Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jun 2025 21:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

2c-x'erne er også temmelig nye stoffer, jeg synes at 4-ho-met virker langt mere mildt på kroppen end 2c-x'erne (Jeg ved godt jeg ikke kan sige at 4-ho-met er mindre giftigt baseret på hvad jeg fornemmer) 2c-x'erne har ofte en edge med hjertebanken og man får ikke rigtigt den psykedeliske tankegang.

Du burde godt kunne få fat i 4-ho-met da det er et lovligt RC.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem
Brugeravatar

Nå sygt nok. Det vil jeg da kigge på inden det bliver ulovligt så :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Min holdning til dette emne er nok også farvet af mine dårlige erfaringer med 2-x. Jeg synes deres virkning er kedelig for ikke at sige irriterende, en stor farvelade der bliver trættende i længden og med en ekstrem ubehag i kroppen samtidig.

De fleste af mine venner er af samme opfattelse og jeg kan virkelig ikke forstå at de er blevet så populære. Sådan noget nymodens pjat :D

Btw, jeg synes klart bodyloadet er størst ved oralt indtagelse.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Jeg sys du skal vente med at trippe til du har fået svar mht. faderskabet.. GL ;)
Edit: Også sys jeg også du skal vælge LSD.. Bare start med et ½ mærke :)

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Mine erfaringer ang bodyload er at oral indtagelse giver en mere behagelig følelse, og at meget af hjertebankenen holder sig nede. 25 mg oralt lyder også fint, især når du allerede har prøvet svampe.

Men ja, man kan godt føle sig lidt mere tung, doven og tilpas med ikke at bevæge sig. Tilgengæld synes jeg så man slipper for jitters og hjertebanken.

Senest rettet af SortSnog 10 nov 2011 14:30, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

De fleste af mine venner er af samme opfattelse og jeg kan virkelig ikke forstå at de er blevet så populære. Sådan noget nymodens pjat :D

Svampene er også ved at blive min favorit, men hvis man oplever lidt under sit 2c-b trip kan det være ganske interessant og ikke mindst smukt. Hverken solopgang eller skovtur med vennerne har før været så store oplevelser :)

Medlem
Brugeravatar

Men jeg har indtryk af, at hvis man skal have nogle vilde visuals på LSD, skal man tage ret høje doser - og så følger der jo en fucked hjerne med i købet (ikke at det er noget dårligt).
Hvorimod på 2c-X skal man ikke være lige så fucked, for at få vilde visuals. Er jeg helt galt på den?

Med hensyn til at vente til efter jeg har fået svar mht. faderskabet, så er jeg delvist enig. Jeg skal være verdens bedste far - og verdens bedste far tager ikke narko, hvert fald ikke i mit billede. Derfor ville jeg egentlig godt gøre det før jeg ved noget, i tilfælde af jeg nu skulle være faren... På den måde får jeg ikke dårlig samvittighed, for det er jo sådan set ikke mit barn, før jeg har fået svar. En lidt fesen og søgt retfærdiggørelse over for mig selv - jeg ved det - men det virker. Og jeg føler ikke helt jeg er færdig med at være ung.
Please don't judge me :?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Hvorfor er du så interesseret i at få vilde visuals? Det kan klart lade sig gøre at få visuels på 2c-x (faktisk det eneste de er gode til), men visuels uden nogen form for psykedelisk tankegang, finder jeg kedelig og intetsigende.

Så kan du jo lige så godt kigge på nogen syret malerier eller se benny´s badekar.

Men prøv det dog og se hvad du synes om 2c-x.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg er enig i, at 4-ho-met er et "nemt" stof.
Synes altid jeg får det virkelig dårligt af alle andre stoffer pga. kvalme. Har endnu ikke hørt om nogen få det fysisk eller psykisk skidt på det, men selvfølgelig ikke et tegn på at det er et sikkert stof, og så er der mange skumle vendors. :)

Hvis man vil have farver så er det nok det bedste valg, fordi man kan tåle ret høje doser uden af man får det psykisk eller fysisk dårligt (som der lader til at være større tendens til på 2C-X). Synes 2C-B er et skummelt stof, det kan ikke rigtig finde ud af om det vil være psykisk eller visuelt aktivt, og pga. den usikkerhed om hvad man får er det ikke optimalt i alle sammenhænge. :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Jeg havde for nylig en oplevelse der gjorde, at min respekt for, i hvert fald 2c-i, er blevet bestyrket. Jeg tog 25 mg i en kapsel og bodyloadet var faktisk lige ved at få mig ned med nakken psykisk - man kan sagtens mærke på stoffet, at det har enormt psykedelisk potentiale og at man IKKE bare kan regne med farver og tralala.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Jeg havde for nylig en oplevelse der gjorde, at min respekt for, i hvert fald 2c-i, er blevet bestyrket. Jeg tog 25 mg i en kapsel og bodyloadet var faktisk lige ved at få mig ned med nakken psykisk - man kan sagtens mærke på stoffet, at det har enormt psykedelisk potentiale og at man IKKE bare kan regne med farver og tralala.

Det har potentialet. Jeg synes bare det er sjældent, det bliver frigivet. Kun et af mine omkring 8 (eller noget) trips har haft en hvis dybde for mig. Resten har 'bare' været sjov og ballade. Nogle mere visuelle end andre, og enkelte hvor ALT blev til mønstre. Dog var det 'halvdybe' trip mindre visuelt, men det gjorde det så op for i psykedeliskhed/psykedelitet/whatever.

tl:dr, ja, men ikke altid stoffet udnytter sit potentiale.

Medlem
Brugeravatar

Tror mit valg falder på 4-HO-MET alligevel. Jeg skal selvfølgelig lige læse mere op på det (og have det hjem først). Er det en enestående og speciel oplevelse jeg får, skriver jeg da også lige en triprapport.
Tak for hjælpen alle :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]