Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 23:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Et par af mine venner har fortalt mig at det mephedron der er på gaden nu, ikke er nær så farligt som det der var i landet for et halvt år siden.
Noget med at der skulle være kommet 2 nye og bedre(mindre skadelige), udgaver siden det jeg prøvede første gang for et halvt års tid siden.

Jeg har kun prøvet det 2 gange, da jeg ikke har lyst til at smadre min hjerne, da jeg mere er coke-typen.

Jeg prøvede det første gang for et halvt års tid siden, og det var ret vildt iforholdet til det jeg prøvede for et par måneder siden.

Er der nogen der ved om det er rigtigt?

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
tigerfunk skrev:
da jeg ikke har lyst til at smadre min hjerne, da jeg mere er coke-typen.

:lol:

Dvs at du alligevel prøvede det først, og nu gerne vil høre at det ikke er lige så skadeligt som det altid har været? En kemisk struktur bliver ikke mindre toxisk. Medmindre det selvfølgelig rent faktisk ikke er mephedron

Medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
kan huske dengang mephedrone lige kom ud og jeg prøvede det for første gang.. Det var FULDKOMMEN GULT.. OG DET STANK SOM BARE HELVED.. OG DET VAR MØØØØG HAMRENDE STÆRKT... det var så stærkt jeg næsten fik kikse fjæs på som på E.. og enda rigtig meget og jeg kunne dårligt snakke.. jeg mumlede bare og rullede med øøjnene...

synes senere hen her hvad man nu engang får hjem fra kina osv efterhånden er krid hvidt og lugter meget svagt og ikke nær så stærkt som det gule der engang var ude.
men det er stadig stærkt.. kan vi hurtig blive enige om.!

Den eneste forklaring jeg kan komme på er at man får mindre rent Mephedrone hjem og så det er en mere hvid konsistens efterhånden.. kan ikke komme på andre forklaringer.. fordi virkningen er sådan set den samme.,, bare graden af hårdheden som er en anden..

Mange skælder mig ud over at rent mephedrone absolut er hvid og det er de 100% sikre på... Men jeg har nu mange som kan bekræfte at det gule stads var MEGET stærkere.. OG det var med garanti mephedrone AKA 4-methylmethcathinone som der stod på pakken...
Så ved ikke om ren mephedrone er gult eller ej.. eller hvorfor det i det hele taget var gult dengang.. måske farvestoffer???
Og kan heller ikke se hvorfor det hvide pulver er svagere.. selvom der står på pakken det er 99,96% rent

Og hvis vi skal vænde tilbage til emnet om det "nye" mephedrone er farligere eller ej.. så er det med garanti mindre farligt fordi det ikke er lige så stærkt... men på den anden side så suger man vel også meget mere af det så ;D.. så i sidste ende løber det jo op i et.. Det er jo trods alt det samme stof.

Junior medlem

Citat:
Dvs at du alligevel prøvede det først, og nu gerne vil høre at det ikke er lige så skadeligt som det altid har været?

Tror du har misforstået spørgsmålet. En af mine venner er blevet ret glad for det, og fortalte at det man kan få nu er mindre skadeligt(dog stadig farligt), end det man kunne få for et halvt år siden.

Er der nogen der kan bekræfte at det er en røver?

Medlem

hmm.. tror jo kraftigere det er og jo mere af stoffet du får tilført ind til hjernen på 1 gang jo farligere er det...
og hvis det var stærkere dengang som jeg vil mene det var.. så ja.. så er det skam ikke en røver...

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt derude et sted.. der er jeg.. lige nu
NSjælland Dude skrev:
hmm.. tror jo kraftigere det er og jo mere af stoffet du får tilført ind til hjernen på 1 gang jo farligere er det...
og hvis det var stærkere dengang som jeg vil mene det var.. så ja.. så er det skam ikke en røver...

Sorry off topic !

Hey dude ? ser du stadig døden ?
Jeg er vildt nysgerig omkring det.. tjek lige den tråd du lavede for lidt siden.. folk har skrevetl.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det med "gult" og "hvidt" Mephedron er noget pis. Mephedron er ikke noget stof, man rigtig ved noget om. 4-methylmethylcathinon kunne i princippet være grønt ved mest ren tilstand.

Jeg tror, at der bliver snakket om "methedrone", bk-PMMA. Jeg har dog ALDRIG rørt bk-PMMA, fordi det virkelig lyder til noget kræftfremkaldende lort. Dog vil jeg godt indrømme, at den kemiske struktur tyder på, at det er et dejligt stof - men VILDT skadeligt.
Rådet er selvfølgeligt, at du skal holde dig flere kilometer fra lortert.

PS: Jeg håber ikke min post er helt fucked, for jeg er fandme stiv og skæv. Sådan er det er være student - jo tak!

Admin
Brugeravatar

4-MMC vil i princippet aldrig kunne være grønt i ren tilstand. Udfra strukturen kan man se, at det er farveløst. Et organisk stof skal have mindst 8 konjugerede dobbeltbindinger for at være farvet. Alternativt indeholde metalioner. 4-mcc har ingen af delene.
Hvis man får gulligt 4-mmc er det fordi der er urenheder i. Men urenhederne kan også være hvide, så man kan intet sige om renheden af et stof udfra dets farve. Til dels kan man ved konsistensen, men formelt kan man ikke se på et stof hvor rent det er.

Til topic:
@tigerfunk: der er ingen der kan sige dig, hvad det er for noget du har fået fingre i. 4-mmc vil altid være 4-mmc. Den eneste måde jeg kan se, det kan blive bedre er, hvis det før har været forurenet med noget skadeligt og nu er renere. Men jeg tror, 4-mmc i sig selv er pænt usundt. Du skal ha det analyseret for at du kan finde ud af, hvad det er. Mit bedste gæt er, at det er et eller andet nyt kemikalie der er kommet på markedet. Der findes jo en bunke af analoger der tilsyneladende virker henad 4-mmc.

Egentlig er de her tråde meningsløse. Der kommer intet brugbart ud af det "Hey, min pusher har lige fået det vildeste bla bla bla... Ved I hvad det er?" Det eneste man med sikkerhed kan identificere er medicin lavet til det danske marked. Obskurt narko er så godt som umuligt uden en analyse.

-Jimmy Carter

Insane psychedelia user!

Imp skrev:
4-MMC vil i princippet aldrig kunne være grønt i ren tilstand. Udfra strukturen kan man se, at det er farveløst. Et organisk stof skal have mindst 8 konjugerede dobbeltbindinger for at være farvet. Alternativt indeholde metalioner. 4-mcc har ingen af delene.
Hvis man får gulligt 4-mmc er det fordi der er urenheder i. Men urenhederne kan også være hvide, så man kan intet sige om renheden af et stof udfra dets farve. Til dels kan man ved konsistensen, men formelt kan man ikke se på et stof hvor rent det er..

Det er fedt med noget teori :mrgreen: Kan du forklare mig hvorfor at 4-nitrophenol ligner tis-sne? Det opfylder ingen af dine kriterier.

Beklager offtopic.

Medlem

Geografisk sted: Ønskeøen
det er takket være nitrogruppen. toluen er jo også farveløst, mens mono-,di- og trinitrotoluen er gule. men ikke alle stoffer med nitrogrupper er farvede, det kommer an på antallet af konjugerede dobbeltbindinger (eks. er nitrocellulose hvidt)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Krystalstørrelsen kan også give et hint om renheden, men kan selvfølgelig ikke bruges til at dokumentere noget.

Medlem

ville ha skrevet i advarsels tråden, men den er låst. Var til en fest i weekenden hvor der var en gut der røg på hospitalet efter at ha taget bare 3 streger af det lort!!! og han havde kun lige drukket lidt bajere inden, han var altså ikke blæst i forvejen. håber fandme snart folk vågner op og fatter at bare fordi det er lovligt er det ikke ufarligt, TÆNK JER FORHELVEDE OM....

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Cordillera de los Andes
det er skam ulovligt nu...

Junior medlem

Er ked af at høre at din bekendte til festen røg på hospitalet.. Men kunne godt tænke mig at høre hvad der skete med ham siden han skulle en tur på hospitalet.. Bare så andre har en mulighed for at være opmærksomme på evt negative ting..

Medlem

neRf skrev:
Er ked af at høre at din bekendte til festen røg på hospitalet.. Men kunne godt tænke mig at høre hvad der skete med ham siden han skulle en tur på hospitalet.. Bare så andre har en mulighed for at være opmærksomme på evt negative ting..

kendte ham ikke så ved faktisk ikke hvordan det går med ham... eller hva lægerne har sagt. Så bare han faldt om og han rystede en del og så blev der ringet 112, da de ankom var han total bleg og hans læber var næsten lilla :S

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Syd for vest, 3. stjerne til venstre.
Det vil så sige at du ikke aner hvad han har indtaget ved siden af og om han spist og drukket ordenligt inden og imens ?

Medlem

Opis skrev:
Det vil så sige at du ikke aner hvad han har indtaget ved siden af og om han spist og drukket ordenligt inden og imens ?

jo det ved jeg netop. hvorfor tror du jeg skriver det?? han var en af mine gode venners ven, og han havde været sammen med ham hele dagen og han var der da han tog lortet!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Syd for vest, 3. stjerne til venstre.
ok, lød bare som om at du intet kendte til selv fyren, da du skriver at du ikke kender ham.

Medlem

jarh ok slap lige af.. Der er altså også mange som er kommet på hospitalet af Coke, Amf, MDMA, Meth osv osv osv.. Hold jer fra lortet ;D
Tag lige og relax lidt.. joh Mephe er toxic.. Men det er dog på højde med så meget andet.. I får det til at lyde som om det er dødens pølse iforhold til alt andet...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

NSjælland Dude skrev:
jarh ok slap lige af.. Der er altså også mange som er kommet på hospitalet af Coke, Amf, MDMA, Meth osv osv osv.. Hold jer fra lortet ;D
Tag lige og relax lidt.. joh Mephe er toxic.. Men det er dog på højde med så meget andet.. I får det til at lyde som om det er dødens pølse iforhold til alt andet...

Snif hvad du vil.... folk giver vel bare gode råd..

(Baudelaire 1860).

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]