Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 20:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 57 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hejsa,
Jeg købte 10g kokain i dag og det var i én stor klump, og utroligt hårdt. Meget svært at få hakket godt.

Er det ikke et tegn på, at det ikke før har været cuttet? Det virker utroligt godt bedøvende og tror det første gang jeg har fået så god vare. Hvad mener i?

Er det ikke godt hvis det er i "KLUMP"? :-)

Medlem
Brugeravatar

Kokain kan vidst godt blive "re-rocked".
Så det er ikke et sikkert kvalitetstegn, men det kan da godt være du har været heldig.

Peace

Medlem
Brugeravatar

http://www.drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=22005 skrev:
IME, if the rock or powder is hard and when you chop it up it sounds "crunchy" that's the re-rocked stuff. There's probably coke in it, but it's mixed with cut.

I may be totally wrong in my method, but I usually can pick through the rocks (after crushing it) and find the ones that are yey and the ones that are cut. If I crush it and

- it's sort of mooshes down (i.e. pieces don't go flying everywhere when you crush down with a card)

- feels kind soft and sticky

- when you chop it, it seems difficult to get into a finer powder, i.e. kinda sticky

- and you don't have to "chop" it (using up and down motion) and you can "slice" it (back and forth) it should be mostly blow and not cut.

Every time I have sorted through the rocks like that, I can usually separate the blow from the cut. If it's just the powder, after so many times doing it, I can just tell the cut from the coke. It's hard to explain what it looks like visually, but if you examine the powder you can usually see the difference in texture, color, etc.

If you aren't sure about little rocks, a method of testing whether it's coke or cut is to put it under your tongue and if it dissolves instantly, it should be coke, if it doesn't, it's cut.

As for the quality, imo it's hard to tell by looking, I judge by how I feel after doing it.

Det er ikke mine egne egne erfaringer (har ingen), men tillod mig at søge for dig!

dobbelt peace

Medlem

Jeg får altid kokain i klump og det siger sgu ikke så meget. Kvaiteten er stadig elendig i Danmark sådan generelt.

Bedøvelse er et godt tegn men andre stoffer end kokain kan bruges af dealere til at fremme en bedøvende effekt og dermed overbevise køberen om at han får den gode vare.

Junior medlem

Har købt det af en af mine gode venner, så håber da ikke han snyder mig :-) Har kan ham i 10 år.

Glæder mig til at prøve nytårsaften til et brag af en fest - godt nytår og tak for svar

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Det er på ingen måde en indikation for noget som helst, har før set kokain i sten der var så ringe at jeg ikke ville suge det om jeg så fik det gratis ;) .
Det bliver jo bare presset igen efter det er blevet cuttet, så det skal se ud som om det ikke er blevet det yderligere.
Det bedste kokain jeg har prøvet bedøvede faktisk ikke rigtigt, hvis det bedøver dine tænder helt vildt så det højest sandsynlig cuttet med lidokain!

Medlem

NoFuckingDeal

Det handler ikke om hvorvidt din ven prøver at snyde dig eller ej. Hvis han simpelthen ikke har god kokain -hvad de fleste ikke har - ja, så kan han ikke give dig bedre.

Gartersvinet

Kokain har altså vret brugt (bliver stadig?) til lokaldøvelse i øjenkirurgi - så god kokain BØR bedøve. Men du har helt ret i at en bedøvende effekt ikke er garanti for noget som helst.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Nofuckingdeal skrev:
Hejsa,
Jeg købte 10g kokain i dag og det var i én stor klump, og utroligt hårdt. Meget svært at få hakket godt.

Er det ikke et tegn på, at det ikke før har været cuttet? Det virker utroligt godt bedøvende og tror det første gang jeg har fået så god vare. Hvad mener i?

Er det ikke godt hvis det er i "KLUMP"? :-)

Det kan altid presses igen. Hvis det bedøver meget, som jeg lidt fornemmer af din post, er det ikke et godt tegn. Det tyder på cut med andre lokalbedøvende midler. Du oplever vel sindsopløftelsen?

Hvis det er godt, burde du kunne mærke den euforiserende virkning på mindre doser på selv under <60mg :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
phornuphto skrev:
NoFuckingDeal

Det handler ikke om hvorvidt din ven prøver at snyde dig eller ej. Hvis han simpelthen ikke har god kokain -hvad de fleste ikke har - ja, så kan han ikke give dig bedre.

Gartersvinet

Kokain har altså vret brugt (bliver stadig?) til lokaldøvelse i øjenkirurgi - så god kokain BØR bedøve. Men du har helt ret i at en bedøvende effekt ikke er garanti for noget som helst.

Bør hvertfald ikke bedøve ens tænder så meget, det føles som om man kunne miste alle tænderne uden at mærke det :D !

Medlem

Kan der være noget om :-) Trådstarter, du må jo bare smage lidt på det! Coca virker alligevel i kort tid så en lille streg til næsen på dagen inden dagen kan vel ikke skade! :-)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Der er vel ikke det store at diskutere. Man kan aldrig vide styrken bare ved at se på udseendet. Det eneste man kan gøre, er, at prøve det selv - og som flere siger er lokalbedøvelse ikke lig med god kokain.

Medlem

Kajkage skrev:
Nofuckingdeal skrev:

Hvis det er godt, burde du kunne mærke den euforiserende virkning på mindre doser på selv under <60mg :)

Uuh.. Hvis bare man havde kontakter der kunne skaffe den slags kokain. Så ville 400 - 500 kr. alligevel ikke være så slemt :) Næh, men den lortecoke der generelt er i Danmark, skal man jo nærmest ha' 4 - 500 mg. for at mærke noget - især hvis man ikke har drukket i forvejen... sørgeligt!

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Haha nej, det er ikke den gængse gadekokain - desværre!!

Medlem
Brugeravatar

Mit gæt vil være det er blevet cuttet og trykt sammmen igen..
Du kan jo bare lave fx 0.2 g om til freebase om veje hvor meget der er tilbage, det er imo den nemmeste og bedste måde at teste renheden på.
Din ven er vel ikke en særlig god ven hvis han har solgt dig 4 gram coke og 6 gram kreatin.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Gartnersvinet skrev:
phornuphto skrev:
Bør hvertfald ikke bedøve ens tænder så meget, det føles som om man kunne miste alle tænderne uden at mærke det :D !

Det lyder bestemt ikke som om du kender effekten af tilstrækkelig ren kokain, som lammer snude, kranie, svælg, drøbel og gane - på samme tid!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Coka bedøver - jo mere du tager, jo mindre kan du mærke.

Igår kunne jeg ikke mærke fra under min hals og så opefter - 2 døgn på coka har det med at give den effekt oveni er man næsten stum pga ens hals er så bedøvet.

Coka skal ikke svi i næsen - det skal gøre som det er beskrevet på engelsk, kan ikke sige det bedre.

Men ja coka kan rerockes og rigtig mange cutter med hovedpine piller fordi folk ikke er klar over at coka ikke skal sige knase lyde.....
Men en god test er at smide noget i en blaster - tage en snitte af blasteren og hvis det rocker hovedet i 6 gear, så det coka..... Hvis det ikke gør, så det mest cut......

PLUR

Junior medlem

Ok, det virkede ret godt :-) Tog 2,5g cola i løbet af hele perioden. Startede kl. 11.00 til kl. 11:30 dagen efter - og sov faktisk ikke dagen efter hellere. Uden varrige irriterende tømmermænd.

På et tidspunkt følte det som om mine 2 fortænder var fuldstændig bedøvet - meget sjov følelse. Alt i alt en super god aften, tog en streg med en pige jeg var vild med - det var det hele værd, vi fik en god tur og snakkede meget :)

Men 5000 kr. er mange penge for coke når man er vant til amfetamin som faktisk virker en del vildere og længere - og billigere. Men igen: vil jeg hellere foretrække coke til hver en tid.

Godt nytår.

Junior medlem

.. og det lammede både min næsebor, gane og mund :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 5000
mr.hara har ret... Den eneste sandfærdige test for god coke er at få det op i skeen og lighter på.

nøgen frokost - god appetit :P

Desuden har jeg erfaret med god coke, at lader man en lighterflamme kører henover en snitte, kommer der små gnister, som fra en stjernekaster. Nogen bud på hvorfor??

Medlem
Brugeravatar

Hvis du kunne indtage 2.5 gram kokain på ca 24 timer uden resistens tror ikke du skal regne med det er særligt rent.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 57 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]