Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 23:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: MDAI ??
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Hey Psyche.. Jeg faldt over dette nye RC stof kaldet 5,6-Methylenedioxy-2-aminoindane (MDAI) på nettet. Jeg kunne ikke finde så meget information om stoffet på wiki, så jeg tænkte om nogle af psychedelia's befolkning kunne svare mig på hvad dette egentlig er for noget? :) Dosis,indtagelse,virkning,erfaringer?

Bring it on! :lol:

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Titel: Re: MDAI ??
Site Webmaster
Brugeravatar

Der er ikke meget at finde om det men effekten skulle være MDMA lignende og dosering også som MDMA.

Citat:
I have tried 80 mg of MDAI (i'm very sensitive to drugs)

It takes a little bit more than 1 hour to take effect.
The plateau didn't last so much, less than 3 hours but quite close to some others classics stims (4-MMC).
I didn't know what to expect and i get something very specific.
It reminds me the effect of ritalin ( methylphenidate): a clear awake feeling. It gave me a little but acceptable body buzz. Strangely wikipedia indicate a possible sedacting effect which i didn't get (indeed i took some coffee, but not so much).
Definitely less dysphoric than methylone and less euphoric than 4-MMC. Just clear state of mind which is good IMO.
Music and vision was crystal clear which was nice. Music makes me want to dance.
No bad come down, i only felt sleepy. Just some body buzzing which came back some time to time during the next 8 hours (this part was a little bit boring). During this come down, i had light colors shifting but nothing spectacular.

To summary:
I would say it's not spectacular, but not so bad. No bad come down, which is a good point. I like the clear state of mind. Since it's non neuro-toxic due to missing dopamine activity, i would have expect something who lacks of some effects, but that's not the case.

To compare with MDMA (not sure it's a good idea, but..): The clear state of mind feeling is quite close, but it miss the profound insightful state you get off MDMA which is main part of MDMA magic IMO.

I tried it only one time, so i think this conclusion could needs update after more experiments.

Tråd på Bluelight, indeholder lidt mere information samt et par triprapporter

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Medlem

Lad venligst vær med at offenlig gøre dv. nye RC.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Akira_Dk3 skrev:

Hvordan skal folk så blive advaret imod potentielt livsfarlige RC's

F.eks - hvis alle havde din holdning - så var det nok ikke kommet så hurtigt ud for en 10 år siden, at 2c-t-7 er pisse farligt at insufflere, medmindre dosen er ekstrem lille.

Psychedelia er så vidt jeg husker til HR og ikke til at tilbageholde oplysninger om stoffer - selvom de er nye - det jo helt hul i hovedet.

PLUR

Medlem

Child of Aum skrev:
Akira_Dk3 skrev:

Hvordan skal folk så blive advaret imod potentielt livsfarlige RC's

F.eks - hvis alle havde din holdning - så var det nok ikke kommet så hurtigt ud for en 10 år siden, at 2c-t-7 er pisse farligt at insufflere, medmindre dosen er ekstrem lille.

Psychedelia er så vidt jeg husker til HR og ikke til at tilbageholde oplysninger om stoffer - selvom de er nye - det jo helt hul i hovedet.

PLUR

Det kan du faktisk have ret i, trækker hermed min ''klage'' tilbage :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På sølvfadet med flag i
Selvom wikipedia ikke kommer med de svar du søger, synes jeg alligevel der er meget interessant information - til de dovne: http://en.wikipedia.org/wiki/5,6-Methylenedioxy-2-aminoindane

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Når der næsten ikke er noget at finde på hele nettet, så er det godt nok usandsynligt, at nogen små danskere på psychedelia ved mere. Forums som bluelight og drugs-forum er for eksempel langt mere fremme i skoene, så nej, der er ingen fornuftig grund til at skrive om ukendte stoffer herinde, før der er en grund til at advare.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Jeg synes det giver fin mening at diskutere sådan nogen ting herinde? Det virker faktisk som et spændende RC modsat mange andre.

Medlem
Brugeravatar

Hey hvem er SWIM på de der forums?

Og hvordan ved man at hvordan stoffet ikke er neurotoksisk? (Hvis kemi og biologi på højniveau + en tur på uni kræves for at vide dette, er det lige meget. :) )

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
SWIM = someone who I met... Det er bare for, at du ikke skal skrive, jeg, mig osc - altid skriv så det lyder som om at du kun har hørt om det.. Dette har min farbrors hund fx fortalt mig..

Medlem
Brugeravatar

Birkes skrev:
Hey hvem er SWIM på de der forums?

Og hvordan ved man at hvordan stoffet ikke er neurotoksisk? (Hvis kemi og biologi på højniveau + en tur på uni kræves for at vide dette, er det lige meget. :) )

SWIM: Someone who isn't me, SWIY: Someone who isn't you etc etc.

For at finde ud af om et ukendt stof er neurotoksisk, ja så skal du nok have kemi/biologi på højniveau osv, men ellers er det jo bare at læse og/eller spørge omkring (evt. spørge vidende folk herfra hvis det er lyssky substanser)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Seks kilo!
Så sidder man som tossen på Bluelight og tænker: "Hold kæft ham der SWIM laver en masse lort" :P

PS: Off-Topic :D

In our memories
Brugeravatar

spiffeh skrev:
Jeg synes det giver fin mening at diskutere sådan nogen ting herinde? Det virker faktisk som et spændende RC modsat mange andre.

Det giver da ingen mening at diskutere noget, som ingen aner noget som helst om, overhovedet

Der kan måske godt hives noget teoretisk ud af nogle kemistuderende herinde, men helt ærligt, det er lagt på forhånd, at udbyttet af viden kun kan blive minimalt.

Lær at bruge engelske forums, hvis I vil diskutere så ukendte kemikalier.

In our memories
Brugeravatar

Jeg er også for nyligt faldet over MDAI og MDMAI, det er aminoindan-homologerne af henholdsvis MDA og MDMA.
Effekten skal jeg ikke kunne sige så meget om.

Jeg vil tro at dosen er det samme som MDA/MDMA, men jeg er ikke 100% sikker.

Jeg har for nyligt eksperimenteret lidt med MMA (3-Methoxy-4-methyl-amfetamin), som er groft sagt 4x så potent som MDA, og alt i alt et lækkert materiale.
Udover det er aminoindan-homologen MMAI også lavet, og ser ligesom MDAI og MDMAI også ganske tiltalende ud IMO.

Alle substanserne er svjv publiceret af Dr. David Nichols.

Jeg havde for nogle år siden et par gram IAP (Indanylaminopropan), som skulle være 2-4x så potent som MDA - nærmere 2x så vidt jeg husker, det var også ganske rart, men MMA er helt klart tættere på MDMA.
Jeg gad gerne prøve MD(M)AI og se hvor tæt det er på.

Akira > Er det her nu hemmelignarko.dk? Haha...

Stodder
Brugeravatar

Dextrose skrev:
Jeg har for nyligt eksperimenteret lidt med MMA (3-Methoxy-4-methyl-amfetamin), som er groft sagt 4x så potent som MDA, og alt i alt et lækkert materiale.

Jeg har læst dine indlæg på BL og må sige det lyder ganske tiltalende. :D
Jeg får selv muligheden for at afprøve både MDAI og MDMAI indenfor et par uger og jeg er ret så spændt på effekten.

In our memories
Brugeravatar

Lad endeligt høre fra dig! :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dextrose skrev:

Med "4x så potent" mener du så at man kun skal have 1/4 af den tilsvarende mængde - eller at stoffet er 4x bedre? :oops:

In our memories
Brugeravatar

Nej, det var doseringen... 20-40 mg. må siges at være dosis-rangen.

Den kvalitative effekt vli jeg ikke udmåle i procent! :P

In our memories
Brugeravatar

IMO er MMA i hvert fald ikke tæt på MDMA i virkning, men muligvis MDA... visuals er dog meget 2C-B-agtige, fede er de... det er et meget skægt psykedelisk stof... men det er super anti-stimulerende og gør én instant uintelligent og sløv.

Ved heller ikke med dosen. Jeg delte 800 mg med en kammerat over en tur på måske 10-15 timer, da jeg tog det. På intet tidspunkt var vi serotoninblæste på den rigtige måde, men vi gakkede rundt på gulvet og op af væggene i et fedt koger-surrealistisk trip.

In our memories
Brugeravatar

Minimal skrev:
Ved heller ikke med dosen. Jeg delte 800 mg med en kammerat over en tur på måske 10-15 timer, da jeg tog det. På intet tidspunkt var vi serotoninblæste på den rigtige måde, men vi gakkede rundt på gulvet og op af væggene i et fedt koger-surrealistisk trip.

Ligesom for meget MDMA?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]