Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 09 aug 2025 12:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psychedelia.dk

Jeg har fået anskaffet mig noget meget rent kokain, kender ikke den præcise %, men det er ihvertfald noget af det som ''smelter'' ved stuetemperatur. Jeg vil derfor gerne cutte det, så jeg kan have det med rundt og stadig indtage det. For det første vil jeg spørge om I har erfaringer med gode opblandinger? Jeg har hørt at panodil skulle være fint? Så vil jeg også gerne høre hvordan jeg får disse klumber lavet om til pulver, da de lige nu bare bliver flade hvis jeg prøver at tynde dem ud med eksempelvis et kreditkort....

Håber på svar og hjælp :)
- tak på forhånd

Medlem

Du skal ikke cutte det op? Det lyder som vidresalg i mine øre, og har aldrig hørt om kokain der smelter..

Junior medlem

Ja har da aldrig hørt om at kokain smelter?
Men hvorfor cutte op det er der da ingen grund til?

Medlem
Brugeravatar

det lyder lidt underligt, men jeg kan da godt se hvorfor han ville cutte det, ikke at jeg ville anbefale det. men hvis det ligefrem er besværligt at arbejde med kan man jo altid redosere senere hvis det ikke slog hårdt nok - men det er da træls at skulle bruge meget tid og energi på at bane op hvis det er meget umedgørligt.

Junior medlem

Jeg vil gerne cutte det, da at med den form det har nu, næsten er umuligt at sniffe.. Det er heller ikke fordi det direkte smelter, det klumper bare og har ikke den normale pulver form.

Det er ikke det pulver man normalt ser, og grunden til at I aldrig har hørt om det, er fordi det er MEGET sjældent at finde den form for kokain i Danmark :) Jeg har skam ikke tænkt mig at sælge det videre, jeg har kun ~1 gram af det.

Medlem

Hvis det er svært at lægge op synes jeg det hjælper at "skære" igennem det med et kreditkort eller lignende. Har aldrig hørt om coke der er flydende ved stuetemperatur, medmindre det er freebase? Men vil ikke foreslå at blande med panodil. Så hellere opløse det i vand og bruge det i en næsespray. ;-)

Medlem

Jeg går ud fra du laver sjov, når du skriver du vil opblande det med knuste Panodiler. :D

Kreatin er nok at foretrække hvis du skal blande det op med noget.

Junior medlem
Brugeravatar

nu ved jeg af egen erfaring efter jeg var i bolivia, hvor det også bliver produceret. Vi snakker 40 grader trope klima og 70% + i purity. Og det smeltede ikke.

Dedikeret medlem

Altså jeg har os lige haft de bedste 2g kokain jeg nogensinde har smagt i hænderne købt af en udenlands online vendor og det var bestemt ikke flydende :) Men derimod meget fint pulver.
prøvede at veje 0,2 af og tog det med ned til en kammi hvor vi sad 3 drenger og sugede i 2½ time for at fjerne 0,2. Man kunne nok godt ha suget det hurtigere men jeg havde det bestemt nice i de 2½ time. Aldrig har jeg prøvet noget lign.
Så jeg syntes at det lyder mærkeligt at din coke er ihhh så ren at den er flydende ?

Junior medlem

Det er jo heller ikke fordi det er direkte flydende, så den ironiske respons må gerne blive lagt til siden. Man kalder det bare at ''smelte'' da det ved stue temperatur klumper sig sammen og derved ikke er til at have med for eksempel i byen. Derfor ville jeg bare høre hvad I synes man skulle cutte med.

- Jeg kan se folk synes det ville være en dårlig idé at blande det med knuste panodiler? Det har jeg bare hørt er meget udbredt fra pushernes side i KBH området. Synes I så jeg skal bruge Kreatin i stedet?

Medlem

Mon ikke du har problemer med at få det lagt ud i baner fordi, at det indeholder fugt?

Har hørt om folk som bla. forvarmer en ovn ved 100 grader, og lader den stå en halv times tid for at sikre at luften bliver helt tør derinde. Derefter sluk for varmen, hak det i så små stykker som du kan og læg det ind i den forvarmede ovn. Lad det så ligge i fred en times tid, og se om det ikke har hjulpet.

Har også læst om folk som bla. bruger ris og lignende ting til at suge fugtigheden ud, og andre sværger til at smide det i mikroen 15-20 sekunder for få vandet til at fordampe.

Det burde virke medmindre det er et cut i dit coke som fucker det op :-)

Men hvis det virkeligt er noget lækkert coke du sidder med, så vil det klart være at foretrække at sidde tilbage med noget knastørt pulver end at cutte det op med andet lort for at gøre det mere håndterbart.

Medlem

- Jeg kan se folk synes det ville være en dårlig idé at blande det med knuste panodiler? Det har jeg bare hørt er meget udbredt fra pushernes side i KBH området. Synes I så jeg skal bruge Kreatin i stedet?

JA! At ødelægge noget dejligt rent kokain ved at blande det op med skodpiller = :stop:

Kreatin er the way to go.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn

JA! At ødelægge noget dejligt rent kokain ved at blande det op med skodpiller = :stop:

Kreatin er the way to go.

Nope, helt at lade være med at cutte er the Way to go! :wink:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

At det er flydende er jo helt sikkert et tegn på at det er cuttet op. Læg det over en radiator og se om det ikke tørre.

Medlem
Brugeravatar

Det er typer som aren der giver stoffer et dårligt ry og kvalitet, tusind tak for det spasser.

Medlem
Brugeravatar

Og det er typer som massa, der bringer dårlig stemning.

og de svære slipper fri.

Medlem
Brugeravatar

Nogen skal vel sige noget så de folk ikke dominerer forum.

Medlem
Brugeravatar

Nogen skal vel sige noget så de folk ikke dominerer forum.

Der er ingen der har bedt om din personlige mening, så svar på spørgsmålet eller lade være med at kommentere.
Easy as that.

Til trådstarter:
Jeg vil give de andre ret og sige at det lyder som et cuttet produkt du har fået. Jeg har aldrig selv været ude for noget lignende, men det lyder som om du dit produkt er fugtigt. Jeg ville tørre det hvis jeg var dig. Flere af mine venner har selv prøvet at købe vådt amfetamin. Det de gjorde var at lægge en tilpas bane på et spejl (Du kan bruge hvilken som helst flad overflade), lod den ligge og tørre i 15-20 minutter, hvor du gerne kan hakke lidt i det så det får et større overflade areal. Når det så er tørt kan du insufflere stregen som du normalt gør.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Jeg har også oplevet noget meget rent kokain havde en fluffy og lidt klumpet konsistens, men uden at det var fedtet. For mig var det bare at hakke det lidt ud, så kunne det sagtens sniffes. Hvis det sætter sig fast på kortet, så brug en kniv i stedet.

Og pas i øvrigt på, man kan meget hurtigt få sniffet for meget kokain, og blive totalt overstimuleret - specielt hvis det er så rent som du påstår. ;)

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

At blande to stoffer sænker ofte smeltetemperaturen.
Læg din kokain til tørring på en bageplade på en radiator i nogle dage, hvis det stadigvæk "smelter" er det nok ikke kokain.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]