Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 12:22


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Indlæg: 12 mar 2019 01:54 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Håber da ikke indlægs-skriveren i 2008 har ladet sig påvirke af , eller endda afprøvet, venindens vanvids-projekt med 2500 mg mdma plus amf. Men hvis; så kunne det da være interessant at vide hvordan det gik .


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 nov 2022 10:08 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 nov 2022 10:01
Indlæg: 1
Tag virkelig jeres forholdsregler til jer, og læs på stoffet.
Jeg er netop lige kommet hjem fra hospitalet efter en hæftig overdosis på lidt over et 1g. MDMA i ét glas rom og cola. Jeg har haft blackout, og valgt at gøre dette drastiske dumme valg, og endt i kramper og bevidstløshed i min venindes arme også i respirator på hospitalet en hel weekend. Chancen var lille for jeg ville vågne. så jeg siger bare PAS NU PÅ.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 nov 2022 11:11 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Jo tak - med minimal viden om doseringer kunne du have undgået hvad du har været igennem. Det lyder helt vanvittigt at indtage over et helt gram af hvilket som helst stof næsten. Godt at du klarede den og nu forhåbentlig bliver en der vejleder og rådgiver andre om doseringer af diverse =) Når vi taler narko, giver 1+1 aldrig 2


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 dec 2022 19:01 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 dec 2016 14:21
Indlæg: 266
Geografisk sted: København
Det virker ikke som om så mange læser anbefalingerne fra fx rollsafe.

Jeg lægger det lige ind her så andre der læser denne tråd ikke tror man skal tage xxx mængde fordi der er folk i tråden der har dummet sig.

Rollsafe’s anbefaling pr dd. er ens vægt +50mg, så hvis man vejer 60kg så skal man max tage 110mg FOR HELE SESSIONEN!

Vejer man over 70kg er max anbefalet dosis 120mg. Igen gælder det for hele sessionen.

Det anbefales IKKE længere at redosere.

Detaljerne kan læses her: https://rollsafe.org/mdma-dosage/

Jeg kan i øvrigt byde ind med at jeg vejer lige over 100kg, og da jeg engang tog 160mg ift. de normale 120mg jeg tager så mærkede jeg ingen (positiv) forskel. Det var fra samme batch.

Hilsen BluePill

_________________
"Klarsyn er som absolut gehør - bare med øjnene."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 dec 2022 19:31 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Amen. Jeg er helt enig. Jeg vejer 75 kg., og jeg skal have 125 mg. Jeg redoserer ikke længere.

Hvis du er ude i nattelivet, og ikke lige har en vægt i baglommen, så kan du gøre følgende:

Hvis du har MDMA i form af 1 gram pulver, så del pulveret tre gange: Find en tallerken, eller noget andet fladt, og del pulveret i to lige store bunker. Del den ene af bunkerne i to lige store bunker. Og del til sidst den ene af bunkerne i to lige store bunker. Så har du din dosis. Hvis du vejer langt over 75 kg., så tag lidt mere. Hvis du vejer langt under 75 kg., så tag lidt mindre.

Hvis du har MDMA i form af piller, så skær pillen over, og tag en halv pille. Vent i 1½ time. Hvis virkningen er utilfredsstillende, så tag den anden halvdel af pillen. Hvis virkningen er god, så smid den anden halvdel ud, så du ikke bliver fristet til at tage den senere.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team