Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 23:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: lille hus ved bjergsø i Nepal
I Smokers-lounge på roskilde-festivalen 2009 mødte jeg en random dude som ønskede at købe en joint da han så at jeg sad og mixede.
duden havde kun få stakater på sig, så han tilbød at bytte nogle gennemsigtige kapsler med hvidt pulver i (drugs :O) for noget fed. jeg tænkte 'fuck it' og tilbød ham bare at suge med.

Han var selv forholdsvist blæst på samme stof som han tilbød mig.
jeg endte alligevel med at få de to kapsler som han viste mig, og jeg takkede :P

under jointens levetid snakkede han som en syg om GHB, meth, mdma osv.

jeg kan ikke huske en skid af hvad fyren sagde, men så vidt jeg husker så sagde han at de kapsler jeg havde fået, indeholdt et stof der hedder noget med;
one-four

fyren nævnte at det havde en snært af psykedelisk virkning som psilocybin svampe.
som jeg nævnte tidligere så var fyren selv på samme stof, og han sagde at det er smartest at indtage (oralt selvf) tidligt på dagen da det har en langtidsvarende effekt. helt op til 11 timer :shock: manden var jo blæst, så det er ikke til at regne med.

NOGLE SOM KENDER TIL DETTE STOF ELLER HAR HØRT OM DET?

jeg har ingen anelse om hvordan det skal skrives. det vil være mig en udsøgt ære at få svar på min søgen. :gud:

det er muligt at det skrives: one-4 eller 1-four

Btw. GOOGLE GAV MIG IKKE MEGET HJÆLP :( men som man siger. kært barn har mange navne!

måske fem dage senere, der indtog jeg kapslen. (what da fuck?)

min beskrivelse af trippet:
jeg slugte lortet med en kammerat på toilettet i et diskotek. (kan misforstås :wink: ).. vi havde hældt lidt af det pulveret fra kapslerne ud -pga frygt for at det var strong shit (pussy-boy).. vi snakker altså få mg.. min ven fik det først lidt weird, og jeg troede han skulle til at få et bad-trip. men ikke længe efter så var han på toppen. jeg selv gik ned på toilettet igen for at skide. da jeg sad og sked kunne jeg danne dødninge-hoveder i strukturen i klinkerne. man skulle tro at det var noia, men jeg grinede latterligt og råbte stolt til en anden ven hvad jeg forestillede mig.. fra kl. 22.30 - 07.00 var jeg skudt af sted med svede-ture og seriøs træng til vand. (heldigvis forsynede en random pige der arbejdede på diskoteket mig med vand :D yay) hele aftenen trippede jeg mig selv med at lave freaky ansigtsudtryk. jeg havde sjove svingninger i min opfattelse af mig selv, min ven sagde at han hørte musik som om at lyden blev skruet op og ned konstant. i bølge bevægelser.
jeg var klar til køjs kl 07.00 ca. (dog ond søvnbesvær), men min ven faldt vidst først i søvn senere næste dag..

Senest rettet af næbdyret-perri 01 nov 2011 07:24, rettet i alt 2 gange.
Fjernet caps lock fra overskrift.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
1-4 stammer nok fra det kemiske navn for stoffet. Fx hedder 2C-B også 4-Bromo-2,5-Dimethoxyphenethylamin, det er nok her dit stof har heddet noget med 1,4. Hvilket stof det er kan jeg dog ikke svare på, men det er der forhåbentligt andre herinde der kan.

Dedikeret medlem

Det er lidt svært at gætte hvad du har fået, men måske det kunne være 2C-G-N som har det kemiske navn 1,4-dimethoxynaphthyl-2-ethylamine.
Shulgin skriver følgende om stoffet:
PiHKAL skrev:
DOSAGE: 20 - 40 mg.

DURATION: 20 - 30 h.

QUALITATIVE COMMENTS: (with 24 mg) The effects were interestingly colored by the reading of Alan Watts' Joyous Cosmology during the coming-on period. The only body negatives were some urinary retention and a feeling of a shallow but continuing amphetamine stimulation. But not enough to be actually jingly, nor to interfere with sleep that evening. There is not much psychedelic here, but there is something really going on anyway. This has some similarities to the antidepressant world.

(with 35 mg) Much writing, much talking, and there was considerable residual awareness the next day. Somehow this material is not as friendly as the other 2C-G's.

(with 35 mg) Thinking is clear. No fuzziness, no feeling of being pushed. None of the walking on the fine middle line between light and dark that is the excitement and the threat of LSD. This is just a friend, an ally, which invites you to do anything you wish to. [comment added two days later] RMy sleep was not deep enough, but it was pleasant and relatively resting. The whole next day I was feeling happy, but with an overlay of irritability. Strange mixture. By bedtime the irritability had become a mild depression. I feel that there might have been a threshold continuing for a couple of days. The character of my dreaming had the stamp of drug on it. This compound, in retrospect, presents some problems that cause a faint unease.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Fandme dårlig stil at tage et eller andet ukendt stof i en ukendt dosis fra en ukendt stodder - endnu dårligere stil at give det til din ven i byen.
Tænk dig dog om en anden gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Jeg vil give KK ret. Der er folk der sælger stoffer til billige penge uden at oplyse hvad det er. Specielt drugs i kapsler er begyndt at dukke op. Så pas på derude!

edit:
Hehe, at tro folk gider at bruge penge på phenethylaminer eller tryptaminer for så at bytte væk for et par hvæs af en joint er vidst højst usandsynligt. Et drug der er let tilgængelig er pFPP eller også kaldt 4-FPP. Et psykedelisk BZP med lang virketid.
(kilde:http://en.wikipedia.org/wiki/Para-Fluorophenylpiperazine)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Psycheholic skrev:
Jeg vil give KK ret. Der er folk der sælger stoffer til billige penge uden at oplyse hvad det er. Specielt drugs i kapsler er begyndt at dukke op. Så pas på derude!

edit:
Hehe, at tro folk gider at bruge penge på phenethylaminer eller tryptaminer for så at bytte væk for et par hvæs af en joint er vidst højst usandsynligt. Et drug der er let tilgængelig er pFPP eller også kaldt 4-FPP. Et psykedelisk BZP med lang virketid.

pFPP = 1-(4-fluorophenyl)piperazine
Ikke noget dårligt bud...

Junior medlem

Kaktus Klausen skrev:
Fandme dårlig stil at tage et eller andet ukendt stof i en ukendt dosis fra en ukendt stodder - endnu dårligere stil at give det til din ven i byen.
Tænk dig dog om en anden gang.

ja det er jeg godt klar over.. som nævnt i trådens overskrift så var det en stor bummert. dog var jeg heldig at få et godt trip.

once in a life time experience.

forresten så skulle kapslerne gå til en fisk pr. stk. but still- den random dude kunne jo sige hvad som helst.. dog virkede han meget ærlig (selvf ingen garanti)

Junior medlem

Psycheholic skrev:

edit:

han fik stort set jointen for sig selv. og som nogen af jer måske kender, så kan det være yderst behageligt at "skrue ned" for sit trip med en sløvende effekt fra THC, hvis man er blæst på et kemisk trippende drug. jeg regnede med at han var i need siden han var game på at trade.

btw. tusind tak for speed-ass response. jeg skrev indlæget i går aftes og da jeg stod op var der svar.

I sådan nogle robocot-syre-trippere der venter på at hjælpe mindre vidende individer :wink:

Medlem

kan være pFPP = 1-(4-fluorophenyl)piperazine eller 1-(4-fluorophenyl) propane-2-amine, har prøvet begge og jeg ville mene det er den sidste der minder mest om beskrivelsen. men lad være med at tage stoffer du ikke kender noget til.

Junior medlem

Hey næbdyret-perri. Udfra din beskrivelse af virkningen synes jeg det minder meget om et stof jeg kender lidt til. Jeg køber det under navnet "Mma". Vi tager ganske små mængder af det (2 bomber af en mængde der kunne ligne 3 centimeters streger) men er pænt blæste i 7 - 8 timer. Hver gang jeg gir den gas med dette stof bliver jeg også lidt mærkelig og nedturs agtig lige i starten men når man først har "kæmpet" sig op bliver der for alvor vildt og fedt :) Jeg oplever altid at hele min verden bølger en smule og at kanter bevæger sig en smule. Desuden oplever jeg tit at væggen pulsere, og især lys på væggen faktisk. Noia nok i bare tog lortet uden at vide hvad der er :D

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Citat:
Noia nok i bare tog lortet uden at vide hvad der er :D

Gjorde du jo også :?:

Junior medlem

kemal skrev:
Citat:
Noia nok i bare tog lortet uden at vide hvad der er :D

Gjorde du jo også :?:

Hahaha :D

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
MMA er et stof (det minder om MDMA) og hvis han har fået at vide at det var det så ved han jo også hvad han indtog?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]