Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 05:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

godz skrev:
Jeg tager sjældent stimulanser.. Jeg tager det kun hvis nogen af mine kammerater er klar på det.. og det er de sku heller ikke så tit :) .. Er mere til røgen der ;)

Jeg prøver bare de valium der med to af mine venner en fredag også må vi se.. Overnatter der jo bare :D

Hvis du forventer det store tror jeg at du bliver skuffet.

Titel:
Medlem

Fordi min ven forklarer det med en standard kommentar som :: Det føles bare Fedt MANNER ::

forventer bare et eller andet :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
det er nok ikke lige den bedste hr. Men jeg har hørt at godt med valium + amf skulle være den bedste skævert! ikke noget jeg lige har prøvet selv. men har set folk gøre det og de var bare helt i deres egen lille verden :)

Titel:
Flueknepper kongen

Treasure skrev:
Jeg synes det lyder meget mystisk, hvis et stof med så lang halveringstid kun skulle have en mærkbar virkning de første 6 timer. Jeg har ikke selv prøvet diazepam, men min mor fik engang en stesolid da hun skulle til en kikkertundersøgelse engang om formiddagen og hun var groggy helt op til sent ud på aftenen.

Havde du taget noget op til den dag du tog diazepam, Levose? For hvis man har taget GHB eller drukket meget kunne jeg godt forestille mig virkningen ikke er lige så kraftig.

Nej, jeg havde ikke. Og det er det samme hver gang, og der går søreme lang tid mellem jeg tager diazepam.

Titel:
Medlem

godz skrev:
Fordi min ven forklarer det med en standard kommentar som :: Det føles bare Fedt MANNER ::

forventer bare et eller andet :)

Så bliver du skuffet.. Har spist en 10'mgs i weekenden, kombineret med lidt røg.. Det er hyggeligt nok, men jeg vil ikke mene det giver en rus som sådan.. Som nævnt tidligere bliver du bare lettere ligeglad og småsløv, garanteret gode hvis man har tendenser til paranoia under en hashrus.. Jeg syntes de hænger i kroppen dagen efter, så man stadig er lidt ligeglad.. IMO har de ikke det store lammepotentiale, men de er sikkert gode hvis man vil falde ned efter en lang nat :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]