi min mdma tollerance er blevet skudt helt i vejret på grund af mit methylon forbrug :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

passion skrev:
godz skrev:
Du er nok bare en af dem der har mistet magien hehe.

Ja, jeg tror desværre du har ret :x

Resist skrev:

Jeg havde holdt en pause på over ½ år, uden nogen rigtige ændringer på min tolerance :? . Men ½ år er jo heller ikke 1 år :P
Tror du har ret i at 1 års pause ville gøre godt og det har jeg egentlig også tænkt mig.

Meget spændende diskussion i har gang i. Er blevet meget i tvivl om methylone overhovedet er værd at prøve. Der er jo så forskellige meninger om det hehe.
Det ender nu nok med at jeg giver det chancen alligevel :lol:

Prøv med et helt år og kryds fingre. Som sagt, hvis du har været en nasty k3x3klapper kan magien godt forsvinde permanent. Man kan kun håbe på det bedste ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Har siddet og læst lidt med her, da jeg også snart har tænkt mig at afprøve methylon og jeg har faktisk også mistet "magien" med mdma. Vil hører om nogen af dem i kender som har/havde mistet "magien", hvor lang tid / hvor meget de havde taget mdma? Har prøvet at holde en ca. 6 måneders pause, men jeg synes ikke jeg har fået den tilbage desværre. Kunne det tænkes en længere pause kunne virke?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

normann skrev:
Har siddet og læst lidt med her, da jeg også snart har tænkt mig at afprøve methylon og jeg har faktisk også mistet "magien" med mdma. Vil hører om nogen af dem i kender som har/havde mistet "magien", hvor lang tid / hvor meget de havde taget mdma? Har prøvet at holde en ca. 6 måneders pause, men jeg synes ikke jeg har fået den tilbage desværre. Kunne det tænkes en længere pause kunne virke?

Resist skrev:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]