Til de mange, som ønsker at vide noget om de forskellige piller - og trods alt er kloge nok til at indse "reel" information på pillereports er meget begrænset, kan jeg anbefale Sundhedsstyrelsens kvartalrapporter.
Der er meget detaljerede analyser af de piller som er konfiskeret på det danske marked - desværre vælger man så ikke at udnytte HR-værdien i dette og offentliggøre hvilke piller der er hvad i. Men der er mange gode ting at læse omkring generelt indhold af stoffer, mængder af MDMA (og andre stoffer) osv - og med lidt krydslæsning osv kan man faktisk godt læse mange nyttige oplysninger mellem linierne...
Desværre er oplysningerne så et kvartal bagud, så det er ikke brugbart for de mest ivrige kixeklappere...
Søg på "ecstasy"
her - kan især anbefale "Ecstasy i Danmark 2006: Rapport til Sundhedsstyrelsen juni 2007". Her kan jeg fx se at 2 af de mest populære kiks i lang tid indeholder en smule metaamfetamin, så det har jeg åbenbart også prøvet

Man kunne så håbe at dagens Danmark en dag bliver moden til at offentliggøre de specifikke resultater - jeg er med på at det kan anvendes som "salgsbrochurer" af pushere; men er det ikke bedre at pusherne sælger ordentlige varer end at bare en enkelt dør af at spise dårlige piller?