Kickkick skrev:
Det er krystaller vi får
hva tænker du med redose. Hvor mange mg skal den være. Konen vejer 65 kg. Hvor mange mg skal hun ha første gang og redose.
Koncerten starter ved 20 tiden så jeg tænker vi starter med spritten ved 17 tiden. Hvornår skal vi nappe første omgang ??
Ved ikke helt med at blande MDMA og alkohol, personligt synes jeg at ren MDMA er en meget bedre oplevelse end at blande det med andre stoffer.
Man kan ikke altid regne med dosering ud fra kropsvægt, man skal også regne det ud alt efter ens stofskifte, det er selfølgelig bare på egen vurdering... og så også i hvilken kontekst man vil indtage det - hvis man bare sidder hjemme på sofaen og ikke bevæger sig særligt meget, kan man tage højere doser, uden risiko for farlige fysiske bivirkninger, men siden i skal til technoparty så vil jeg helt klart sige hold dosen lavere, start med 50-100mg og hvis det ikke kan mærkes så kan i supplere med flere små bomber, pak nogen på forhånd måske.
Nup den første 19:30 så begynder det at kick in omkring 20
og husk at du først peaker ca. 2 timer efter du har taget det første, så vent et godt stykke tid med at redosere. Hvis det stadig ikke virker kraftigt nok efter 2 timer, kan du roligt tage noget mere.
HUSK!!! når i tager bomber, så drik rigeligt med sodavand eller ting med brus, ellers får i nok lidt bøvl med mavesyren