Der er nu kommet en masse frem i tråden som viser hvor meget løgn, fordrejning og manipolering der er..
Jeg vil prøve at pege på tingende. Så vi kan få lukket tråden. (den bliver vel også aligevel slettet før eller siden?)
Jeg stareter her:
Levose skrev:
Jeg synes, vi skal have fakta på bordet.
Fakta var, at Troll blev meget sur over, at jeg bl.a. slettede en af hans posts i en tråd, der var gået fuldstændig overbord med irrelevant snak, hvorefter han kaldte mig pædofil, og mange andre hyggelige ting, der absolut intet har på sig.
Og jeg kunne godt tænke mig at vide, hvordan der er kommet statslig kontrol på siden pga. mine handlinger som moderator, som primært har luget ud i fuldstændig irrelevante posts i generel diskussion. Seriøst, I må sgu lige ta' en chill pill, og så i øvrigt fortælle, hvad det er for noget med død, dommedag og bristede hjerter, for det der dødstrip der, tror jeg det er de færreste, der forstår...
Fakta er har både en løgn og fordrejning. Og Levose er så fræk at komme med påstande der KUNNE modbevises. Og det ved han og har slettet alle trådende som kan modbevise tingende. Og kommer nu med postulater fra tråde han har slettet. Smart ikke.
Fakta var at Leveose havde i sin profil, en tekst som efterlyste en ung dreng til det fornøjende. Måden det stod på kunne forveksles med opfordring til betalt sex med mindreårige.
En ven af troll som er politiker og jurist som jeg selv har mødt. Fortalte Troll om, at efter sagen med Artur forummet og fotografen Ruth har den stateligt arbejdende instans hørt og senere selv set Levoses profil ”reklame” og har hæftet sig ved det. Og har stadig øje med forummet i den retning.
Dette oplyste Trolle så om. Og nu fordrejer Levose det til at Troll skulle have skrevet pædofil direkte om ham. Og det er løgn. Han oplyste og forsøgte at advare. Som jo er en god ting.
Dertil er det også ukorrekt at Troll blev sur over Levoses magt demonstration (som flere tråde også har klaget over men som levose har slettet)
Det blev gjort på en måde så det blev til kollektiv afstraffelse med Troll udstillet som synderen. Som også kunne modbevises hvis ikke Levose havde slette trådende. Det gad Troll ikke finde sig i. Er den nogen der ville det?
Næste:
Andreas/Saiko-Pod skrev:
Den sag der kørte mellem Winta og Levose er vistnok løst, eh? At Troll ikke kunne klare mosten og tog sit gode tøj og gik er nok et tegn på at hans mere esoteriske, spirituelle og måske endda religiøse tilgang til stofferne ikke matchede med den mere faktuelle og kemiske/biologiske profil Psychedelia er ved at udvikle. Dertil skal føjes den dårlige kemi mellem ham og Levose...
For det første ved I alle sammen at Psychedelia stadig har plads og rent faktisk decideret rum til at diskutere ovennævnte emner, hvis man vel og mærke kan holde sig i en sober og saglig tone. I Psykedelisk Filosofi f.eks.
Når du siger Levose’s tilgang er mere faktuel end min, hvor i ligger hans facts for at Methylon er så skadeligt så?
Igen er det ukorrekt at det alene drejer sig om en gammel sag hvor Levose var ubehøvlet og nedværdiget over for mine frivillige forsøg som jeg jo bla. fik testet på rigshospitalet.
Det viser hvor farlig Levose er for forummet når han kan føre de øverste bag lyset og få dem til reagere på det og derved skader psy. Endnu mere.
Andreas/Saiko-Pod skrev:
For det andet har jeg følgende kommentar til alle jer, der savner Troll: Jeres mystificering af hans væsen og hans evner som guru vil ikke give jer sympati fra hverken admins eller mods. Troll har alle muligheder for at give råd og vejledning herinde, hvis han gør det på de præmisser som respektive moderatorer udstikker for deres fora. Hvis han ikke kan komme sig over at han ikke bestemmer herinde så har han gjort det rette - nemlig at skride.
Jeg synes jeg kender Troll ret godt, og vil bestemt mene han ALDRIG har haft noget ønske om at styre dette forum, men bare er stærk modstander af de til tider helt urimelige præmisser man som bruger af og til bliver udsat for. Blandt andet i form af svinere fra moderatore, løgne og en stor mangel af sopperhed fra samme.
Andreas/Saiko-Pod skrev:
Denne sag, og ældre sager, der har forbindelse til den har været diskuteret af såvel admins som moderatorer og gamle medlemmer og med anerkendelse af at både Levose og Winta til tider gik over stregen, har udfaldet heraf stadig været helt klart: Vi står entydigt bag Levoses moderatorgerning.
Igen er det ikke alene den gamle sag Levose og mig imellem men mange andre som han har sørget for at slette og så fordrejet over for de øverste ansvarlige.
Og hvorfor skal det forklejnes at mange er/var glade for Troll og han savnes. Samt emnet konstant popper op når nogen spørger ind til hvor han er blevet af.?
Haha, helt klart at vi entydigt står bag Levoses moderatorgerning, det er da vidst en fordrejning af ordene entydig og klart der vil noget…
yeti skrev:
Winta skrev:
One-Eye skrev:
Og til Yeti: Det kommer bag på mig, at en som dig ikke kan forstå at der er nogen mennesker som ofrer sig selv for andre.
Dette har jeg også svært ved at forstå, men det er vidst den generelle holdning af folkene bag psy, og det svare jo også meget på dit spørgsmål til mig.
Til jer begge: Når man virkelig ofrer sig for andre af et rent hjerte, har man som regel ikke behov for at fortælle andre vidt og bredt om at det er det man har gjort. Tænk over det.
Det er da tæt på noget af det dummeste jeg har hørt, ofre man sig selv for HR er det eneste rigtige da netop at fortælle andre om ens resultater? Hvordan i alverden kan de ellers bruges til noget?
Anyway, listen over det der var og er galt er lang. Og ikke kun de to løgne eller det hente mellem Levose og mig.
Og det er uhyggeligt hvor meget nogen er blevet ført bag lyset og resultatet her af.