Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 jul 2025 23:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Hvilket stof er bedst at kombinere med ketamin?
Afstemning sluttede 20 sep 2007 01:02
Hash/skunk/pot 7%  7%  [ 4 ]
GHB 2%  2%  [ 1 ]
Kokain 5%  5%  [ 3 ]
Amfetamin/meth-amfetamin 5%  5%  [ 3 ]
MDMA 27%  27%  [ 16 ]
LSD/Svampe/2CB - skriv hvilket stof i posten 30%  30%  [ 18 ]
Heroin/morfin/kodein eller andre opioider 2%  2%  [ 1 ]
Ingenting - ketamin skal tages for sig selv! 13%  13%  [ 8 ]
Andet - skriv i posten 10%  10%  [ 6 ]
Afgivne stemmer : 60
Forfatter besked
 Titel: Re: Ketamin
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
signe skrev:
Hvor kan man få fat i ketamin? Og hvad koster det?

man smider tøjet løber nøgen rundt imens man beder til ketamin guderne.. så falder det ned fra himlen.. og det koster 50000 rubler.

læs reglerne. tak -

og nej, jeg gider ikke skrive "quote psychedelia er ikke til anskaff...." hun skal læse ALLE reglerne.. og prygles derefter. - tak for rettelsen phibes.

Medlem

signe skrev:

Det lokale posthus. 20-40 kr grammet.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Hurby skrev:
signe skrev:

Det lokale posthus. 20-40 kr grammet.

Og hvis du er heldig kan du få det gratis for en sutter på postmesteren, vel at mærke hvis det er en mand :wink:

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
.............

Senest rettet af Troll 28 aug 2007 19:39, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem

MODERATOR vil du ikke være sød at slette signe's indlæg og alt nedefter så vi kan få denne glimrende tråd på bane igen?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Jeg har svaret "Ingenting - ketamin skal tages for sig selv!", men vil lige uddybe alligevel. Ketamin er i sig selv i stand til at fremkalde nogen dybt mystiske og spirituelle tilstande, på linje med psilocybin og LSD, det virker desuden til at være særligt effektivt til at fremkalde nærdøds-lignende oplevelser, hvilket også er dokumenteret i litteraturen. IME bringer det også ofte oplevelser af en så extrem weirdness, beyond al rationalitet som jeg ellers kun forbinder med salvia, og til dels 5-MEO-DMT/N,N-DMT, dog med weirdness som eneste fællestræk. Det kræver dog K-hole doser før det viser sit fulde psykedeliske potentiale og at man lader sig flyde med i det introspektive trip det kan sætte i gang. En typisk K-hole dose ligger vel for de fleste uden tolerance på en godt 100mg IM, lidt mere nasalt. (Nasal administration mangler dog den fuldkomne dissociation IM giver.) Når det er sagt så er der IMO flere substanser som er ganske interessante i kombination med ketamin. 2C-B er medvirkende til at man husker flere detaljer mere skarpt fra trippet, men gør samtidig trippets fokus mere beslægtet med kroppen / ens menneskelig perspektiv, og modarbejder de helt ekstreme oplevelser IME, tilgengæld garanterer det et mere feel-good trip, og mere typiske phenethylamin-visuals. Jeg har ofte taget 15-25mg 2C-B oralt og taget ketaminen på peaked eller kort efter og andre gange en ganske lille mængde 5-10mg nasalt, for at undgå 2C-B'en farvede trippet for meget, men hovedsagligt bidragede med en forbedret hukommelse.
Cannabis trækker IME trippet i en mere spirituel retning, og kan forlænge det en del. Jeg har ofte oplevet at jeg befandt i hvad der mest mindede om et fullblown LSD-trip efter jeg returnede fra K-hole i adskillige timer efterfølgende.
LSD + ketamin, er præget af de substansers analytiske kvaliteter, og giver et meget mere 'klarhovedet' trip. Jeg har dog kun prøvet denne kombo på højdosis LSD-trip (3x +250µg blotters), så de trips blev muligvis domineret for meget af LSD'en.
Sidst vil jeg lige nævne den ultimative lammekombo, den er ikke til noget som helst fornuftigt udover lamning, men for jæglan heroin + ketamin er lækkert. Fuldstændig comfortably numbness. Den drømmeagtige verden opioder fremkalder i the land of Nod, med et psykedelisk twist fra ketaminen. Jeg tror dog kombinationen har et ret heftigt afhængighedspotentiale, og er ganske risikabel tilligemed, så vil fraråde folk at eksperimentere med den.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: honolulu
Jeg har stemt ketamin+2cb hvis man da vel og mærke får remt den helt rigtige dose som kan være skide svært.

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
...........

Senest rettet af Troll 28 aug 2007 19:38, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hvor der er ild
Tag lige Troll's ord med et gran salt inden han har bekræftet dem!

Jeg nægter at tro på at sulfid formen er dobbelt så stærk som den anden form. Anden form, er det Hcl? Anyone?

OT:
Har stemt MDMA. Men har stadig 2cb/keta tilgode.
Jeg synes MDMA giver et dejlig visuelt twist til ketaen

Titel:
Stodder
Brugeravatar

S-ketamin har intet at gøre med sulfid.

Der findes en R og en S form hvilket henviser til de to stereoisomere "udgaver" af ketamin

Racemisk ketamin er en 50/50 blanding af disse to molekyler.

Tit ses det, at det kun er den ene af de to isomere af et stof er psykoaktivt, og hvis S-ketamin er dobbelt så potent som racemisk ketamin, så ligger forklaringen nok der.

http://da.wikipedia.org/wiki/Stereoisomer

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ja ok.. der er visse forskelle har jeg læst mig fremtil på linket, s bliver optaget et par minutter hurtigere end r, og det ene vare et par minutter længere end det andet. vil du ikke lige henvise til dine kilder Troll? Mvh

Her har jeg et indici på at det ikke virker dobbelt så kraftigt, men : 11,8%

Akutte toksicitetsforsøg med rotter viser en LD50 værdi for S-ketamin på 35 mg/kg legemsvægt. Samme værdi er fundet for racemisk ketamin, mens LD50 for R-ketamin er 41,5 mg/kg legemsvægt.

Titel:
Quarrelsome sponser

..........

Senest rettet af Troll 28 aug 2007 19:38, rettet i alt 1 gang.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg har ret stor respekt for ketamin efter at have kommet til at tage for meget samt blande med GHB. Måske en dag vil jeg prøve det med LSD, 2C-x eller svampe, men det bliver forsigtigt. Det er sgu et heftigt stof.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Jeg har ret stor respekt for ketamin efter at have kommet til at tage for meget samt blande med GHB. Måske en dag vil jeg prøve det med LSD, 2C-x eller svampe, men det bliver forsigtigt. Det er sgu et heftigt stof, men jeg synes til gengæld, at det er kanonsjovt i sig selv i de rette doser.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

På et LSD comedown er det ideelt at tage et K-Hole.
Psy er for mig en ting men hvis jeg er påvirket af psy og tager ketamin så bliver det noget helt specielt.
Den psychedeliske side af ketamin viser sig først ved K Hole eller ved blanding af andre psy'er. Lidt som DR. D skriver.

Men for mig er ketamin et drømme stof som skal indtages og derefter skal man ligger sig ned og høre musik og slappe af

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Har læst det hele igennem troll, kan du ikke citere fra siden?
Mvh

Titel:
Quarrelsome sponser

.............

Senest rettet af Troll 28 aug 2007 19:37, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Helt klart LSD, eller noget 2cb. Især i slutningen af et trip..

Titel: Keta <3
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Keta og amf til en begivenhed som amager bio (Eskimo) Den vildeste omgang jeg har været med til for det er svært at fyre den totalt af på keta men når speeden holder dig igang er det helt unikt men når du stopper med at trampe er det svært at komme igang igen og det følels som om man flyder over gulvet haha :twisted:

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Bestemt 2C-B efter min mening. De har en ret gnidningsfri synergi, og 2C-B'en bidrager helt bestemt til at man har nemmere ved at huske / integrere nogen af de dybere aspekter af oplevelsen. Det virker nærmest som om 2C-B virker som et fortolkende mellemled for ketamin's uendelige verden af weirdness. LSD synes jeg også er nogenlunde godt sammen med ketamin, men alligevel en del mere distraherende på ketaminoplevelsen end 2C-B. Svampe og ketamin syntes jeg bare ikke spiller godt sammen.
Dosis af 2C-B'en behøver ikke at være stor; jeg har holdt mig i området ~10 mg nasalt eller 15 mg oralt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]