Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 11:43


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 22 sep 2020 12:14 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 sep 2020 09:09
Indlæg: 16
Geografisk sted: Nemoland
Halløj derude!
Jeg har længe gerne ville prøve 2C-B, og har endelig fået anskaffet mig nogle piller :rocking:
Pillerne er på 25mg stykket. De er rene, da min kammerat og jeg testede dem.

Min spørgsmål lyder sådan her:

1. Dose?
Hvor meget vil i anbefale til en nybegynder?
Jeg har før taget LSD og MDMA. Jeg ved ikke om det har en betydning, men jeg har læst at 2C-B minder lidt om begge ting, bare en slags blandning af dem.

2. Ting at lave imens?
de gange jeg har taget LSD, har det været en fantastisk oplevelse at gå rundt udenfor i en skov eller ligende.
Men hvad kan i anbefale?

3. Vil det være smart at have nogle benzoer klar, hvis det bliver for vildt?(jeg har en tripsitter klar)

Hvis der er andet i vil anbefale, så kom gerne med det!
På forhånd, Tak!

_________________
I may be a mess of a human, but at least i sat at the cool table in rehab


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 sep 2020 12:51 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 aug 2011 17:06
Indlæg: 38
Geografisk sted: I Vulvaland
18 mg 2cb skulle give dig de fulde effekter uden at vælte dig omkuld /fra phikahl) 2CB er sit helt eget unikke sustans og minder ikke om en kombi imellem MDMA og LSD. Det er en ny oplevelse.
Ja naturen er et must. Ellers find nogle fantasifulde billeder på dit tv og nyd hvordan 2CBen forstærker og forvrænger billederne. 2CB indenfor kan godt blive lidt klaustrofisk så vil helt sikker anbefale at have adgang til naturområder.
Musik er rigtig godt også.
Tripsitter er godt, benzoer har jeg aldrig selv men hvis det giver dig mere ro i maven så hvorfor ikke?

Jeg har skrevet om min tur på 2CB hvis du vil have mere inspiration:
viewtopic.php?f=38&t=55096


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 sep 2020 19:55 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Mange kalder 2c-b et overfladisk psykedelika, da der ikke nødvendigvis foregår så meget mentalt, som på fx svampe og syre, men det derimod bare er super visuelt.
Forbered dig på nogle ekstreme grineture! Angående en benzo er det en fin ide, men heldigvis er 2c-b ret tilgivende at trippe på, da det mest bare er visuelt og så virker det heller ikke vildt længe i forhold til fx lsd.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 sep 2020 09:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 sep 2020 09:09
Indlæg: 16
Geografisk sted: Nemoland
Schrooms skrev:
18 mg 2cb skulle give dig de fulde effekter uden at vælte dig omkuld /fra phikahl) 2CB er sit helt eget unikke sustans og minder ikke om en kombi imellem MDMA og LSD. Det er en ny oplevelse.
Ja naturen er et must. Ellers find nogle fantasifulde billeder på dit tv og nyd hvordan 2CBen forstærker og forvrænger billederne. 2CB indenfor kan godt blive lidt klaustrofisk så vil helt sikker anbefale at have adgang til naturområder.
Musik er rigtig godt også.
Tripsitter er godt, benzoer har jeg aldrig selv men hvis det giver dig mere ro i maven så hvorfor ikke?

Jeg har skrevet om min tur på 2CB hvis du vil have mere inspiration:
viewtopic.php?f=38&t=55096


Buttkraken skrev:
Mange kalder 2c-b et overfladisk psykedelika, da der ikke nødvendigvis foregår så meget mentalt, som på fx svampe og syre, men det derimod bare er super visuelt.
Forbered dig på nogle ekstreme grineture! Angående en benzo er det en fin ide, men heldigvis er 2c-b ret tilgivende at trippe på, da det mest bare er visuelt og så virker det heller ikke vildt længe i forhold til fx lsd.


Mange tak for svar!
Det vil jeg skrive ned, så jeg har det klart til mit trip når jeg lige finder en fri weekend :D

_________________
I may be a mess of a human, but at least i sat at the cool table in rehab


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 sep 2020 14:30 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Hvis jeg var dig ville jeg dele 1 pille i fire. Spise 3 af delene (19 mg). Efter en times tid ville jeg så sniffe den sidste del. Grunden til dette er at jeg har erfaret at 2-cb ikke nødvendigvis bliver visuelt uden en kickstart. For mig virkede det primært i kroppen indtil jeg sniffede en lille bane. Den bane satte så gang i det visuelle på fuld drøn. Det skal siges at det gør rimelig nas at sniffe 2-cb og tænker ikke bindemidler i pillen gør det bedre, men for mig var det lidt nødvendigt for at opnå det jeg søgte.

Som de andre er inde på er det ikke ligeså mentalt som mdma og LSD. Men synes stadig man kan sammenligne det lidt, fordi at man bliver stimuleret på samme måde som MDMA og Visuals minder om LSD. Men de filosofiske og empatogene egenskaber udebliver lidt.

Et godt eksempel er at jeg sad i stuen med min kammerat der så håndbold. Over fjernsynet hang en plakat med tegneserie vibe over sig. Den plakat kunne jeg i min bevidsthed trippe helt ud på og ændre på former og farver. Når jeg kiggede på plakaten var det rimelig psykedelisk, men hvis min ven så snakkede om håndboldkampen kunne jeg snappe helt ud af trippet og bare se håndbold på helt normal vis. Det er ikke rigtigt muligt på hverken MDMA eller LSD for mig.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 sep 2020 13:49 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Jeg fulgte dit råd, Hector, for at tjekke det ud. Jeg har det nemlig ligesom dig: 2-CB er ikke så visuelt, som det burde være. Da jeg sniffede de sidste 6 mg. blev jeg meget overrasket. Trippet blev afsindig stærkt. 6 mg. lyder ikke af meget, men når man sniffer det, virker det åbenbart 4-5 gange så stærkt. Dermed blev trippet også mere visuelt. Til gengæld toppede det allerede efter en time.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 sep 2020 15:49 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Enspænderen skrev:
Jeg fulgte dit råd, Hector, for at tjekke det ud. Jeg har det nemlig ligesom dig: 2-CB er ikke så visuelt, som det burde være. Da jeg sniffede de sidste 6 mg. blev jeg meget overrasket. Trippet blev afsindig stærkt. 6 mg. lyder ikke af meget, men når man sniffer det, virker det åbenbart 4-5 gange så stærkt. Dermed blev trippet også mere visuelt. Til gengæld toppede det allerede efter en time.


Jeg blev også virkelig overrasket da jeg prøvede det, fordi jeg ligesom var 1,5 time inde i trippet og bare kunne mærke at det hele foregik i kroppen. Sådan en lille bane kunne bare sætte gang i alt det jeg søgte. Og man kan endda gøre det igen og igen og holde trippet igang. Jeg selv trippede måske i 6 timer på den måde, men har hørt at man kan fortsætte længere tid (det er selvfølgelig ikke smart i forhold til ens egen sikkerhed og man skal selv researche hvis man vil vide hvor meget man må indtage på en aften). Forskellen er ligesom at 2-cb ikke opbygger samme tolerance som LSD og svampe.

Bare lige for en sikkerhedsskyld tror jeg at det er smart at have en grænse på f.eks. 30-40 mg på en aften. Teoretisk kan man så starte med 20 mg og redosere 2 - 4 gange med 5-10 mg. Derudover bliver jeg nød til at nævne at joints på 2-cb er lidt ligesom cigaretter på mdma. Igen ikke nødvendigvis god HR, men det biddrager også til det visuelle aspekt og kan især hjælpe med at kickstarte oplevelsen.

Jeg er egentlig slet ikke 2-cb ekspert, men det er bare som at jeg knækkede den kode der i mit 2-cb trip og at det ikke er alle der får den fulde oplevelse pga. udelukkende oral indtagelse.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team