Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 20:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Hej. Jeg købte for lidt siden 10 gram amfetamin flydende, jeg fik afvide det var rigtig kraftigt og ku cuttes op 2 til 3 gange. nå.. Men jeg smider så 10 gram kreatin oveni og blander det med et hævekort.
Jeg sætter det så i køleskabet( ikke fryseren) og resultatet næste morgen er jeg kun har omkring 5 gram tilbage. Hvordan kan det lade sig gøre?

Konsistensen var som tandpasta og mælkehvid. og vejede 10 gram da jeg fik det.

Jeg regnede med køleskab var nok høj nok temperatur. Men er det muligt at fordampe eller hvad?
eller har han snydt mig?

Medlem

vil lige tilføje det det blev til var bare en okay amfetamin. ingenting vildt der. Synes den rykkede en del mere rent

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Altså du har tilføjet 10 gram til 10 gram og nu sidder du med 5 gram.... Jeg gad ikke have dit køleskab...

Men flydende speed.... Naaaah - den må du længere ud på landet med - methamf suger fugt til sig fra luften og så vidt jeg ved, så gør normal amfetamin det ikke - så ja - du nok blevet snydt ret meget.
Men hvordan der er forsvundet 15g materiale når du selv har tilsat 10 af dem..... det kan jeg ikke svare dig på...

PLUR

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Child of Aum skrev:
Altså du har tilføjet 10 gram til 10 gram og nu sidder du med 5 gram.... Jeg gad ikke have dit køleskab...

Men flydende speed.... Naaaah - den må du længere ud på landet med - methamf suger fugt til sig fra luften og så vidt jeg ved, så gør normal amfetamin det ikke - så ja - du nok blevet snydt ret meget.
Men hvordan der er forsvundet 15g materiale når du selv har tilsat 10 af dem..... det kan jeg ikke svare dig på...

PLUR

Du bliver ved med at påstå at meth suger fugt fra luften. DET ER IKKE RIGTIGT! Hvor mange gange skal jeg sige det?

Han har nok fået noget amf der var cuttet med vand, det er meget normalt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Ja, der er du godt nok blevet snydt rimelig meget!
Det lyder meget underligt, at de 10g kreatin som du selv har tilsat er forsvundet natten over .. Hmm .. Mystisk!

Medlem

Geografisk sted: ..
Det lyder til at nogen har haft fingrene i dit køleskab..?

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
At cutte sine egne stoffer er som at spytte i sin egen mad.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ok så forklar mig hvordan en stor mængde tørt pulver, bliver til klistret youghurt af at ligge... Og forklar mig så hvordan samme pulver ved ca 80mg giver så meget skrald på at man ikke gider tage andet amfetamin, end det der methamf som suger fugt til sig fra luften..... som jo så ikke kan være methamf... men nok er det alligevel..

http://www.erowid.org/chemicals/meth/meth_basics.shtml

Man kunne så forestille sig at fordi det er lettere at ryge i krystaller - så er det måske noget mindre hygroskopisk - så var det krystaller dig og dine venner havde?

Har du en videnskabelig kilde der kan bevise det du siger?

Hvis det ikke var krystaller dig og dine venner havde, kunne det så ikke bare have været noget ret rent amfetamin?

PLUR

Medlem

Synes ofte folk der laver disse tråde, glemmer at skrive hvor og hvem de har fået stofferne af. Det er jo rimelig væsentligt hvis vi skal vurdere om du er blevet snydt.

Men umiddelbart lyder det helt sikkert som om du er blevet scammet rimelig hårdt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Belastende at skulle godkendes når man har bonghjerne :)

Men

Billede

Kig godt efter, så kan man faktisk se vandet på krystallerne... Så ih nej, det ikke hygroskopisk

Billede

Sjov fugtigt klistret udseende

Billede

Enten er de krystaller sjovt ujævne i overfladen... eller også "sveder" de...

PLUR

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Child of Aum skrev:
Ok så forklar mig hvordan en stor mængde tørt pulver, bliver til klistret youghurt af at ligge... Og forklar mig så hvordan samme pulver ved ca 80mg giver så meget skrald på at man ikke gider tage andet amfetamin, end det der methamf som suger fugt til sig fra luften..... som jo så ikke kan være methamf... men nok er det alligevel..

http://www.erowid.org/chemicals/meth/meth_basics.shtml

Man kunne så forestille sig at fordi det er lettere at ryge i krystaller - så er det måske noget mindre hygroskopisk - så var det krystaller dig og dine venner havde?

Har du en videnskabelig kilde der kan bevise det du siger?

Hvis det ikke var krystaller dig og dine venner havde, kunne det så ikke bare have været noget ret rent amfetamin?

PLUR

Jeg ved godt erowid siger det, men det er altså ikke min oplevelse, og af samme grund har jeg for noget tid siden skrevet til erowid og bedt dem undersøge sagen en ekstra gang. Det var krystaller jeg havde liggende, og det var 100% sikkert methamfetamin, jeg kender ham der lavede det.

Til gengæld kan jeg fortælle dig at jeg aldrig har indtaget mere end 35 mg ren meth på en gang, da det var lige i overkanten. 80 mg ville jeg aldrig drømme om at indtage. Jeg synes det lyder som om det du har indtaget er noget ret rent almindelig amf, der er 80 mg nemlig en fin dosis.

edit: Jeg kan ikke se dine billeder, kan du selv se dem?

Site Webmaster
Brugeravatar

phornuphto skrev:
Synes ofte folk der laver disse tråde, glemmer at skrive hvor og hvem de har fået stofferne af. Det er jo rimelig væsentligt hvis vi skal vurdere om du er blevet snydt.

Det er ikke væsentligt og ingen forhandler diskussion er tilladt af åbenlyse grunde.

OP burde evt. finde ud af om hans køleskab har et voldsomt amfetamin misbrug, da det lyder vildt at 3/4 af stashet fordamper natten over.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det tre billeder fra erowid med våde krystaller - jeg kan heller ikke se dem - ret skummelt.

http://www.erowid.org/chemicals/show_im ... amine3.jpg

Der var det ene af dem....

Det meth jeg tog 80mg af, var cuttet 1:2 med kreatin, og dem jeg købte det af, krystaliserede selv freebase olien ud - så jeg er HELT sikker på det er meth det her - derefter blev det cuttet 1:2 - for derefter igen at blive cuttet 1:3 før det ramte gaden - og det var så hygroskopisk at man skulle tro det var løgn, smed en pose i fryseren af det (det cuttede gade halløj) og tog det ud dagen efter da jeg skulle have det med til fest - der var det pulver - allerede dagen efter var konsistensen helt anderledes og jeg skulle nærmest tørre det inden det kunne sniffes - så endte tit ud i at bombe det.

PLUR

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ok, det ser jo meget overbevisende ud. Jeg undrer mig bare over hvordan jeg har kunnet have det liggende i ugevis uden at det blev fugtigt. Måske min beholder var god til at holde fugten ude... dunno.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvis din beholder er helt lufttæt :) Så kommer der jo ikke noget fugt derind - men en plasticpose - er ikke nok desværre...

PLUR

Site Webmaster
Brugeravatar

Tom Behnke skrev:
Måske min beholder var god til at holde fugten ude... dunno.

Hvordan opbevarede du og CoA jeres methamfetamin? Havde du dit i en lufttæt beholder mens CoA havde sit en ikke helt lufttæt zipbag?

Og måske det fortjener sin egen tråd?

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg havde mit i zipbags - har jeg altid :)

Dem jeg købte af, havde det i to fryseposer - den inderste var helt underlig blød og selvom der var to lag plastic, blev det stadigvæk fugtigt skidtet - mega syret. Tranquility and Concentration.

PLUR

Senest rettet af Freakaling 01 nov 2011 08:40, rettet i alt 2 gange.
Redigeret

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Kan hygroskopien ikke skyldes at stoffet er på en anden saltform end HCl?
Jeg har selv haft fingre i en smule ren d-methamfetamin.hcl, og det var ikke det fjerneste hygroskopisk.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Min erfaring siger også at det slet ikke er hygroskopisk, hverken for den racemiske blanding eller ren d og jeg har netop undret mig over påstanden på Erowid.

COA, kan det ikke være noget dit meth er cuttet med som er hygroskopisk?

Extreme 10g væske og 10g kreatin bliver ikke til 5 g selv når der tages højde for fordampning af væske. Hvorfor cutter du det? Det er virkelig dårlig stil at fortynde stoffer med noget somhelst. Jeg går ud fra at det er med økonomi i tankerne og i det tilfælde vil jeg blot sige skam dig.

Drupe jo det kan godt være årsagen, jeg har kun håndteret HCl-saltet, måske det kunne være sulfat?

Medlem

rbp

så du mener ikke det er væsentligt om han har fået det fra ejn gadedealer eller en han kender i forevejen?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]