Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 jun 2024 18:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 53 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: Flydende DXM
Indlæg: 08 apr 2002 19:24 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 20 feb 2002 02:01
Indlæg: 1199
Geografisk sted: Nordsjælland
Lige et hurtigt spørgsmål: Er det muligt at bruge flydende Dexofan, ved ikke om det er helt det samme som der er i pillerne, men det hedder Dextromethorphan. Sku godt nok være brugt inden 09-2001!


Top
 Profil  
 
 Titel: Flydende DXM
Indlæg: 08 apr 2002 21:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 jan 2002 02:01
Indlæg: 2
Geografisk sted: Kolding
Ok ja....Flydende dexofan er fint...de andre ting der er i er ikke aktive stoffer.
De største bagdele er smagen(Addd), og så er det dyrere....

mener jeg har regnet ud at de små flasker=10 piller, store=20

der er 100 ml i de små og 200 i de store mener jeg.

Mig og mange af mine venner har drukket flydende over 20 gange uden nogen former for anderledes rus/bivirkning....

ej...egentligt syntes jeg at det slår hurtigere flydende, og mand bliver ikke helt så dum...lidt mere party agtigt....


Top
 Profil  
 
 Titel: Flydende DXM
Indlæg: 08 apr 2002 22:03 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
NEJ, MUUGOR, nu skal du ikke få gode ideer!


Top
 Profil  
 
 Titel: Flydende DXM
Indlæg: 08 apr 2002 22:36 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 20 feb 2002 02:01
Indlæg: 1199
Geografisk sted: Nordsjælland
[img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Allerede forsent har en halv flaske stående


Top
 Profil  
 
 Titel: Flydende DXM
Indlæg: 08 apr 2002 22:43 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
så gå da ud og få en depression, ikke mit problem.


Top
 Profil  
 
 Titel: Flydende DXM
Indlæg: 09 apr 2002 01:23 
tror squ ikke at han får en depression ved at indtage lidt DXM.......

Men jeg tror ikke at han skal indtage medicin som er over sidste brugsdato - tror ikke det er sundt - men jeg ved det squ ikke - har aldrig medicin til at ligge i så lang tid - det ryger lige i kælderen......

Men pas nu på ik? MUUGOR?


Top
  
 
 Titel: Flydende DXM
Indlæg: 09 apr 2002 05:37 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 jan 2002 02:01
Indlæg: 109
Geografisk sted: Flensborg
Hmmmm..... Jeg ville da gå ud fra at det meste medicin kan holde sig i LAAANG tid.... For det meste er det vel bare kemikalier... ??

Ja, flydende er der sgu ikke nogen problemer med, udover smagen som tidligere nævnt.

Og depression af DXM?? Har jeg sgu aldrig hørt om.... Desuden er DXM et morfin-lignende stof, og er der nogen der har om morfin depressive personer? Jeg er selvfølgelig ikke læge, men jeg kunne sgu ikke forestille mig at det ville ske.

Selvfølgelig hvis du har taget det gennem længere tid og så stopper.... Men sådan er det vel med de fleste stoffer??

Hygge....


Top
 Profil  
 
 Titel: Flydende DXM
Indlæg: 09 apr 2002 16:02 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 29 maj 2001 01:01
Indlæg: 1867
Du skal IKKE drikke flydende DXM, der er massere af underlige stoffer i hostesaften som du kun får det dårligt af! Og desuden skal du drikke en hel flaske for at trippe..

Hvorfor køber du ikke bare pillerne (dexofan) på apoteket? De indeholder ren DXM, og koster kun 51,95kr. for 600mg. Du kan evt. læse trip-rapporterne omkring dosis etc.

/me tror snart jeg skal æde DXM igen..

[ 09 April 2002: Besked ændret af: daffy duck ]


Top
 Profil  
 
 Titel: Flydende DXM
Indlæg: 09 apr 2002 16:26 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 sep 2001 01:01
Indlæg: 257
Geografisk sted: Aalborg
Ingen depression på DXM? Lærer i folk ikke noget, læs dog Dexofanoidens to indlæg, lidt længere nede i "syntetiske drugs".
http://www.psychedelia.dk/forum/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=4&t=000447


Top
 Profil  
 
 Titel: Flydende DXM
Indlæg: 09 apr 2002 16:32 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 29 maj 2001 01:01
Indlæg: 1867
Han gik da også lidt amok med det! En lille dosis er 5-6 piller og en STOR dosis er 20piller. Hvor mange pakker havde han ikke ædt?!


Top
 Profil  
 
 Titel: Flydende DXM
Indlæg: 09 apr 2002 18:03 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 maj 2001 01:01
Indlæg: 9
Geografisk sted: Horsens
Er der nogle af jer som har erfaring med at kombinere Dxm med guld cacao, Prøvede selv at æde 10 dexofan + ca 1G hash i cacao her i weekenden. Hold da kæft jeg blev underlig, jeg kunne pludselig zoom ind på alt. Og jeg fattede ikke at mit toilet pludselig var blevet ca 30 meter lang.
Kan klart anbefales hvis man vil prøve noget anderledes.
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: Flydende DXM
Indlæg: 09 apr 2002 19:00 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 03 sep 2001 01:01
Indlæg: 78
Geografisk sted: Danmark
Hør - jeg må hellere blande mig lidt hvad angår dxm og depression.

Jeg ved sq ikke om jeg lider af depression eller ej, men jeg er overbevist om at dxm ikke i sig selv kan fremkalde en depression. Derimod kan dxm forstærke visse tanker hos dig (selvfølgelig alt efter dosis!). I mit tilfælde var det mine selvudslettende tanker der blev forstærket.... [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] ...resultatet kender i.

Det er vist almindeligt kendt at dxm får én til at fokusere på døden o.lign.

Dxm kan kan skam være en fed oplevelse, men tag nu og UNDERSØG det grundigt, før du kaster dig for meget ud i det! Det kan få uoverskuelige konsekvenser a la det jeg lort jeg var uforsigtig nok til at rode mig ud i. [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]
Som PoO råder til, kan du jo læse mine to indlæg ang. en (meget) dxm påvirket februar måned.

Jeg ved ikke med jer andre dxm frådere, men jeg har ALTID en STÆRK trang til at tage dxm igen, 2-3 dage efter et trip. Trangen bliver svagere og svagere for ca. at forsvinde 2 uger efter trippet, hvor man ligesom bliver helt 'normal' igen. (?)

Flydende dxm kender jeg ikke - men så længe det er Dextromethorphan, så er det det samme som pillerne.

Dark Sky - aka ~~~Dexofanoiden~~~

PS! Selvmordstankerne var ikke dxm'ens skyld, de har været der længe.


Top
 Profil  
 
 Titel: Flydende DXM
Indlæg: 09 apr 2002 20:27 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 apr 2001 01:01
Indlæg: 1149
Dexofanoide, nu tjekker du fandme din PM... Jeg har skrevet lige siden sidste gang du lavede et indlæg, og jeg vil Meget gerne have at du læser det.

/Tias


Top
 Profil  
 
 Titel: Flydende DXM
Indlæg: 09 apr 2002 20:27 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 29 maj 2001 01:01
Indlæg: 1867
Dexofanoiden: Jeg har godt nok aldrig mærket en stor trang til at trippe igen lige efter et godt trip?! Med hensyn til depri. og alt det der er DXM ikke farligt hvis man tager det med måde. Personligt synes jeg DXM er et så underligt stof at jeg ikke er helt vild med det, men engang imellem er det da meget sjovt at lege med [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Hvordan går et egenlig med selvmords tankerne, depri. etc ?? Er du ovre det?

Muugor; Hvis du vil lege sikkert med DXM så tag fornuftige doser og lad vær med at trippe mere en max 2 gange om måneden! Og så køb da for guds skyld piller og ikke hostesaft! Det er ikke specielt fedt at brække sig! Synes jeg [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: Flydende DXM
Indlæg: 09 apr 2002 21:04 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 20 feb 2002 02:01
Indlæg: 1199
Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg har sku da ikke tænkt mig at begynde at bruge det jævnligt. Jeg har bare set en del venner trippe DXM og læst en del om det... bla. i tripreporterne. Jeg havde sku heller ikke tænkt mig at lægge ud med 10 piller, regnede medd at starte på omkring de 5. Så ikke nogle dumme ideer her. Muugor


Top
 Profil  
 
 Titel: Flydende DXM
Indlæg: 09 apr 2002 21:55 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
Bevæger man sig allerede i narkoman retningen? I sidste uge var der vist en person som sagde at han stoppede med alt udover hash og øl, også lige ET svampetrip, i den her uge skal der pludeselig også DXM på bordet?

Er det ikke det samme som narkomanerne siger? nu skal det være slut, men først lige et fix til (og et til og et til osv.)


Top
 Profil  
 
 Titel: Flydende DXM
Indlæg: 09 apr 2002 22:02 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 29 maj 2001 01:01
Indlæg: 1867
Nu er det jo ikke fordi DXM er et særlig hård stof, men jeg kan se hvor du vil hen! Shame on you, Mugoor! [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Post lige en trip rapport hvis du oplever noget der er værd at skrive om.. Husk at DXM er et stof der er ret kortvarende og at man kan forlænge forløbet uden at hæve effekten ved at tage en ny dosis inde i trippet!

Trip safe!


Top
 Profil  
 
 Titel: Flydende DXM
Indlæg: 09 apr 2002 22:03 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 20 feb 2002 02:01
Indlæg: 1199
Geografisk sted: Nordsjælland
Jo så siger vi det. Bare vendt jeg skal nok bevise jeg kan stoppe. Jeg regner faktisk alligevel med at prøve et eller andet fra Soma. Jeg tager minimal dosis, vil bare gerne lige prøve et eller andet anderledes. Ligesom for at slutte af med det. Den her weekend og så bliver det ikke til meget andet end lidt hash et par gange om måneden og øl. Men slap nu af, jeg ved alle siger at de sagtens kan stoppe til vær en tid og siger at de ikke er langt ude, bla bla... Men jeg ved sku jeg har nok selvtillid og hjerne til at stoppe og ikke ende for langt ude. Jeg mener seriøst at jeg ikke vil smadre min fremtid, slet ikke når jeg ved jeg kan blive til noget. Lige til sidst: Det er nok et rimelig dumt spørgsmål, men er salvia over hovedet så vildt, hvis man holder sig til en lille dosis. I forhold til at jeg har trippet næsten 3 gram amazone. Muugor

[ 09 April 2002: Besked ændret af: Muugor ]


Top
 Profil  
 
 Titel: Flydende DXM
Indlæg: 09 apr 2002 22:06 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 29 maj 2001 01:01
Indlæg: 1867
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Muugor:
Det er nok et rimelig dumt spørgsmål, men er salvia over hovedet så vildt, hvis man holder sig til en lille dosis. I forhold til at jeg har trippet næsten 3 gram amazone. Muugor<HR></BLOCKQUOTE>

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Nej da, ryge bare 1g. 10x, der sker sgu' nok ikk' det vilde! [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: Flydende DXM
Indlæg: 09 apr 2002 22:10 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 20 feb 2002 02:01
Indlæg: 1199
Geografisk sted: Nordsjælland
Det var jo nok heller ikke lige det jeg havde tænkt mig!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 53 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team