Følgende burde måske postes i en fitness gruppe, men jeg har mere tiltro til jer herinde på psychedelia, da jeg har haft profiler herinde sådan on-off i 20 år og ved hvad det er for et forum - nok om det…
For en del år siden - det har måske været år 2010-2012 - brugte jeg noget Pre workout. Der fandtes ikke så mange mærker dengang. Det var primært Jack3d og jeg har set at man kan få Jack3d som en reproduktion, men jeg tvivler nu på at det er det samme efter firmaet blev lukket ned og reproduktionen blev overtaget af en 3.-part.
Men når jeg tog det fik jeg turbo i kroppen og kunne løbe/cykle stærkere i længere tid, løfte lidt tungere vægte osv. og det FØLTES som “clean energy” - det var ikke den der brændende og stikkende fornemmelse i huden og hjertet var ikke ved at hoppe ud af brystet på mig - hvor “clean” energien har været kan nok diskuteres, men det var den subjektive følelse jeg fik.
Nogen der ved hvor jeg kan finde en god Pre workout som giver mig ekstra turbo, men uden en “beskidt” rus med brændende og stikkende fornemmelser og et hjerte som er ved at hoppe ud af brystet? Jeg tænker det måske skal være en med relativt få men gode/rigtige ingredienser. Hvis den giver mig lidt eufori og humørløft gør det heller ikke noget, men det primære formål er egentlig at det skal være en præstationsfremmer.
Efter min overbevisning er det hovedsageligt niacin, beta alanin og synefrin som jeg ikke bryder mig om. Men jeg er selvfølgelig ikke sikker for jeg ved ikke helt hvordan det virker når det hele kombineres.
Og hvorfor køber jeg så ikke en helt lovlig Pre workout fra fx Bodylab? Fordi den ikke giver mig den fornødne turbo/energi. Der mangler ligesom bare noget…
|