Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 jul 2025 19:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 112 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forfatter besked
 Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Lige her lige nu
Nu har jeg lige læst hele tråden igennem og finder det hele meget forvirrende!

Uanset hvad hvem har sagt til hvem, så ER det et tab for psy. at Troll er smuttet. Jeg er ikke selv meget aktiv skribent her inde, men læser her ofte, og det bliver trist at undvære Troll's indlæg.

Thomas

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Der er nu kommet en masse frem i tråden som viser hvor meget løgn, fordrejning og manipolering der er..

Jeg vil prøve at pege på tingende. Så vi kan få lukket tråden. (den bliver vel også aligevel slettet før eller siden?)

Jeg stareter her:

Levose skrev:
Jeg synes, vi skal have fakta på bordet.

Fakta var, at Troll blev meget sur over, at jeg bl.a. slettede en af hans posts i en tråd, der var gået fuldstændig overbord med irrelevant snak, hvorefter han kaldte mig pædofil, og mange andre hyggelige ting, der absolut intet har på sig.

Og jeg kunne godt tænke mig at vide, hvordan der er kommet statslig kontrol på siden pga. mine handlinger som moderator, som primært har luget ud i fuldstændig irrelevante posts i generel diskussion. Seriøst, I må sgu lige ta' en chill pill, og så i øvrigt fortælle, hvad det er for noget med død, dommedag og bristede hjerter, for det der dødstrip der, tror jeg det er de færreste, der forstår...

Fakta er har både en løgn og fordrejning. Og Levose er så fræk at komme med påstande der KUNNE modbevises. Og det ved han og har slettet alle trådende som kan modbevise tingende. Og kommer nu med postulater fra tråde han har slettet. Smart ikke.

Fakta var at Leveose havde i sin profil, en tekst som efterlyste en ung dreng til det fornøjende. Måden det stod på kunne forveksles med opfordring til betalt sex med mindreårige.

En ven af troll som er politiker og jurist som jeg selv har mødt. Fortalte Troll om, at efter sagen med Artur forummet og fotografen Ruth har den stateligt arbejdende instans hørt og senere selv set Levoses profil ”reklame” og har hæftet sig ved det. Og har stadig øje med forummet i den retning.

Dette oplyste Trolle så om. Og nu fordrejer Levose det til at Troll skulle have skrevet pædofil direkte om ham. Og det er løgn. Han oplyste og forsøgte at advare. Som jo er en god ting.

Dertil er det også ukorrekt at Troll blev sur over Levoses magt demonstration (som flere tråde også har klaget over men som levose har slettet)
Det blev gjort på en måde så det blev til kollektiv afstraffelse med Troll udstillet som synderen. Som også kunne modbevises hvis ikke Levose havde slette trådende. Det gad Troll ikke finde sig i. Er den nogen der ville det?

Næste:

Andreas/Saiko-Pod skrev:
Den sag der kørte mellem Winta og Levose er vistnok løst, eh? At Troll ikke kunne klare mosten og tog sit gode tøj og gik er nok et tegn på at hans mere esoteriske, spirituelle og måske endda religiøse tilgang til stofferne ikke matchede med den mere faktuelle og kemiske/biologiske profil Psychedelia er ved at udvikle. Dertil skal føjes den dårlige kemi mellem ham og Levose...

For det første ved I alle sammen at Psychedelia stadig har plads og rent faktisk decideret rum til at diskutere ovennævnte emner, hvis man vel og mærke kan holde sig i en sober og saglig tone. I Psykedelisk Filosofi f.eks.

Når du siger Levose’s tilgang er mere faktuel end min, hvor i ligger hans facts for at Methylon er så skadeligt så?

Igen er det ukorrekt at det alene drejer sig om en gammel sag hvor Levose var ubehøvlet og nedværdiget over for mine frivillige forsøg som jeg jo bla. fik testet på rigshospitalet.

Det viser hvor farlig Levose er for forummet når han kan føre de øverste bag lyset og få dem til reagere på det og derved skader psy. Endnu mere.

Andreas/Saiko-Pod skrev:
For det andet har jeg følgende kommentar til alle jer, der savner Troll: Jeres mystificering af hans væsen og hans evner som guru vil ikke give jer sympati fra hverken admins eller mods. Troll har alle muligheder for at give råd og vejledning herinde, hvis han gør det på de præmisser som respektive moderatorer udstikker for deres fora. Hvis han ikke kan komme sig over at han ikke bestemmer herinde så har han gjort det rette - nemlig at skride.

Jeg synes jeg kender Troll ret godt, og vil bestemt mene han ALDRIG har haft noget ønske om at styre dette forum, men bare er stærk modstander af de til tider helt urimelige præmisser man som bruger af og til bliver udsat for. Blandt andet i form af svinere fra moderatore, løgne og en stor mangel af sopperhed fra samme.

Andreas/Saiko-Pod skrev:
Denne sag, og ældre sager, der har forbindelse til den har været diskuteret af såvel admins som moderatorer og gamle medlemmer og med anerkendelse af at både Levose og Winta til tider gik over stregen, har udfaldet heraf stadig været helt klart: Vi står entydigt bag Levoses moderatorgerning.

Igen er det ikke alene den gamle sag Levose og mig imellem men mange andre som han har sørget for at slette og så fordrejet over for de øverste ansvarlige.

Og hvorfor skal det forklejnes at mange er/var glade for Troll og han savnes. Samt emnet konstant popper op når nogen spørger ind til hvor han er blevet af.?

Haha, helt klart at vi entydigt står bag Levoses moderatorgerning, det er da vidst en fordrejning af ordene entydig og klart der vil noget…

yeti skrev:
Winta skrev:
One-Eye skrev:
Og til Yeti: Det kommer bag på mig, at en som dig ikke kan forstå at der er nogen mennesker som ofrer sig selv for andre.

Dette har jeg også svært ved at forstå, men det er vidst den generelle holdning af folkene bag psy, og det svare jo også meget på dit spørgsmål til mig.

Til jer begge: Når man virkelig ofrer sig for andre af et rent hjerte, har man som regel ikke behov for at fortælle andre vidt og bredt om at det er det man har gjort. Tænk over det.

Det er da tæt på noget af det dummeste jeg har hørt, ofre man sig selv for HR er det eneste rigtige da netop at fortælle andre om ens resultater? Hvordan i alverden kan de ellers bruges til noget?

Anyway, listen over det der var og er galt er lang. Og ikke kun de to løgne eller det hente mellem Levose og mig.

Og det er uhyggeligt hvor meget nogen er blevet ført bag lyset og resultatet her af.

Titel:
Medlem

Winta skrev:
Det er da tæt på noget af det dummeste jeg har hørt, ofre man sig selv for HR er det eneste rigtige da netop at fortælle andre om ens resultater? Hvordan i alverden kan de ellers bruges til noget?

Ofre sig selv for HR det er da en modsigelse i sig selv.

Det kommer næsten til at lyde som om - du fremstiller dig selv som en martyr og bruger HR som undskyldning for at tage store doser (måske et misbrug)

Jeg ved ikke om det er, hvad du rent faktisk mener, hvis du gør så bør du nok tænke på at mange misbrugere har en eller anden god forklaring/undskyldning til at fortsætte deres forbrug.

Når dette er sagt mener jeg da klart det er om at få så mange oplysninger som muligt. Men jeg må tilstå at man som ny bruger sagtens kunne misforstå nogle af dine indlæg -

F.eks er det jo ikke ufarligt at tage store mængder bare fordi du ikke er død af det.

OG ikke et ondt ord sagt om dig, men mange herinde har altså en tendens til at sætte lighedstegn mellem egne erfaringer og så en videnskabelig undersøgelse, der tager højde for mange faldgrupper så som, subjektive forskelle m,m.

Jeg er helt sikker på du gør hvad du gør i en god menning.
Jeg er dog også 100% sikker på at INGEN tager stoffer for ANDRES skyld og hvis man oprindelig har en sådan overbevisning så er det på tide man kigger lidt i spejlet. Sådan som du snakker om stoffet er det også tydeligt at høre du nyder din rus, så mon ikke den nydelse har en del indflydelse på intagelsernes frekvens, antal redoseringer og mængden.

Titel:
Dedikeret medlem

Troll er ikke blevet smidt ud så han kan vende tilbage.
Eller "I" kan da opfordre Troll til at vende tilbage til forummet.
Eller whatever.

Men hvorom alt er, så mener jeg ikke at der er noget underligt i at der opstår grupperinger herinde som ikke har sympati med hinanden.
Samfund og kultur på Internettet fungerer dybest set som uden for Internettet.

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
topjohn skrev:
Winta skrev:

Ofre sig selv for HR det er da en modsigelse i sig selv.

Det kommer næsten til at lyde som om - du fremstiller dig selv som en martyr og bruger HR som undskyldning for at tage store doser (måske et misbrug)

Det kan godt nok være svært at komme igennem med et budskab til det her board, men jeg forstår nu godt jeres skepsis. Og som jeg også rigtigt mange gange tidligere har sagt har det da også været fordi jeg nød det, det er klart? Men der er masser af gange hvor jeg havde gjort noget andet istedet havde jeg ikke haft i baghovedet at det skulle testes til fulde? Og jeg havde aldrig taget det rektalt, og da slet ikke flere gange, samt sniffet da jeg foretrækker rosen oralt gange mange.

topjohn skrev:

F.eks er det jo ikke ufarligt at tage store mængder bare fordi du ikke er død af det.

OG ikke et ondt ord sagt om dig, men mange herinde har altså en tendens til at sætte lighedstegn mellem egne erfaringer og så en videnskabelig undersøgelse, der tager højde for mange faldgrupper så som, subjektive forskelle m,m.

Nu bygger jeg jo ikke min mening om Methylon alene på det at jeg ikke er død af det, men at jeg stadig føler jeg fungere fint (ligeså gør mine venner, min familie og min kæreste?) Hvade nogen haft det samme forbrug af f.eks. mdma så for du mig ikke til at tro på de kunne føle sig så normale, og opføre sig som de plejer? Desuden har jeg ingen problemmer med studiet?

Rent videnskabeligt har jeg jo været med i den store test på righospitalet samt haft en ekstra snak med manden bag da han synes mit tilfælde var meget spændene fordi jeg havde indtaget så små mængder af andre ting end Methylon og så store mængder Methylon og min hjerne ikke viste de samme tydelige spor af forbrug som hans forsøgspersoner med MDMA gjorde.

Dertil sagt kan det jo godt være det bare er mig der er exeptionel heldig, og derfor prøver jeg også så ofte som muligt at fortælle folk at de skal passe på med det, men min glæde over stoffet kan nogle gange få mig til at glemme det, og dette beklager jeg ofte og gør det gerne igen.

Titel:
Medlem

Nu ved jeg ikke hviket studie du tager, men er det et videnskabeligt studie ved du godt at det forsøg rigshospitalet foretager er et spørgsmål om at se hvilke forandringer der er sket ved et forbrug af mdma, som vel at mærke kan ses i deres scannings metoder.

Det er ikke et forsøg der på nogen måder kan stemple mdma eller andet som uskadeligt. Desuden kan et enkelt tilfælde ikke videnskabeligt gå ud for noget mere end tilfældigt observation af den enkelte.

en sidebemærkning er også at mange alkoholikere mener de fungerer fint, og mange i deres omgangskreds vil også sige de passer deres job ordenlig.

Jeg tror dog på ingen måde at du hører til denne gruppe, jeg påpger blot hvordan din formulering kan misforståes og dermed vil du møde større modstand.

Jeg forstår udemærket din interrese i at eksperimentere.

man får et andet indtryk ved at have fulgt flerre af dine indlæg, end denne tråd og måske andre alene.

man kan nemt blive "forelsket" i et stof eller en teori og dermed blive lidt for "ukritisk"

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
@Winta: Jeg vil på det kraftigste opfordre dig til at stoppe denne krig nu.
Der er ikke nogen grund til at køre det videre.
Hele moderatorstaben og de medlemmer af værdi for boardet som skulle spørges er blevet spurgt, og der er rent faktisk enstemmig opbakning af Levose og hans moderator-gerninger.

Så tag dog en tudekiks og kom videre, hvis du virkelig er så moden og videnskabelig på et højt niveau som du postulerer, så burde det ikke være den store sag og et ret indlysende valg.

Troll har valgt at han ikke ville dette, derfor valgte han at tage en pause fra boardet - et fornuftigt valg som alle er velkomne til, og man kan på ingen måde sige at han er blevet tvunget eller holdt væk.

Jeg synes at du skal overveje hvordan du fremover vil agere her på psychedelia, den hetz mod Levose som du har kørt er ikke særlig smart og tager alt for meget tid og spreder for meget aggressivitet her på sitet.

Kom nu videre og lad dette emne dø eller udbyg de påstande som er blevet fremlagt tidligere. Hvis ikke det bliver gjort synes jeg at du skulle lade det ligge og ellers kunne jeg forestille mig at dette emne bliver lukket fordi psychedelia åbenbart er styret af magtliderlige narkofreaks som ikke har styr på en skid. :wink:

Mvh Jonas!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
hvorfor blev wintas indlæg lige slettet?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Winta skrev:
yeti skrev:
Winta skrev:
One-Eye skrev:
Og til Yeti: Det kommer bag på mig, at en som dig ikke kan forstå at der er nogen mennesker som ofrer sig selv for andre.

Dette har jeg også svært ved at forstå, men det er vidst den generelle holdning af folkene bag psy, og det svare jo også meget på dit spørgsmål til mig.

Til jer begge: Når man virkelig ofrer sig for andre af et rent hjerte, har man som regel ikke behov for at fortælle andre vidt og bredt om at det er det man har gjort. Tænk over det.

Okay, siden hverken du eller one-eye har fattet et eneste ord af det jeg skriver, vil jeg prøve at skære det lidt mere ud i pap:

Jeg kritiserer på ingen måde at du fortæller om dine erfaringer, da det naturligvis kan være brugbart for mange mennesker. Men det at du samtidig fremhæver din egen godhed og dit store offer i forbindelse med disse erfaringer tyder på at du ikke har ofret dig for andres skyld, men for at kunne blæse dit eget ego op med at kunne sige at du har ofret dig.

Titel:
Flueknepper kongen

Winta skrev:
Fakta var at Leveose havde i sin profil, en tekst som efterlyste en ung dreng til det fornøjende. Måden det stod på kunne forveksles med opfordring til betalt sex med mindreårige.

En ven af troll som er politiker og jurist som jeg selv har mødt. Fortalte Troll om, at efter sagen med Artur forummet og fotografen Ruth har den stateligt arbejdende instans hørt og senere selv set Levoses profil ”reklame” og har hæftet sig ved det. Og har stadig øje med forummet i den retning.

Jeg søgte efter "en ung boy til det FORNØDNE" - ikke det FORNØJENDE. Der er en meget, meget stor forskel.

Desuden er det et citat fra Langt Fra Las Vegas - jeg tror det er den første episode - fra Niels Buckingham. Holder bemeldte statslige instans så også øje med Klaus Bondam, for han er da en slemmer, slemmer en?

Det der er simpelthen for LAVT, Winta. Du skriver fornøjende i stedet for fornødne (som var det, jeg havde skrevet) for at stille mig i et meget, meget dårligere lys. Det er en direkte løgn!

Føj, jeg væmmes ved dig og din lave, lave argumentationsstil! :evil: :x Det er for lavt, selv til dig! Jeg bryder mig virkelig ikke om at blive kaldt pædofil. Men du kan åbenbart ikke skelne mellem spøg, som min lokation, og ramme alvor.

EDIT:

Citatet kan ses på http://veracis.org/citat_lflv.mp4 (kan ses med QuickTime eller VLC)

Gider du så holde kæft med indirekte at kalde mig pædofil, dit lave og usle menneske? Det er da utroligt, hvad du sådan kan få listet ud mellem al din whining og tuderi! Do your worst, brøleabe!

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Denne tråd giver mig kvalme.

Jeg tror virkelig der må være noget seriøst galt med dig Winta, siden du kan bilde dig selv ind at du er JESUS fordi du propper NARKO op i røven?
For helvede knægt! Tag dig sammen!

Måske du ikke er død af dine groteske doser, men hvis man bliver forvandlet til en selvhævdende og selvretfærdiggørende Narcissos som dig, så tror jeg ikke jeg vil gøre dig kunsten efter.

Hvad angår Troll, så har jeg stået af over for den fyr for lang tid siden. Jeg forsøgte flere gange at skrive til ham, fordi jeg var interesseret i hans væsen og viden om natskygger, og jeg havde lyst til at udvæksle erfaringer omkring spiritualitet. Dog endte vores brev hvergang med at han ville stille mig til regnskab for hele psychedelias politik (selv om vores samtaler havde handlet om noget helt andet), og hans ide om hvordan psychedelia blev ledet havde klart undertoner af konspiratorisk art. Han virkede i det hele taget temmelig bange for at udtale sig til mig, -hvis vores pm´s blev læst af "de andre".
Mit intryk af manden var, at nok var han spændende og havde erfaring med nogen af de mere "eksotiske" psykedelika, men et eller andet sted var kæden hoppet af, -han var ganske enkelt paranoid og følte at folk var ude efter ham.

Jeg synes vi har hørt nok om denne sag nu. Den er fyldt med en masse løse påstande om "død" og "bristede hjerter" samt Jesuskomplekser og selvopofrende narkoindtag.

Brækker i jer ikke over jer selv?

Jeg kan kun sige: Jeg er glad for at psychedelia ikke er demokratisk.
Så ville pøpelvældet have smadret al struktur i denne hjemmeside for længst.

Fanny

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Så er der vist kogt nok suppe på den pølse!

-lukket-

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 112 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]