En lille update...
Jeg endte med at få et mærke og kunne ikke dy mig og valgte så at trippe. I starten var der for meget "kan du mærke noget, ser du sjove ting" etc til at jeg kunne få nogen effekt, da jeg blev alt for forstyrret. Ubehageligt var det ikke, men nærmere lidt irriterende, ikke at kunne få lov at trippe ud. De andre tog så videre til en anden fest - hvilket jeg godt vidste, da jeg bestemte mig for at trippe - og jeg blev som planlagt i min vens lejlighed og fyrede godt op for noget psy og satte mig i sofaen. Der var på det tidspunkt gået 2 timer, siden jeg havde spist det første halve og en time siden det resterende halve, så jeg landede midt i peaket. Som forventet tog rusen til, da jeg fik lov at sidde uforstyrret og halluer og inspirerende tanker væltede frem. Det endte med en god erfaring, men jeg ved også godt, hvad jeg vil gøre anderledes næste gang - men det vidste jeg også inden jeg trippede.
Jeg savnede en ven at dele mine oplevelser og sjove tanker med med! Eller min hund, den blev jeg ved med at tænke på under trippet!