I Smokers-lounge på roskilde-festivalen 2009 mødte jeg en random dude som ønskede at købe en joint da han så at jeg sad og mixede.
duden havde kun få stakater på sig, så han tilbød at bytte nogle
gennemsigtige kapsler med hvidt pulver i (drugs :O) for noget fed. jeg tænkte 'fuck it' og tilbød ham bare at suge med.
Han var selv forholdsvist blæst på samme stof som han tilbød mig.
jeg endte alligevel med at få de to kapsler som han viste mig, og jeg takkede

under jointens levetid snakkede han som en syg om GHB, meth, mdma osv.
jeg kan ikke huske en skid af hvad fyren sagde, men
så vidt jeg husker så sagde han at de kapsler jeg havde fået, indeholdt et stof der hedder noget med;one-fourfyren nævnte at det havde
en snært af psykedelisk virkning som psilocybin svampe.som jeg nævnte tidligere så var fyren selv på samme stof, og han sagde at det er smartest at indtage (oralt selvf) tidligt på dagen da det har en
langtidsvarende effekt. helt op til 11 timer

manden var jo blæst, så det er ikke til at regne med.
NOGLE SOM KENDER TIL DETTE STOF ELLER HAR HØRT OM DET?
jeg har ingen anelse om hvordan det skal skrives. det vil være mig en udsøgt ære at få svar på min søgen.
det er muligt at det skrives:
one-4 eller
1-fourBtw. GOOGLE GAV MIG IKKE MEGET HJÆLP

men som man siger. kært barn har mange navne!
måske fem dage senere, der indtog jeg kapslen. (what da fuck?)
min beskrivelse af trippet:jeg slugte lortet med en kammerat på toilettet i et diskotek. (kan misforstås

).. vi havde hældt lidt af det pulveret fra kapslerne ud -pga frygt for at det var strong shit (pussy-boy).. vi snakker altså få mg.. min ven fik det først lidt weird, og jeg troede han skulle til at få et bad-trip. men ikke længe efter så var han på toppen. jeg selv gik ned på toilettet igen for at skide. da jeg sad og sked kunne jeg danne dødninge-hoveder i strukturen i klinkerne. man skulle tro at det var noia, men jeg grinede latterligt og råbte stolt til en anden ven hvad jeg forestillede mig.. fra kl. 22.30 - 07.00 var jeg skudt af sted med svede-ture og seriøs træng til vand. (heldigvis forsynede en random pige der arbejdede på diskoteket mig med vand

yay) hele aftenen trippede jeg mig selv med at lave freaky ansigtsudtryk. jeg havde sjove svingninger i min opfattelse af mig selv, min ven sagde at han hørte musik som om at lyden blev skruet op og ned konstant. i bølge bevægelser.
jeg var klar til køjs kl 07.00 ca. (dog ond søvnbesvær), men min ven faldt vidst først i søvn senere næste dag..