Hej psychedelia.
Jeg er ny herinde og har lidt spørgsmål omkring MDMA, som jeg håber at kunne få svar på af jer

Jeg har kigget lidt rundt og søgt i dette fora, men syntes ikke at kunne få nogle brugbare informationer.
Jeg har et par spørgsmål omkring MDMA, men i må også gerne komme med egne meninger og oplevelser

Jeg har i ca. 2-3 måneder insufleret MDMA i absurd enorme mængder (efter hvad jeg finder som "almindeligt brug" herinde) og jeg har typisk taget det fredag og lørdag, hver weekend lige siden. Jeg har altid brugt krystalliseret mdma, ds jeg ikke stoler på pulver. I denne tid kunne jeg nemt suge 1 g for mig selv delt over de 2 dage. Jeg har så holdt mig til kun at lave 1 bane hver gang, for at få det højeste peak. Jeg drikker samtidigt med, og er aldrig fuld før dagen efter
Når det er sagt, er virkningen forskellig, fra gang til gang. For 3 uger siden, havde jeg mit livs bedste bytur hvor jeg tog den første bane omkring klokken 17 og så ellers bare hældte i mig.
I sidste weekend kunne jeg ikke mærke en eneste genistreg , som blev sendt op til hjernen. Jeg blev nærmest bedøvet ved indtagelse.
Spørgsmålene lyder på:
Hvor meget er hensigtsmæssigt at tage?
Foretrækker i at sniffe det, eller at indtage det oralt? (Har hørt at der skulle være en højere peak i længere tid, hvis det indtages oralt?)
Hvor længe bør der gå mellem MDMA ture?
Har i selv oplevet noget af det?

Mvh doctoren