Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 jul 2025 16:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 53 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Kasper skrev:
Jeg har læst på det flere gange, det er ik det.
men der står jo ik rigtigt noget om hva der fx sker efter en enkelt gang. Der står ik om man vil få nogle permanente skader efter en enkelt gang

Jo der gør! Læs http://www.thedea.org og du har svar på samtlige af dine spørgsmål ang MDMA/Ecstasy

EDIT: Du kan da i det mindste læse brugerguiden din dovne hund! :)

http://www.thedea.org/usersguide.html

http://www.thedea.org/risks.html - Hov, der var sørme et helt afsnit om de evt skadelige virkninger

Senest rettet af Farmand 03 jun 2007 18:21, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
der er skadelige bivirkninger ved alt... alkohol er sku heller ikke godt for hjernen.. men amf er sku heller ikke... i en vis forstand må man ofre sig lidt for sine oplevelser... så skal man bare gøre overvejelsen om det er det værd.

Titel:
Medlem

Hvis jeg skulle sige noget som førstegangs .. såå vil jeg sige amf eller cola .. det gør mig i festhumør .. mens ecstasy er lidt anderledes :D.. det kan sku godt overraske en :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du spørger om hvad der er mindst skadeligt hvis man kun prøver det en gang, men tror du vil opdage at det kan være ret svært at prøve stoffet en gang, og aldrig prøve det igen.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
De opkvikkende stoffer hører til de hårde stoffer, både amfetamin, coke og ecstasy. Amf ville nok være det foretrukne af de tre at prøve for at prøve noget, men du kan nemt risikere at blive hængende i det. Der sker ingen skader som sådan ved at prøve, det er vanedannelsen der er farlig og bivirkningerne på længere sigt.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
Jeg vil foreslå Methylone, også kaldet mdmcat, til første gang. Jeg er ikke den store stimulans bruger, men finder dog Methylone ganske behageligt til sjældne lejligheder, hvor en stimulans kan komme på tale. Jeg ser ingen grund til at gentage alle de andre, for de samme forholds regler gælder også for Methylone.

Men læs lidt om det.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Bergthora, pas på du ikke får revet hovedet af, skynd dig at rette det til methylon som det hedder på dansk. :P

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Lilleso skrev:
Bergthora, pas på du ikke får revet hovedet af, skynd dig at rette det til methylon som det hedder på dansk. :P

Tror skam ikke det gør noget at han bruger den engelske betegnelse, mere hvis han havde brugt slangudtrykket, m1.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Lilleso skrev:

Jeg har aldrig i sinde at bruge udtrykket "Methylon" om Methylone. Jeg har tilgengæld heller ingen planer om at slå over i sms/arto sprog og kalde det m1. Så må "flueknepperne" slagte mig, hvis de vil, da der egentlig er få ting her i livet jeg kunne være mere ligeglad med :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

kemal skrev:
Lilleso skrev:

Tror skam ikke det gør noget at han bruger den engelske betegnelse, mere hvis han havde brugt slangudtrykket, m1.

De råbte op om det i en anden tråd :)

Noget med at en(et?) keton ikke hedder en ketone, eller noget i den stil.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg læste den godt lilleso, har også lige læst det link du gav til levoses post i en anden tråd.

For en god ordens skyld, basere jeg min ret til at kalde Methylon, for Methylone på dette link: http://www.erowid.org/chemicals/methylo ... lone.shtml

Jeg synes kun det kan ses, som hensigtsmæssigt at benytte Erowids navne, om de pågældende substanser, da det er der de fleste formodentlig vil søge information.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hell right now
Kasper skrev:
Hvis man skal ud at prøve noget hvad skal det så være ?

Extacy måske ?

Har prøvet lidt hash ellers ik noget.

Lad være at prøve noget for så vil du bare tilbage og det er ikke sikkert du kan styre dit misbrug
Mit råd er lad være.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Tror nu jeg prøver alligevel, selvom tingene er meget vanedannende.
Alle jer herinde har i kunnet styre det ? Kunne faktisk godt tænke mig at høre fra jer, hvor svært det er at komme ud af det igen.
En af mine venner prøvede amf her i week for første gang og kunne sagtens styre det og kan også godt holde sig fra det nu.

Titel:
Junior medlem

Jeg synes IKKE du skal tage noget i den alder..

Min bror er på din alder, og jeg er blevet tosset over, at han har prøvet amfetamin.. Det er for tidligt at starte..

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Fyn er fin
Kasper skrev:
Tror nu jeg prøver alligevel, selvom tingene er meget vanedannende.
Alle jer herinde har i kunnet styre det ? Kunne faktisk godt tænke mig at høre fra jer, hvor svært det er at komme ud af det igen.
En af mine venner prøvede amf her i week for første gang og kunne sagtens styre det og kan også godt holde sig fra det nu.

Alle tror de kan styre det i starten men faktum er at der er rigtig mange som ikke kan styre det, vent du har masser af tid, ingen grund til at tage chancen specielt ikke i så ung en alder

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Kasper skrev:
http://www.psychedelia.dk/wiki/index.php/Myter
her står der :
Ecstasy har i mange seriøse, videnskabelige undersøgelser vist sig, at være et af de mest sikre og uskadelige beruselsesmidler på markedet.
Så det er et af de sikreste ?

Du ved aldrig hvad der er i pillerne, men sådan som danmark er i dag vil jeg mene at chancen for at man får en farlig pille (udover for højt mdma indhold, men hertil kan det være godt at afprøve med en halv først for at teste styrken.) er ret så lille.

Når det så er sagt vil jeg kraftigt anbefale at du holder minimum to måneders mellemrum imellem dine E/mdma trips.

Udover det ville det være et meget bedre alternativ hvis du havde adgang til rent mdma. Men det kan du selv læse lidt mere om.

Håber du får et godt jomfruetrip hvis du beslutter dig for at det skal være mdma :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

waggafnipsen skrev:
der er skadelige bivirkninger ved alt... alkohol er sku heller ikke godt for hjernen.. men amf er sku heller ikke... i en vis forstand må man ofre sig lidt for sine oplevelser... så skal man bare gøre overvejelsen om det er det værd.

Moderate doser + laange pauser samt researchet HR er nøgleordene her :)

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

men hvad vil være bedst at prøve første gang, hvis jeg prøver noget.
MDMA eller amf ?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Methylone vil være det bedste at prøve første gang :). Jeg kan ikke udtale mig om, hverken amfetamin eller Ecstasy, da jeg holder fingrene fra sådanne stimulanser.

Kokain kunne også være en mulighed for dig, men du skal være meget observant på kokains kæmpe afhængighedspotentiale.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg vil anbefalde dig, at du første gang ikke tager stoffet til en fest. Tag et mildt trip sammen med dine venner med noget god musik mm. Så lærer du stoffet at kende. I trykke omgivelser kan du kontrolere eventuelle ting, der nu skulle ske.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 53 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]