Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 23:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: LSD
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Narnia
Ey.

Har søgt rundt om kring på LSD men får ikke afvide hvad det helt præcist er og er det nemt og får fat i.
Er det en god ide og tage ?? :gud:

Titel: Re: LSD
In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
Jamen så har du ikke søgt godt nok.. Også har du smidt dit emne det forkerte sted.. Siger det næsten ikke sig selv at den IKKE skal ligge under cannabis generelt når det handler om lsd?

MEGATRON

Vent til senere i livet, når du bliver 15/16 kan du evt begynde med lidt hash.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
http://psychedelia.dk/wiki/LSD

flyttet til Syntetiske..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=31&t=31170&st=0&sk=t&sd=a&start=0#p414290

Når det så er sagt, så burde du godt selv kunne læse lidt på de danske sider der findes om lsd, hørt om wiki.dk? Og med risiko for at blive høvlet, så mener jeg bestemt ikke at du burde indtage lsd, du er slet ikke erfaren nok til at begynde at lege med den slags stoffer endnu, og inden at du overhovedet overvejer at tage det, burde du så ikke sætte dig grundigt ind i hvad det her stof er, hvordan det virker, og hvordan oplevelsen er osv osv. Synes det er træls af dig at du skal oprette sådan en lam tråd som den her, for det er lige netop sådan en tråd som den her, der sørger for at INGEN nye kan finde noget som helst om LSD her på siden v.h.a søgemaskinen. Du er 15 år gammel, og kan sagtens selv huske hvordan at det var at være i den alder. Men pas nu på dig selv, du risikerer at isolere dig selv mere og mere fra din sædvanlige omgangskreds pga du har lyst til at eksperimentere med stoffer. Bare vent, du får masser af tid til det, hvis du skal i gym eller på uni når du er vokset lidt mere. Men vil du ikke være sød at prøve at søge dansk på google, også skrive LSD.

Fordi at jeg er så sød idag har jeg allerede gjort det for dig, og allerede i aller første link står der var lsd er
Citat:
LSD er forkortelsen for D-lysergsyrediethylamid, et psykedelisk, indolt stof afledt af meldrøjens naturlige indhold af alkaloider, ...

http://da.wikipedia.org/wiki/LSD

http://stofinfo.sst.dk/Forsiden/Fakta_o ... r/LSD.aspx

http://www.netdoktor.dk/sunderaad/fakta/lsd.htm

Når du har læst de 3 links, kan du jo rapportere hvad der står deri og bevise at du gerne selv vil tilegne dig viden om de stoffer der findes!

Medlem
Brugeravatar

Citat:
Ey.

Har søgt rundt om kring på LSD men får ikke afvide hvad det helt præcist er og er det nemt og får fat i.
Er det en god ide og tage ??

tjaa..er det en god ide at bestige kilimanjaro?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Narnia
Tak obama

jeg har læst og fået en opfattelse af hvad det er men folk siger til mig omkring spids nøgenhat at det skal jeg ikke men er LSD værre ??

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Erowid LSD vault.
http://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd.shtml

Erowid LSD experiences.
http://www.erowid.org/experiences/subs/exp_LSD.shtml

Psychedelia video tråd.
http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... =5&t=30062

Læs op på stoffet, og tag beslutningen bagefter. Der er ingen andre end dig, som skal bestemme det. En psykedelisk oplevelse er noget som du skal føle dig parat til, ikke noget du skal gøre for bare at gøre det. Som andre sikkert har nævnt, så kan det være en ubehagelig oplevelse, hvis man ikke har sat sig godt nok ind i tingene.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

vneo skrev:
Tak obama

jeg har læst og fået en opfattelse af hvad det er men folk siger til mig omkring spids nøgenhat at det skal jeg ikke men er LSD værre ??

LSD, er et "værre" stof end SN, i og med at trippet varer noget længere tid, og at det ikke altid er lige nemt at udregne styrken af et mærke, før man har prøvet det. Jeg prøvede selv personligt syre inden jeg prøvede svampe, og vil sige at jeg blev noget overrasket over hvor stærk at syre kan være.
Synes du skulle prøve at se om ikke du kunne finde nogle stoffer så som mdma eller lign, inden at du bevæger dig ud på et 9-10 timers langt syretrip.

Om stoffet er svært at finde, afhænger jo helt af hvor mange mennesker man kender. ;)
Synes at du skal gøre dig selv den tjeneste, at læse RIGTIGT op på hvordan psykedeliske stoffer virker, læs nogle triprapporter, både her på siden, men også på erowid hvis du kan finde ud af engelsk. Sæt dig ind i hvordan du sårn ca vil blive påvirket hvis du vælger at prøve det. Synes som sagt, at du er lige tidligt nok ude ang din alder. Du er "altså" kun 15 år, der burde være andre interesser som du burde pleje mere end dit fremtidige knarkforbrug.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Obama skrev:
vneo skrev:
Tak obama

LSD, er et "værre" stof end SN, i og med at trippet varer noget længere tid, og at det ikke altid er lige nemt at udregne styrken af et mærke, før man har prøvet det. Jeg prøvede selv personligt syre inden jeg prøvede svampe, og vil sige at jeg blev noget overrasket over hvor stærk at syre kan være.
Synes du skulle prøve at se om ikke du kunne finde nogle stoffer så som mdma eller lign, inden at du bevæger dig ud på et 9-10 timers langt syretrip.

Om stoffet er svært at finde, afhænger jo helt af hvor mange mennesker man kender. ;)
Synes at du skal gøre dig selv den tjeneste, at læse RIGTIGT op på hvordan psykedeliske stoffer virker, læs nogle triprapporter, både her på siden, men også på erowid hvis du kan finde ud af engelsk. Sæt dig ind i hvordan du sårn ca vil blive påvirket hvis du vælger at prøve det. Synes som sagt, at du er lige tidligt nok ude ang din alder. Du er "altså" kun 15 år, der burde være andre interesser som du burde pleje mere end dit fremtidige knarkforbrug.

Trippet er længerevarende ja, og derfor en dårlig ide som førstegangs-psykedelika, og bevares det er ikke let at kende styrken på et frimærke, men det gør man da heller ikke med svampe... overhovedet?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Styrken på en kendt svamp, så som cubensis. Er noget nemmere at regne ud, da dosen på svampe ligger fra ~ 1 gram. Længden af et svampetrip er jo også noget kortere end et syretrip. Og hvis man har en almindelig vægt, bare en .1 vægt, så er det altså muligt at opveje et ret præcist svampetrip, plus at man kan redosere på svampe.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja, for der er da ingen forskel i potensen på cubensis-svampe, hverken fra strain til strain, batch til batch eller svamp til svamp for den sags skyld... man går sgu nok heller aldrig helt galt i skoven på et mærke, eller et halvt, ellers kan man altid redosere ja. :P

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har engang fået fat i et mærke, det var så stærkt at det var på randen af at blive et seriøst badtrip, og det var altså kun på ét mærke. Har aldrig mødt så stærkt et mærke siden dengang. Ja, du har helt ret i at styrken gerne skulle være det samme i hver sort af svampe der er. Også derfor at jeg vil råde folk til at benytte sig af disse hvis man ønsker et godt førstegangs trip som ikke bliver for dybt, spirituelt, eller forvirret.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Cordillera de los Andes
jeg vil mene at LSD er for viderekommende. det er en god idé og have et par års erfaring med mildere stoffer først. ikke at det skal være en opfordring, men det var jeg i hvert fald selv glad for at have som ballast.

også læs læs læs, gerne i flere år. det er dejligt betryggende når man i forvejen kender nogle af de forskellige tanker og følelser man kan få.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i ingenting... +/-
Obama skrev:
Ja, du har helt ret i at styrken gerne skulle være det samme i hver sort af svampe der er.

Det er den altså ikke, det varierer fra svamp til svamp. Men selvfølgelig svinger potensen af svampene fra et given art (fx cubensis), indenfor visse rammer, således at man i det mindste kan sigte efter at dosere inden for et vis interval.
Hvilket TEF også siger, med det dersens ironi.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]