Jeg har prøvet MIPT. De første 2 gange spiste jeg ca. 10 mg, hvilket gav et ok visuelt trip, dog med en del kvalme og lidt fysisk ubehag. Ikke at anbefale når man er på roskilde og vader rundt i mudder til knæene.
Har også sniffet det et par gange, og det gav et betydeligt mere behageligt comeup, og jeg slap for kvalme.
MIPT gav mig enormt smukke visuals. Det skal dog siges, at jeg nogle timer forinden havde indtaget 200 ug syre. Det følgende er ikke god HR, men bær over med mig, fortæller bare min oplevelse. Here it goes..
Var til et udendørs rave, og vi startede med at indtage 200 ug LSD. Det gav en god effekt, men vi følte at der godt kunne komme mere til. Vi tog derfor hul på posen med 5-meo-MIPT. Vi startede med at sniffe ca 8-10 mg, hvilket gav et enormt visuelt trip, og en overvældende energi i kroppen. Det skal siges at jeg også indtog nogle doser GHB, ca. 3 gram ad gangen(antipsykotisk, nok derfor det virkde meget overskueligt at danse uhæmmet blandt mange mennesker på denne combo). Men som sagt gav det den mest intense energi i kroppen som jeg hidtil har prøvet. MDMA som dansedrug kan godt pakke sammen

Vi fortsatte festen i mit hus, hvor vi indtog alt for store mængder MIPT og GHB, hvilket gav os den fedeste efterfest ever.
Som sagt er det dårlig HR, og mine oplysninger om MIPT er nok ikke så brugbare, da vi samtidig indtog GHB, men trippet virkede meget overskueligt, og var virkelig smukt.
Vil skyde på at jeg indtog 60-70 mg i alt over natten, ikke noget jeg vil anbefale andre, da man sagtens kan få et langt og flot trip på langt mindre doser.
Men god fornøjelse med det, det er et ganske dejligt stof, og bær over med min unsvarlighed, ikke til hverdag det bliver så vildt.
Vh. S-