Er enig med Zara i at Oxazepam er ret let at mærke, jeg tror dog du skal op på 30-45 mg. før du får den rus du leder efter. Diazepam er simpelthen for subtilt til at jeg kunne finde på at "lamme mig" i det.
Oxazepam er selvfølgelig ikke så kraftigt som Flunitrazepam (F1/F2), men ærlig talt vil
jeg fraråde stort set alle at tage Flunitrazepam.
Det er klart den benzo jeg har set flest brænde nalderne på, og den benzo som gør dig mest "underlig".
Nitrazepam, og til dels Midazolam, ville jeg også holde mig fra da jeg ikke mener at de såkaldte hypnotika skal bruges til andet end at sove på.
Clonazepam synes jeg også er "for vild" en benzo, og halveringstiden sucks.
Generelt synes jeg egentlig at du skulle droppe tanken om at lege med benzoer, men ved godt det sikkert ikke er realistisk at du lytter til mit råd

EDIT:
Mine erfaringer siger med desuden at man skal holde sig fra benzoer hvis man har det dårligt psykisk, eller bare har lidt "problemer" man går og tumler med!
De fleste der synes det er fedt at tage benzoer har det ofte mindre godt psykisk, og dem der ikke synes det er så spændende at tage benzoer, er som regel ret stabile psykisk.
Lortestof IMHO!
(generalisering i know)