Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 19:57


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 06 okt 2022 16:59 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 okt 2022 15:42
Indlæg: 7
Jeg har et spørgsmål til jer eksperter omkring en oplevelse jeg havde med Emma I går nat.

Indledningsvis kan jeg fortælle at jeg har taget Emma omkring 50 gange og alle gangene endte med et positivt output.
Jeg forbinder Emma med afslapning, varme i kroppen og fysisk sensitivitet.
Og ud over at det plejer at gøre mig glad og bekymringsfri, og giver mig evnen til at fordybe mig i musik,
Så har jeg aldrig oplevet at få en decideret psykedelisk effekt. Eller det vil sige, jeg har aldrig fået en psykedelisk effekt bortset fra i går.

Den første time efter indtag, kom de velkendte følelser som jeg lige har beskrevet, og jeg tog så derfor op til den dosis som jeg plejer at tage for at opnå fuldt effekt. Men lige efter jeg havde taget den sidste bombe, så kom der en virkelig underlig og ukendt, ja endda skræmmende psykedelisk effekt fra det første jeg havde indtaget. Jeg kom ind i en drømme agtig verden som udviklede sig til et mareridt fyldt angst og deja-vu på deja-vu. Da effekten fra den sidste bombe så kom var jeg helt ude og skide, jeg lå bare som en lille skræmt mus under dynen i mens hjertet galoperede afsted. Og i et virvar af flashbacks, synshallucinationer og paranoia måtte jeg tage noget beroligende i håb at kunne falde i søvn, og sove fra den alt for intense oplevelse.

Jeg kan fortælle at jeg altid tager omkring 1g i løbet af en Emma tur, og det plejer at være perfekt. Men i går var 1g absolut overkill.

Det Emma jeg tog i går var en stor brun krystal, og jeg har mange før taget Emma som bestod af store brune krystaller som både så ud og endda smagte som det her. Så fatter ikke at jeg oplevede så voldsom en psykedelisk effekt i går.

Mine spørgsmål kommer så her.

Er der forskel på de forskellige MDMAs molekylestruktur, eller har denne her Emma bare været stærkere end det jeg
plejer at få?

Eller tror i måske at der er tilført en ekstra substands i krystallerne af en 3. mand?

Hvordan undgår man at dette sker igen, kan man kvalitets tjekke det, for at kunne bekræfte om det er enten er med eller uden psydeliske effekt?

I må gerne skrive jeres svar, og egne oplevelser hvis i har opnået noget lignede.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 okt 2022 19:57 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Du har overdoseret. ½ g dosis er aalt for meget.
Jeg tror alle der leger i de doser oplever noget lignende. Jeg selv inklusiv. Det er farligt, og man kan mærke det. Men altså, når først man er i gang, er det svært at lade være. Specielt når man har mere, og man bare knalder ud alene ...
Der er så mange bivirkninger ved det stof, specielt i de doser, så det eneste man kan råde til er bare at holde doserne nede. Så kan kroppen godt klare lidt ekstra. Evt. nøjes med 250 mg.
Det er også vigtigt at restituere, så hjernen får genopfyldt depoterne, så man kan tømme dem igen.

Af egne erfaringer, har jeg set mig selv, spaltet, i et spejl. God i mig, ond i spejlet. Det gav mig et mindfuck, og jeg kunne ikke lade være med at snakke med mig selv. Det var som om jeg snakkede med en anden. Som om at jeg svarede noget andet inde fra spejlet. Fuldstændigt(!) dissocieret fra mig selv. Super creepy. (700 mg)

Ellers bare mærkelig spooky geometri, syret flak, blackouts, og brainzapps.
Kan dårligt huske det, men kan da relaterer til dine erfaringer.

Pas på 1g er kan være fatalt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 okt 2022 23:48 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 okt 2022 15:42
Indlæg: 7
Jeg har taget 1g rigtig rigtig mange gange uden at det på nogen måde kan sidestilles med den oplevelse jeg havde i gåe.em ja 1g er i overkanten


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 okt 2022 06:35 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
KALIMADRE skrev:
Jeg har taget 1g rigtig rigtig mange gange uden at det på nogen måde kan sidestilles med den oplevelse jeg havde i gåe.em ja 1g er i overkanten


1g er ikke bare i overkanten. Det er direkte livsfarligt. Unaset om du har gjort det før. Du er helt ude på kanten i den dosering..det er slet ikke mærkeligt at du får psykedeliske effekter. Hvis du skal bruge 1g for at mærke mdma, skal du holde en laaaaang pause. Normalt er 100-200 mg rigeligt

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 okt 2022 06:38 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
KALIMADRE skrev:
Jeg har taget 1g rigtig rigtig mange gange uden at det på nogen måde kan sidestilles med den oplevelse jeg havde i gåe.em ja 1g er i overkanten


Har også selv, men det har været over 8-10 timer.
Det lyder til at du har taget ½ g i én bombe, hvilket jeg tænker er årsagen til den voldsomme oplevelse.
Men det ved du, ikke jeg.

Men altså, det er et kraftigt empathogen, og alle psykoaktive stoffer påvirker psyken - kontra vitaminer og nootropics - så det er ikke mærkeligt at de også katalyserer psykotiske/sindsflip tilstande.
Det er jo derfor vi tager dem, og vel derfor de er ulovlige. Altså for at påvirke psyken, og fordi det potentielt er farligt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 okt 2022 09:35 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Citat:
Men lige efter jeg havde taget den sidste bombe, så kom der en virkelig underlig og ukendt, ja endda skræmmende psykedelisk effekt fra det første jeg havde indtaget.


Tænker din hjerne prøvede at sige til det, at det var alt, alt for meget.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 okt 2022 17:53 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
spaffeh skrev:
Citat:
Men lige efter jeg havde taget den sidste bombe, så kom der en virkelig underlig og ukendt, ja endda skræmmende psykedelisk effekt fra det første jeg havde indtaget.


Tænker din hjerne prøvede at sige til det, at det var alt, alt for meget.


Tror det var illuminati :lol:
-men det kan godt ske, at det var første bombe der satte ind. Hvis nu krystallen var stor eller sådan.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 okt 2022 21:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 okt 2022 15:42
Indlæg: 7
Tak for svarene, i har nok ret.

Det undre mig bare at jeg aldrig har oplevet Emma virke psykedelisk før, også selvom jeg generelt altid tager 1 helt g pr trip.

Så konklusionen er, at der ikke kan være forskel i molekylestrulturen på mdma, og at det har været overdosering.

Så må jeg bare være opmærksom på dette næste gang.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 okt 2022 22:47 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Det kan også blive ret psykedelisk, når bivirkningerne virkelig begynder at vise sig. Det har jeg selv oplevet.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 okt 2022 22:06 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
spaffeh skrev:
Det kan også blive ret psykedelisk, når bivirkningerne virkelig begynder at vise sig. Det har jeg selv oplevet.

De CEV er så vanvittige

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 okt 2022 18:43 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Buttkraken skrev:
spaffeh skrev:
Det kan også blive ret psykedelisk, når bivirkningerne virkelig begynder at vise sig. Det har jeg selv oplevet.

De CEV er så vanvittige


Hvad med open eyes visuals? Dér syntes jeg det blev lidt skørt. Blade der kunne gå og briller på folk...

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 okt 2022 20:24 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
spaffeh skrev:
Buttkraken skrev:
spaffeh skrev:
Det kan også blive ret psykedelisk, når bivirkningerne virkelig begynder at vise sig. Det har jeg selv oplevet.

De CEV er så vanvittige


Hvad med open eyes visuals? Dér syntes jeg det blev lidt skørt. Blade der kunne gå og briller på folk...


Det syge med de briller er at det sker for flere folk. Jeg har oplevet det og har også hørt om det på nettet. Altså jeg var 100 procent på at min ven havde briller på, indtil jeg kom i tanke om at det var min anden ven der plejede at have briller på. Det var også en overdosering. Vægten var indstillet forkert :O

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 okt 2022 13:20 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Den med briller er så fucked up! Har hørt og læst så meget om det og har selv oplevet det også.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 okt 2022 16:20 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 aug 2012 19:57
Indlæg: 269
Kan også skrive under på den med brillerne, meget mystisk fænomen.

Til trådstarter, hold doserne lave 250-300mg maks på en dag. Hvis du gør det tidligere på dagen og kan gå i seng til nogenlunde normal tid, så vil du minimere efterfølgende nedtur gevaldigt.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 41 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team