Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 00:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Mr. X skrev:
bubbles skrev:
Farmand skrev:
Karina90 skrev:
Alt hvad man sniffer af parfume , lightergas , og alt det fuck ødelægger ens hjerne totalt . D jo heller ik fedt ? Har gjort det mange gange , men når rusen er over , og kun varer 5-10 sekunder, så d jo ik fedt ? Hvorfor så ik bar ta nogle stoffer , drikke , eller ryge lidt hash , det kan kun skade mindre end hva det der gør ved din hjerne .
Plus , det skader din hukommelse helt sindsygt , du ka blive hjernelam a det !
Hvor fedt er d din hjerne langsomt holder op m a virke pga. du sku prøve a suge et eller andet op i kraniet , altså . Og æter ? D må du fandme ik gøre , så ska man da virkelig være godt dum .
La' vær me a suge alt det der fuck , - bar et GODT råd ;)

Karina man har altså meget svært ved at tage dig seriøs når du skriver som en forvirret 13 årig der bruger alt sin tid på arto. SKRIV DANSK

:yeah:

Er ved at brække mig over at skulle læse dine indlæg! så er det sgu underordnet om du har noget fornuftigt at sige eller ej!

Indholdet er da også "hjernelamt"

Det er vist kun Karina der kan blive "hjernelam". Hun tænker åbenbart med røven, og har brækket rygraden ved halsen ;)

Men derfor kan vi andre vel godt holde en sober tone? :)

Vil ikke lege politimand men ret lige dit indlæg.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja, så har vi vist fattet jeres utilfredshed vedr. Karinas stavemåde.

Og stop så med at smadre tråden!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
Jeg vil da mene at Karinas indlæg på alle måder understreger hvorfor man ikke skal bruge æter. - spøg til side.

Der er en bog ved navn voxeværk - (er ikke helt sikker på at det staves sådan, men i hvert fald noget i den stil), som har korte, men efter min mening, ret gode beskrivelser af oplevelsen på æter. Den gav i hvert fald mig en ret god fornemmelse for det, selvom jeg aldrig har overvejet eller overvejer at bruge sådan noget :), så måske kan den også give dig lidt klarhed :). Kunne være du skulle overveje at læse den. Den er ret kort og kræver ikke det store tidsrum at komme fornuftigt igennem.

Min egen ærlige, udokumenteret, fordomsprægede og ukvalificerede mening om æter er, at det virker som et livsfarligt tidspild.

Karina90 skrev:
Hvorfor så ik bar ta nogle stoffer
<-- det der er vel heller ikke ligefrem god HR :(

Titel: Re:
Medlem
Brugeravatar

venstre skrev:
Vil du indånde gasser, så brug dog lattergas(N2O) ffs.
Det andet giver en meget "beskidt" rus (ikke særligt rart - meget omtåget du har det på en måde også som om at du har været vågen i 3 døgn) og du får nogle gange utroligt ondt i hovedet bagefter. Det er føj og fy skamme :P

Man kan også få ondt i hovedet af at suge for meget lattergas. Hvis man suger for meget af hver af de gasser, kan man få ondt i hovedet.

Hvis man har det i en flaske, så sug det fra flasken. Så kan du bare stoppe når du har fået nok, og holde hånden for. Kluden for munden er en oprigtig dum idé. Jeg synes det er en ganske behagelig rus.

En ven viste forleden indersiden af hans siphon, som han sugede lattergas af. Han har toiletpapir nede i den, hvor man kunne se bitte små metalsplinter opsamlet i, og olierester, som kommer fra patronerne. Er det meget bedre at få ned i lungerne? :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 5000
"The only thing that really worried me was the ether. There is nothing in the world more helpless and irresponsible and depraved than a man in the depths of an ether binge. And I knew we'd get into that rotten stuff pretty soon."
-Raoul Duke-

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Har også i de dumme teenage år suget en del lightergas, det fortryder jeg da meget nu - Efter jeg har fundet ud af hvor skadeligt det egentlig var! Hold jer fra det ..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ahh devil ether. Makes you behave like the village drunkard in some early Irish novel. Total loss of all basic motor skills. Blurred vision, no balance, numb tongue, the mind recoils in horror, unable to communicate with the spinal column.

Lidt ramblings fra en god bog, men uanset hvor interessant det måtte virke, synes jeg ikke det er helt ved siden af, at sammenligne æter med lightergas. Resten af factsne er vist kommet på bordet tidligere i topic.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]